The Law Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Då poker är väldigt populärt bland studenter, och då dessutom UPS finns, har jag svår att tänka mig att det inte finns någon i Flogsta som inte är sugen på ett cashgame? Ja, i Uppsala alltså, glömde jag tillägga. * RP - QoS * Citera
Jimbio Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Här sitter en pokersugen Flogstabo, i Hus 12 närmare bestämt. (skall flytta till hus 8 nu i veckan) Jag har letat poker sedan jag kom hit för guds skull! Lägg till mig på msn så får vi ena flogsta-eliten. msn: j_wigerstedt@hotmail.com Citera
Måns Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Addera gärna mig också. Bor visserligen inte i Flogsta, men det går ju ta sig dit. MSN: mans_c@hotmail.com Citera
Takigawa Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 hm, lägg till mig med. bor ju en bit bort men som sann student har man ju cykel! Någon som bor i Flogsta och vill fixa en maillista? robbinolus@hotmail.com Citera
The Law Postad 2 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2005 Så trevligt! Jag kan fixa en mailing-lista senare idag. Lägger till era adresser så styr vi upp något. (Själv bor jag i hus 9) Ohoj! Citera
eurythmech Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Jag bor inte i Flogsta utan i sthlm, men kan tänkas befinna mig i Flogsta ganska ofta och hälsa på polare. Skulle man kunna få ta del av tänkbar info om eventuella spel för att planera Flogstabesök efter ert schema? (polaren spelar också poker) Citera
Valium Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Grabbar, ni får hålla bättre uppsikt runt er. Det finns redan ett flertal pokergäng i flogsta. Nu har jag iofs bara kontakt med ett men adda mig på msn: bttb_sheep@hotmail.com eller icq: 24077255 så kan vi dra ihop lite större gäng emellanåt, marker finns så det räcker och blir över. turneringsspel brukar vara på tisdagar och fredagar, cashgame under helgerna. Citera
jaguar Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Nyinflyttad här. Kan inte nån PMa mig om ni får igång en maillista eller nått. Lägger helst inte ut mail/MSN på nätet för alla elaka spamrobotars skull. Citera
Jimbio Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 jag ger denna tråden en välförtjänt bump. Skolan börjar nu, och jag e förbannat sugen på poker. Citera
toompa84 Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Fan va skoj, jag bor i Flogsta och spelar en hel del poker.. är gärna med.. har 3-5 kompisar som också bor i närheten som gärna spelar poker.. lägg till mig på msn så kan vi styra upp nåt tomanaes@hotmail.com Citera
Kongoolle Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Är också en uppsala bo som är intreserad att lira lite poker. Skicka ett mess till rbs944@hotmail.com om ni drar i gång nån turnering Mvh Citera
gunslinger Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Har det blivit nåt spel? Om det finns behov av en till spelare så är jag gärna med och donerar mina surt förvärvade slantar. Hör av er till chrs1970@hotmail.com om det är så att man kan vara med. /C Citera
Cunni£ingus Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Det här var en mycket lovande tråd. Om det är så att ni lirar och fortfarande vill ha fler spelare så kan ni gärna addera mig till eventuell mailinglista. henkolo@hotmail.com Citera
Ossman Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Bor i Flogsta. Gillar poker. Har e-post. tobbemink@hotmail.com Citera
Eiffel Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Hej bor i uppsala och är student ni får gärna lägga till mig så ska man donera bort sina pengar MSN : lindbergsamuel@hotmail.com Citera
johnblond Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Även jag är en intresserad uppsalabo men är dock inte student. Man kanske får vara med ändå? Citera
stenarn Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 sugen jag med. brukar lira på sernanders med några studenter då och då. dom lirar ofta Citera
Albert Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Är också sugen på lite spel. Har även, som du tanten, lirat på Serranders i Flogsta, dock var det microgame men kaffepengar har jag ingen lust att spela om. Skicka ett PM om det är något lir i Uppsala. Citera
stenarn Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 det jag spelade var 50 kr freezout och även 50 kr rebuys Citera
lethe Postad 5 November , 2005 Rapport Postad 5 November , 2005 Lirar mer än gärna vid tillfälle. Bor inte längre i själva studenthjärtat av staden, men säkerligen kan rånarna vid namn Uppsalabuss ta mig dig. Adda på msn eller maila: maka76@gmail.com Citera
Waggho Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Ingen som bor i studentghetto nr. två, dvs. kantorn? Citera
Klyka Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Är en Rackarbergsbo oxo välkommen att vara med? PM:a gärna om det är något spel på gång (fast inte om jag måste satsa hela studiemedlet). Citera
johnnymarr Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 En flogstarelaterad fråga: Går det över huvud taget att lira nätpoker här? Jag har precis flyttat hit och tycker det går otroligt segt och uppkopplingen bryts ungefär varannan minut. Det är tom svårt att ladda ner pokerklienter. Är det någon som har haft liknande svårigheter? Citera
Klyka Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 En flogstarelaterad fråga: Går det över huvud taget att lira nätpoker här? Jag har precis flyttat hit och tycker det går otroligt segt och uppkopplingen bryts ungefär varannan minut. Det är tom svårt att ladda ner pokerklienter. Är det någon som har haft liknande svårigheter? Själv hade jag inget internet när jag bodde i Flogsta. Trots att jag tjatade på Studentstaden o hotade med stämning (dryg jurist?) så ignorerade de mig. Citera
Recommended Posts