Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 876
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=se&cs=sedhs1&kc=NRS17353&l=sv&m_30=110161&oc=N1073506&rbc=N1073506&s=dhs

Där har du en finfin poker-medriggsdator.

Så byter du skärmen (i konfugrationen) till en 1920x1080 :ola:

GOO PIROGAS!

En extra peng för medrigg på datorn är kanske värt, eller?

Annars, vad sägs om t.ex. denna:

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=368472

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
Hur går det på 50/50?

Varför Redbet i dec?

Hoppas det går bra.:-D

5050poker är helt klart motriggat. Inte alls fått en bra start där. Meeeeeeeeen! Jag sopade mattan med folk igår i en turnerning som gav mig en halv mille shares. Det är la värt ca 20k sek!

Redbet blir det av många skäl. Snabba uttag, suverän support och för att jag har en bra deal med dom. Gillar inte 5050s krångel med aktier. Tycker verkligen att det är en bra idé, men det är ingenting för mig.

Ska passa på att slänga in lite mer detaljerad info om månadsresultaten:

Month:September

€228.50

146 h 36 min

€1.56/h

Month:October

€4,200.00

121 h 58 min

€34.44/h

Month:November

€-1,169.18

47 h 59 min

€-24.37/h

Postad

Tack för hjälpen, jag lät tändsticksasken ligga kvar!

Jag hade nyss en riktig drömsession. Jag vann alla händer där jag gick in som favorit.

A 8 mot 8 4 - BAM!

Q Q mot K 4 - BAM!

K Q mot Q J - BAM!

Sen krashar boss halvt och jag kan inte regga mig till nya sngs. Alla sngs fungerar förutom mina 22€ turbo. Nu sitter jag med en jävla idiot i supporten... Gary heter han. Han har inte fattat min fråga och skiter helt enkelt i svara. Han sitter nog där i sitt kontor på Malta med armarna i kors och säger "Nein". Men vad ska man förvänta sig från Boss jävla horsupport!?

Gary: Can you be more specific please.

2592308: As i said

2592308: there is no possibility to register for any new 22€ buy-in sit n go short-handed turbo

2592308: It says it's cancelled

2592308: Some kind of bug

Gary: No if it is cancelled.

2592308: Then it should come up a new one!?

Gary: yes you need check updates on lobby page.

2592308: Im not talking about a multi tourney

2592308: im talking about a sit & go which should start frequently

2592308: Hello?

2592308: Is this the support i get?

Under mina 1½ år hos Boss, så har jag aldrig någonsin fått ut något efter att ha pratat med boss live support.

Postad
Sen krashar boss halvt och jag kan inte regga mig till nya sngs. Alla sngs fungerar förutom mina 22€ turbo. Nu sitter jag med en jävla idiot i supporten... Gary heter han. Han har inte fattat min fråga och skiter helt enkelt i svara. Han sitter nog där i sitt kontor på Malta med armarna i kors och säger "Nein". Men vad ska man förvänta sig från Boss jävla horsupport!?

Redbet blir det av många skäl. Snabba uttag, suverän support och för att jag har en bra deal med dom

I lol'd