Donorb Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Är det bara jag som menar det jag skriver i chatten? Sen måste jag bara fråga om detta: Jag har för mycket besserwisser i mig för att kunna låta bli att ge svar på tal i en del av de här klassiska situationerna när folk blir arga utan att förstå att det är de själva som spelat som fiskar. Typexempel är att man sitter nånstans 8-10 bb djup på högblindsnivån i en SnG på semibubbla och pushar med från SB. BB med lite större stack synar med A8o och blir "utdragen" när man träffar en sexa på turn. BB sätter igång att whina om att man är en "lucky fish" I det läget skriver jag gärna nåt i stil med "Well idiot go and study some ICM and you'll find out who is the fish here. You don't have a call there" Vilket naturligtvis är korkat - vad har jag för intresse av att lära honom att spela mer optimal push/foldpoker? Jag försöker själv annars att bara whina på turidioter - inte folk som gör ett korrekt spel utifrån situationen, visar sig vara grovt efter men ändå sätter en två-treoutare på rivern. Fast visst kliar det ibland när man missat att casha i bortåt ett dussin raka och förlorar ännu ett 70-30 eller 80-20-läge. Får man inte syna här? Ibland undrar jag hur fan jag lyckas plussa när jag läser om p/f-range och ICM och annat man SKA kunna för att kunna spela ens endollars DONs osv. Sjukt impad av dina raceskills, ska bli ännu roligare att följa ett mer kvalitativt gaymande, använder du några hjälpmedle förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Sick downswing. Varje session är likadan. Fint plus i början, megadrop, kämpar och kämpar för brake even, hittar miniplus och ska avsluta för dagen, megadrop. Känner man ju ingen, men i ett spann på 20-30 turrar Alternativt sammansatt på en månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Är det bara jag som menar det jag skriver i chatten? Sen måste jag bara fråga om detta: Får man inte syna här? Ibland undrar jag hur fan jag lyckas plussa när jag läser om p/f-range och ICM och annat man SKA kunna för att kunna spela ens endollars DONs osv. Sjukt impad av dina raceskills, ska bli ännu roligare att följa ett mer kvalitativt gaymande, använder du några hjälpmedle förresten? Klart att man kan få syna där. Han whinade ju på att BB whinade på att han pushade från SB med 7 6s. Tack Den här hattricken får bli det eviga beviset på att jag kan racea. Så nu ska jag väl försöka bevisa att jag kan plussa på spel också. Använder HEM och Wiz till mitt "gaymande" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Varje session är likadan. Fint plus i början, megadrop, kämpar och kämpar för brake even, hittar miniplus och ska avsluta för dagen, megadrop. [x] Fint plus i början. [x] Megadrop [ ] Brake-even [ ] Mini-plus [ ] Megadrop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 lol, vem bryr om att man skriver please die i chatten!? Själv så har jag ingen tiltchatt men att ta illa upp av det, sluta spela poker isf... Hoppas det vänder pirogen =) Vad hade du tänkt dig spela sen efter b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 lol, vem bryr om att man skriver please die i chatten!?Själv så har jag ingen tiltchatt men att ta illa upp av det, sluta spela poker isf... Hoppas det vänder pirogen =) Vad hade du tänkt dig spela sen efter b2b? håller med! det brukar t.om. vara "go die" och inte "please die". dvs ännu mer oskyldigt. ska tillbaka till boss media där jag har växt upp. ska bli ett riktigt kärt återseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 trevlans, vad liras där då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 trevlans, vad liras där då? =) 22€ sh turbo. det var vad jag levde på hela 2008. blir nog inte att lira mer än sex bord i taget. sen om någon månad så blir det att lira mycket mtts. har börjat plugga mtts nu så att man får tillbaka mtt-skillsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 fgjfgjfgjfgjfgjfgjag3252345624dgfgjmngbvn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Vi kanske borde försöka lära oss lite av den här grabben señor pirogo: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Vi kanske borde försöka lära oss lite av den här grabben señor pirogo: Omoget stabil kurva! Nu har jag varit på mediamarkt, elgiganten, computer city, onoff och siba och kollat på skärmar. Iiiiiiiiiiiiiiinget av intresse. Vad är det för jävla bojkott de har på 1920 x 1200? Jag tror att det ultimata för mig skulle vara två stycken 20". Någon som vet några bra sidor med skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tänkte mer på att det var 3% Roi på avg$69-nivå med >2000 spelade på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tänkte mer på att det var 3% Roi på avg$69-nivå med >2000 spelade på en dag Oj såg inte att det var på en dag Vilket jävla svin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Asså jag slösar ca 1h varje dag bara på att vänta på att bli skitnödig. Min rutin är att jag skiter en gång efter lunch och en gång efter middagen. Men inte direkt. Utan jag måste vänta 15-45 min innan det är igång. Och jag kan ju inte börja grinda om jag vet att jag måste gå på wc ganska snart. Tänk om jag kunde kontrollera det där lite bättre? Hur många fler sngs i månaden skulle det bli? Förlåt... sitter här och drömmer i väntan på att bli skitnödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 hahahahahaha, irl asgarv här du är skön du pirogen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 hahahahahaha, irl asgarv här du är skön du pirogen Jag gillar dig också Robert! 200 gram lättare nu = grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag gillar dig också Robert! 200 gram lättare nu = grind! Jag hejjar på dig Robin! (tror jag du hette iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 affärerna brukar vara riktigt dåliga på 1920x1200-skärmar ja Bättre att grinda ex prisjakt.nu och sortera fram bra alternativ och läsa vad folk ge för omdömen. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megaspappa Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Asså jag slösar ca 1h varje dag bara på att vänta på att bli skitnödig. Min rutin är att jag skiter en gång efter lunch och en gång efter middagen. Men inte direkt. Utan jag måste vänta 15-45 min innan det är igång. Och jag kan ju inte börja grinda om jag vet att jag måste gå på wc ganska snart. Tänk om jag kunde kontrollera det där lite bättre? Hur många fler sngs i månaden skulle det bli? Förlåt... sitter här och drömmer i väntan på att bli skitnödig. http://www.pipinette.se/start.php?pid=pottan Pipinette med lock. När kan man behöva en Pipinette? I alla situationer när man som vuxen behöver en potta, exempelvis: – hemma på natten – i båten – på camping och i husvagnen – på resa – i stugan, i gästrummet och på torrdasset - under grinden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 http://www.pipinette.se/start.php?pid=pottan Pipinette med lock. När kan man behöva en Pipinette? I alla situationer när man som vuxen behöver en potta, exempelvis: – hemma på natten – i båten – på camping och i husvagnen – på resa – i stugan, i gästrummet och på torrdasset - under grinden Hahahhaha Lovar att mitt 2000:e inlägg kommer att bli en recension om hur det är att bajsa i en Pipinette under grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 KAN ENTRACTION SLUTA VÅLDTA MIG!??!?!%"#%132etdg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Nu har jag varit på mediamarkt, elgiganten, computer city, onoff och siba och kollat på skärmar. Iiiiiiiiiiiiiiinget av intresse. Vad är det för jävla bojkott de har på 1920 x 1200? Jag tror att det ultimata för mig skulle vara två stycken 20". Någon som vet några bra sidor med skärmar? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=301571 Nöt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=301571 Nöt imo Exakt den jag kan få från vip-shopen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 1/11: -410€/210 sngs 2/11: +590€/250 sngs 3/11: +270€/250 sngs 4/11: +0€/260 sngs 5/11: -340€/340 sngs 6/11: -40€/20 sngs 7/11: - 8/11: - 9/11: -730€/350 sngs 10/11: +100€/260 sngs 11/11: -80€/280 sngs 12/11: -220€/300 sngs 13/11: -110€/50 sngs 14/11: -95€/105 sngs 15/11: - 16/11: -130€/270 sngs 17/11: -445€/275 sngs Sngs: 3220 st Profit: -1640€ Daily race: 461€ SNG leaderboard: 1st - Kurt_King 13462p 2nd - aggovic 9792p 3rd - DamienDuff 9580p När ska det vända? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Exakt den jag kan få från vip-shopen Har 1 nu och funderar starkt på en till, tycker den e nice som fan. Snygg dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts