Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är värdelös på att bygga bankrulle, men en nisse på att spela poker! Jag kan sätta mig vid ett bord och göra 10 ggr pengarna varje gång utan problem, lyckas läsa av alla spelarna och placera dem perfekt och dra ut cash av dom. Men ja lyckas ALDRIG gå ur bordet i tid, och till slut har ja tiltat bort hela överläget!

Är det någon som har några speciella tips på hur ja ska lyckas dra mig ur och hålla mig fokuserad på att just bygga bankrulle, någon som känner igen sig?

Polarna säger det att om ja var lika bra på att lira poker som att gå ur bordet i tid, hade ja nog inte behövt fortsätta mitt deltidsjobb på ica! :mrgreen:

Postad

lolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololol

Postad

Det är en dålig fråga inlindat i massa skryt, trodde du inte någon skulle märka det?

Medicinen är enkel i sig men svår för dig att använda. Du ska helt enkelt byta bord när du dubblat upp en gång, så du inte kan förlora mer än det du satte dig med. Lätt som en plätt.