ribberfors Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Prima har som många vet bytt till ett nytt software. Omtyckt av vissa men själv har jag problem med det. Efterlyser nu någon som kan hjälpa mig att få till en mod till purplelounge som gör klienten mer spelbar. Bör ha det fixat till den 1a april! Har egentligen noll koll på datorer och behöver grundlig hjälp, antingen i punktform via forumet elr via msn... Här är en tråd på 2+2 som tar upp ämnet http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=147735, använd dig av tråden elr kom med andra förslag! Jag vill: * Få så bra färgkontraster som möjligt på carpet, table, cards etc så att jag på ett enkelt sätt kan se vem som är med i potten. (miniview) * få en ny design på korten, (se tråden på 2+2). Går in djupare på mina önskemål när det blir aktuellt. Är säkert skitenkelt att få in till purple men jag e sååååå kass på datorer =) Kanske kan du göra det gratis, i annat fall kan jag doppa en summa på $150 på ditt netellerkonto. Citera
Stormen_Per Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Wow 20 dollar, det blir ungefär 120 SVENSKA KRONOR, av dina egna pengar! Citera
Faxxen Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Kan bara instämma. Jag gör det dock enkelt för mig och vänder prima ryggen. Citera
ribberfors Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Wow 20 dollar, det blir ungefär 120 SVENSKA KRONOR, av dina egna pengar! exakt VILKET ord förstår du inte i "symbolisk summa på $20"??? 20$? x100 så ska jag tänka på det ok, varför berättar du det för mig? Citera
AdslVerbe Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 20$? x100 så ska jag tänka på det Gör du det bra kan du säkert sälja 100st. Citera
Prislapp Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Håller med om att den nya klienten är bedrövlig. Vet inte om jag själv kommer spela kvar där. Hur ni än gör, så se till att ni drar iväg ett mail och klagar till supporten. Får dom in väldigt mkt klagomål tycker man ju dom måste göra något åt det. Citera
stenarn Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 exakt VILKET ord förstår du inte i "symbolisk summa på $20"??? Det är väl "Belöning!" som är lite missvisande kanske? Det är väl snarare ett hån Citera
ribberfors Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Det är väl "Belöning!" som är lite missvisande kanske? Det är väl snarare ett hån äh marknadsföring ju Citera
vuns187 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 min klient ser fan precis lika dan ut som den alltid gjort... vad fan är nytt? Citera
Rackad Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 min klient ser fan precis lika dan ut som den alltid gjort... vad fan är nytt? olika för olika klienter. Bara byta site, behöver inte byta nätverk. Citera
ribberfors Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2008 dålig respons på min tråd. endast en kille hörde av sig men han drog sig ur. min spelmånad börjar imorgon, börjar bli bråttom...höjer belöningen till $150 (se första inlägget om mina önskemål)... trodde egentligen att det skulle finnas någon som skulle kunna göra det för en symbolisk summa elr gratis men verkar inte som så... för $150 borde någon kunna hjälpa mig, elr? Citera
Recommended Posts