kaffebarn Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Är det nån mer här som ska till Riga helgen den 25-27 april på pokerweekenden som betsafe anordnat? Citera
Skalman5 Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Grindat ihop till den redan?? Tror du är tämligen chanslös utan din extremt tiltframkallande avatar.... Kanske skulle ha med i form av ett inramat fotografi att ha som cardguard.. hehe Citera
Partyjack Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Grindat ihop till den redan?? Tror du är tämligen chanslös utan din extremt tiltframkallande avatar.... Kanske skulle ha med i form av ett inramat fotografi att ha som cardguard.. hehe Jaa, för en cardguard är ju inte alls den största fisktellen som finns! Citera
kaffebarn Postad 4 April , 2008 Författare Rapport Postad 4 April , 2008 Grindat ihop till den redan?? Tror du är tämligen chanslös utan din extremt tiltframkallande avatar.... Kanske skulle ha med i form av ett inramat fotografi att ha som cardguard.. hehe Haha ja eller så gör jag en snabb beställning av en "wobblehead" med min avatars utseende! =) Skulle nog ge mig en rejäl edge mot alla andra det Citera
Recommended Posts