Fudge Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Senaste månaderna så har jag spela rätt mycket hemma, och hållt mig borta från det mesta av tilt och liknande. Men när jag tar med datorn till kompisar och spelar så spelar jag mycket sämre och tiltar mycket lättare direkt. Några tips på vad man kan göra åt det? Orka sitta och grinda för sig själv hela veckorna.. Citera
Fudge Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2008 Du är en svag människa. Och du blandar dina bra svar med skit som alltid Citera
KenHag Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Du är en svag människa. Ännu ett givande inlägg,samlar du på dom eller??? Citera
KingCosmoKramer Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Ännu ett givande inlägg,samlar du på dom eller??? Tror du Dalai lama skulle tilta t.ex? Citera
KenHag Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Tror du Dalai lama skulle tilta t.ex? Han har redan tiltat,titta på upproret i Tibet bara. Citera
Joeduck Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Du har för mycket att tänka på när du är med människor du känner, alternativt så smittar dina kompisars dumhet av sig på dig. Byt kompisar eller att byta hobby är nog det som sparar mest pengar. Citera
Incognito Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Hemmaplan. Det är nog vad det handlar om. Tror mig är man lite ovan med miljön så kan det distrahera betydligt mer än man märker. När saker o ting ändras omkring mig så spelar jag också sämre. Som när man byter nätverk t ex så märks det oftast genast i mina resultat. Citera
-PK- Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 För mig är det exakt tvärtom. samma här. Citera
hager Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Jag torskar nästan alltid rakt ut om jag lirar hos någon polare. Citera
pisak84 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 somliga har det bra helt enkelt... kom tillbaks när ni tiltar under alla förhållanden i alla situationer.... Citera
Recommended Posts