The Grand Bark Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Hittade denna tråd på FB. Igår, 23:03 #1Ummer Medlem Hackat Mail, Tagit poker-konto, konsekvenser? Hej alla omoraliska och härliga flashbackare! Jag tog mig in på en killes hotmail och via den fick jag tag på hans inloggningsuppgifter till Betsson poker. Nyfiken som jag är loggar jag in på pokeraccountet men inga pengar finns där. Men det jag ser är att det är ett visa-kort registrerat till sajten så jag sätter in 200 kronor, kan jag på något sätt nu bli spårad? Var det ett dumt beslut av mig? Surfar bakom proxy och spelar även poker på samma vis. Vad kan hända, eller är det bara lugna puckar? Mods, visste inte var jag skulle lägga tråden så flytta den om det är fel! http://www.flashback.info/showthread.php?t=650198 Citera
mendieta19 Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 lol vilka uppmuntrande svar han fick:shock:S Citera
CopShootCop Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 CVC-koden då? Den måste man väl alltid uppge när man använder kortet på sajter? Jag synar bluffen. Citera
hager Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 lol vilka uppmuntrande svar han fick:shock:S Är ju fb... Citera
misternils Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 200 kr, som ska spelas över till en kompis. Oh lord, går väl snabbare att tjäna 200 bagare genom att samla pantburkar..... Citera
Recommended Posts