Officialjc Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Är värdelös på att bygga bankrulle, men en nisse på att spela poker! Jag kan sätta mig vid ett bord och göra 10 ggr pengarna varje gång utan problem, lyckas läsa av alla spelarna och placera dem perfekt och dra ut cash av dom. Men ja lyckas ALDRIG gå ur bordet i tid, och till slut har ja tiltat bort hela överläget! Är det någon som har några speciella tips på hur ja ska lyckas dra mig ur och hålla mig fokuserad på att just bygga bankrulle, någon som känner igen sig? Polarna säger det att om ja var lika bra på att lira poker som att gå ur bordet i tid, hade ja nog inte behövt fortsätta mitt deltidsjobb på ica! Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 lolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololollolloloolololololoololol Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 :ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola::ola: Citera
Zauroman Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Så du spelar perfekt A-game alltså? Säg, har du hört talas om CarlDenStore...? Citera
Rebonius Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Sätt en äggklocka på ringning efter x antal minuter och då slutar du spela. Citera
Zauroman Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Sätt en äggklocka på ringning efter x antal minuter och då slutar du spela. Precis, och får dig ett nykokt ägg, mumsfillibabba i magen det! Citera
KingCosmoKramer Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 1. sätt dig på 500/1000 vs ivey 2. tiodubbla pengarna ett par gånger 3. lev på ränta 4. Gå och ta en cocos-drink Citera
Officialjc Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Roligt att man kan få så många användbara tips, sandlådan har öppet sent märker jag, ska hämta vällingen. Ett tips; Ge inte tips! Citera
Zauroman Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Vad förväntar du dig när du inleder med att säga att du är jättebra på poker, samt läser av spelare och placerar dom perfekt, och dessutom tiodubbar upp varje gång? Citera
Stormen_Per Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 1. sätt dig på 500/1000 vs ivey2. tiodubbla pengarna ett par gånger 3. lyckas inte gå ur bordet i tid och tiltar bort överläget 4. Gå och ta en vatten-drink FYP. Citera
Bobo88 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Jag är jättebra på poker men jag förlorar varje gång pga att jag spelar dåligt. Citera
Pey Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Det är en dålig fråga inlindat i massa skryt, trodde du inte någon skulle märka det? Medicinen är enkel i sig men svår för dig att använda. Du ska helt enkelt byta bord när du dubblat upp en gång, så du inte kan förlora mer än det du satte dig med. Lätt som en plätt. Citera
Recommended Posts