asfalten Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Har en fraga om en i mitt tycke tvivelaktig moderering(?) pa en trad som jag skapade haromdagen. Skrev ett inlagg under rubriken "ar det inte dags att forlata Ken" (inget fel pa tangentbordet vid det laget), som har tagits bort utan att jag fatt nagot PM skickat till mig, med vare sig varning eller forklaring. Forstar inte riktigt hur en diskussion i fragan kan vara av ondo. Hittar heller inga regler som mitt inlagg skulle bryta mot. Hoppas det finns en rimlig forklaring, den skulle jag vilja ta del av. Citera
gdaily Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Har en fraga om en i mitt tycke tvivelaktig moderering(?) pa en trad som jag skapade haromdagen. Skrev ett inlagg under rubriken "ar det inte dags att forlata Ken" (inget fel pa tangentbordet vid det laget), som har tagits bort utan att jag fatt nagot PM skickat till mig, med vare sig varning eller forklaring. Forstar inte riktigt hur en diskussion i fragan kan vara av ondo. Hittar heller inga regler som mitt inlagg skulle bryta mot. Hoppas det finns en rimlig forklaring, den skulle jag vilja ta del av. Inget fel på tråden som sådan - däremot spårade diskussionen ur i den, och vi behöver städa den (PUL-lagen samt vanligt hyfs). I och med att jag satt på cosmopol i går så flyttade jag bara tråden för städningh, den kommer snart tillbaks igen. Citera
asfalten Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2008 Inget fel på tråden som sådan - däremot spårade diskussionen ur i den, och vi behöver städa den (PUL-lagen samt vanligt hyfs). I och med att jag satt på cosmopol i går så flyttade jag bara tråden för städningh, den kommer snart tillbaks igen. ah, upptackte det nu. tack! Citera
Recommended Posts