plzgogame Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 riktigt tungt. Varför spelar sådana spelare poker? Vadå? Överspelar man sina kungar/ess så åker man på däng, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Vadå? Överspelar man sina kungar/ess så åker man på däng, så är det. Ja, A4 spelade ju standard... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Klarade av att rejka 5000€ i September iaf. Månaden slutade väldigt marginellt plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Ja, A4 spelade ju standard... Gör inte bort dig för mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Gör inte bort dig för mycket nu. Okej... Skönt att du klarade ditt mål pirogen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 snyggt priogen vad blir oktobermålet? plussa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 snyggt priogen vad blir oktobermålet? plussa? Att ha det som mål känns för mig alldeles för högt. Funderar på att sätta samma mål som denna månad, att rejka 5000€. Ska sova på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Att ha det som mål känns för mig alldeles för högt. Funderar på att sätta samma mål som denna månad, att rejka 5000€. Ska sova på det. Kör på 5500 för att ha nån utmaning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Inga mål denna månad. Jo jag ska fan plussa iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 990€ plus på två dagar. Känns coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 2 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 990€ plus på två dagar. Känns coolt. riktigt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 1,348€ upp i oktober. En jävla medrigg och unbannad från chatten. Livet leker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Hejja Pirogen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Hejja Pirogen! Hejja mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Bra start! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Blev en weekend i Köpenhamn denna helg. I fredags runt 10-snåret så skulle jag träffa ett gäng vänner på en bowlinghall för några öl och kasta några klot. Jag hinner knappt sätta mig ner förrens två polare frågar om jag ska med till Danmark, som en impulsgrej. "Sure" säger jag och så drar vi. Fem på morgonen kom vi fram. Helt okey stad, men jag undrar hur fan 2 mil vatten kan skapa såna skillnader på tjejerna!? Pokern går bra. Plussade 600€ på 2h igår kväll, galet! Så efter igår så är jag uppe på lite mer än 2000€ plus denna månad. Har rakeat ungefär 1600€, så jag ligger efter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Blev en weekend i Köpenhamn denna helg. I fredags runt 10-snåret så skulle jag träffa ett gäng vänner på en bowlinghall för några öl och kasta några klot. Jag hinner knappt sätta mig ner förrens två polare frågar om jag ska med till Danmark, som en impulsgrej. "Sure" säger jag och så drar vi. Fem på morgonen kom vi fram. Helt okey stad, men jag undrar hur fan 2 mil vatten kan skapa såna skillnader på tjejerna!? Pokern går bra. Plussade 600€ på 2h igår kväll, galet! Så efter igår så är jag uppe på lite mer än 2000€ plus denna månad. Har rakeat ungefär 1600€, så jag ligger efter där. Fan va nice att det går så bra! Fortsätt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Har du käkat extra mycket piroger på senaste tiden eller vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Har du käkat extra mycket piroger på senaste tiden eller vad händer? gorbys is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeCFC Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 gorbys is the shit det är för mycket köttfärs på slutet ju men annars är det riktigt gött:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimonX Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 gorbys is the shit +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Oj. Missat att det pågått en pirogdiskussion här. Ja Björn, jag har ätit dunderpiroger! Vad ska man leta efter i en laptop som ska användas för grind? Ska köpa en 17" för ungefär 8k. Vad är en bra processor? Är 3gb ram okey eller ska man slå till på 4k? Hjälp mig att hitta vägen i denna djupa datadjungel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Gorbys piroger är bra piroger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 3gb är mer än lagom ifall du bara ska spela poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 skillnad mellan 3 och 4 är minimala både i pris och prestanda-mässigt om du bara ska gibba poker på den. Men varför snåla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts