Roob Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 HAHAHAHAHAHAHA SKÖN SNUBBE :> hur har gamet gått idag annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 50€ plus på sngs och -31€ på den där jävla mtt'n. Själv då? Vad lirar du för något? Dags att se några avsnitt av Family guy och sen sova, ska försöka klämma in mer poker imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Hur går det för dig nu när du börjat grinda 22orna igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Vi kan ju efterlysa lite fler spelare dit kanske? Åtminstonde 4-5 personer så blir det bra. Jo, något sådant måste vi göra för att få dit folk. Vi får slänga in ngt inlägg i tråden om studiecirkeln, men jag tror dock inte att många läser där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Hur går det för dig nu när du börjat grinda 22orna igen? Jorå, plussar iaf. Har ca 5000 sngs spelade där sen innan och hållt en ROI på ca 5%. Nu på sistonde har jag haft en roi på 2-3%, men plussar ju åtminstonde! Jo, något sådant måste vi göra för att få dit folk. Vi får slänga in ngt inlägg i tråden om studiecirkeln, men jag tror dock inte att många läser där... Sålänge det syns på Nya inlägg så ska väl folk hitta dit. Kan fixa en post för det lite senare. Time to hit the gym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Blä. Var inne på den där "festen" på stureplan igår. Fullt med folk och bajamajor. Aldrig sett så mycket folk i Stockholm som igår. På stureplan så var det då inte lätt att ta sig fram. Har någon form av torgskräck, eller mer torghat. Man får en buff där och en här. Hade jag haft massa sprängmedel fasttejpat på magen så hade jag ju skrattat och dragit ut spärren (hej försvarets radioanstalt!). Tillfället gör självmordsbombaren, som man brukar säga. Slutade hur som helst på Galways, älskar irländska pubar! Finns inget bättre. Diggade dock inte Galways, fullt med folk, dansgolv och disco. Helt fel. En irländsk pub är guinness och trubadur. Dansar gör man på borden. Om någon är sugen på en bra irländsk pub i Stockholm så dra till Limericks, så nära man kommer en riktig irländsk pub i Stockholm enligt mig. Har dock inte testat Dubliners än. Jaja, ska pysa till Ikea och handla en fin skinnfåtölj. Fixar och donar lite i mitt rum. Börjar bli riktigt najs faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Nya batmanfilen: 4,5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Blä. Var inne på den där "festen" på stureplan igår. Fullt med folk och bajamajor. Aldrig sett så mycket folk i Stockholm som igår. På stureplan så var det då inte lätt att ta sig fram. Har någon form av torgskräck, eller mer torghat. Man får en buff där och en här. Hade jag haft massa sprängmedel fasttejpat på magen så hade jag ju skrattat och dragit ut spärren (hej försvarets radioanstalt!). Tillfället gör självmordsbombaren, som man brukar säga. Slutade hur som helst på Galways, älskar irländska pubar! Finns inget bättre. Diggade dock inte Galways, fullt med folk, dansgolv och disco. Helt fel. En irländsk pub är guinness och trubadur. Dansar gör man på borden. Om någon är sugen på en bra irländsk pub i Stockholm så dra till Limericks, så nära man kommer en riktig irländsk pub i Stockholm enligt mig. Har dock inte testat Dubliners än. Jaja, ska pysa till Ikea och handla en fin skinnfåtölj. Fixar och donar lite i mitt rum. Börjar bli riktigt najs faktiskt! Var också på Stureplan och det var häftigt i 15 min (kul att ha sett spektaklet), men vilken flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Nya batmanfilen: 4,5/5 själv ger jag den 5 av 5 :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Var också på Stureplan och det var häftigt i 15 min (kul att ha sett spektaklet), men vilken flopp! Mmm verkligen. Kunde man ens köpa alkohol där? själv ger jag den 5 av 5 :-D Hade jag nog också gjort om jag inte försöker vara så försiktig med att ge femmor. Inte gett någon film en femma nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Det går bra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Augusti: €1,969.43 66 h 54 min (29/h) Mål för september: Rejka minst 5000€!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Fint resultat ,skönt att det släppt. Är det ink rakeback det där eller? Och hur trackar du dina resultat? GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Tack. En plusmånad behövdes verkligen! Ja det är inkl bonus och rb som motsvarar ca 1100€ av vinsten. Har upptäckt Pokerhome. Helt fantastiskt skönt att bokföra med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 Kommer att uppdatera dagboken lite oftare nu i september eftersom det är en lite seriösare Pirog som kommer fram denna månad. Målet denna månad blir som jag skrev ovan, att rejka minst 5000€. Det blir mest ett mått på att jag måste spela mycket, men dels också för att nå vip-nivån "Ess" på legatopoker. Detta kommer betyda att jag måste spela mellan 160-170h i september (rejkar ca 30€/h). Jämfört med augusti som blev 66h så är det en jävla omställning! Kommer som vanligt att spela 22€ sngs och ibland MTT's och 55€ sngs. Har spelat mer än 160h på en månad tidigare så jag har det inom mig någonstans. Fast det jobbiga är att poker inte är lika kul nu som då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2008 01/09: -500€ Rake: 250€/5000€ Fyfan vilken första dag! Minus tjugofem jävla inköp! Spelade i 4½h och var brake-even, käkade lite mat och spelade i 2½h till och backade 500€. Inte ett skit fungerade! Nä... inge mer poker för idag, avslutar dagen som vanligt med knäckebröd, keso, makrill och lite warcraft 3. Imorgon, då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Kämpa på loket : ) fniss Så du har dumpat redbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Lycka till! Har också som mål att rejka mer den här månaden. Måste dra ner på mitt MTT-spelande då. Spela hårt i en månad och sedan lyxsemester i staterna (NYC-Miami- San Fransisco- Las Vegas). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Kämpa på loket : ) fniss Så du har dumpat redbet? Ah delvis ekonomiskt och delvis för att jag kände mig mer välkommen på Legato. Lycka till! Har också som mål att rejka mer den här månaden. Måste dra ner på mitt MTT-spelande då. Spela hårt i en månad och sedan lyxsemester i staterna (NYC-Miami- San Fransisco- Las Vegas). Det där låter som en helt underbar resa! Försöker också spara pengar till något skönt resemål, förhoppningsvis Australien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Jag tror att jag börjar bli galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 Gått skit idag också. När jag redan ligger några hundringar back så fuckar klienten upp sig. Den kraschar och jag kan inte logga in igen, internet funkar annars jättebra och när jag väl kommer in igen så är jag redan körd och utblindad. 01/09: -500€ 02/09: -382€ +60€ (bonus) Totalt för september: -822€ Rake: 462€/5000€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2008 Avstängd från chatten... detta kan i värsta fall betyda gulning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Lugna dig, du är en solid sng spelare ju, så bit i de sura äpplet och svälj (som flickan sa) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2008 Lugna dig, du är en solid sng spelare ju, så bit i de sura äpplet och svälj (som flickan sa) Alla som jag brukar vara otrevlig mot kommer ju tro att jag blivit en pussy nu! Regimen ska inte få tysta ner mig, jag sa det till supporten idag och jag säger det igen; you can beat me, but you can never defeat the cobras!!! 01/09: -500€ 02/09: -382€ +60€ (bonus) 03/09: +148€ +40€ Totalt för september: -634€ Rake: 574€/5000€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 01/09: -500€ Rake: 250€/5000€ Fyfan vilken första dag! Minus tjugofem jävla inköp! Spelade i 4½h och var brake-even, käkade lite mat och spelade i 2½h till och backade 500€. -Är det på Boss-klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts