Gå till innehåll

Pirogen - På bubblan kan ingen höra dig skrika.

MaybePirog

Recommended Posts

• Svars 876
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Blev en weekend i Köpenhamn denna helg. I fredags runt 10-snåret så skulle jag träffa ett gäng vänner på en bowlinghall för några öl och kasta några klot. Jag hinner knappt sätta mig ner förrens två polare frågar om jag ska med till Danmark, som en impulsgrej. "Sure" säger jag och så drar vi. Fem på morgonen kom vi fram. Helt okey stad, men jag undrar hur fan 2 mil vatten kan skapa såna skillnader på tjejerna!?

Pokern går bra. Plussade 600€ på 2h igår kväll, galet! Så efter igår så är jag uppe på lite mer än 2000€ plus denna månad. Har rakeat ungefär 1600€, så jag ligger efter där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en weekend i Köpenhamn denna helg. I fredags runt 10-snåret så skulle jag träffa ett gäng vänner på en bowlinghall för några öl och kasta några klot. Jag hinner knappt sätta mig ner förrens två polare frågar om jag ska med till Danmark, som en impulsgrej. "Sure" säger jag och så drar vi. Fem på morgonen kom vi fram. Helt okey stad, men jag undrar hur fan 2 mil vatten kan skapa såna skillnader på tjejerna!?

Pokern går bra. Plussade 600€ på 2h igår kväll, galet! Så efter igår så är jag uppe på lite mer än 2000€ plus denna månad. Har rakeat ungefär 1600€, så jag ligger efter där.

Fan va nice att det går så bra!

Fortsätt så...

Länk till kommentar

Oj. Missat att det pågått en pirogdiskussion här. Ja Björn, jag har ätit dunderpiroger!

Vad ska man leta efter i en laptop som ska användas för grind? Ska köpa en 17" för ungefär 8k. Vad är en bra processor? Är 3gb ram okey eller ska man slå till på 4k? Hjälp mig att hitta vägen i denna djupa datadjungel!

Länk till kommentar