Gå till innehåll

Det betalar sig att förlora på 24hPoker!


24hPoker

Recommended Posts

Om du ibland känner att Du kan ha otur så har vi lite goda nyheter för just Dig! Allt Du behöver göra är att sätta in minst €50 under tiden från den 25 mars; se till att Du spelar in minst 500 VIPpoäng; och om Du innan den 30 april, 2008 förlorar hela summan Du satte in, så kommer vi kreditera Ditt konto med ytterligare €50. Observera att allt detta måste äga rum mellan 25 mars och 30 april, 2008.

 

Kontakta oss på marketing@24hpoker.com när du har förlorat din insättning på €50 eller mer och tjänat in 500 VIP poäng och vi krediterar ditt cashier konto med ytterligare €50! Därför betalar det sig att förlora på 24hpoker!

 

 

Lycka till,

24hpoker Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så mycket jag har förlorat på 24h pga att hålkorten försvunnit eller att korten på bordet varit blanka borde 24h vara skyldig mig tusentals euro.

 

Har ni lika hjärndöd support ännu?

Ni får nog fläska till era "erbjudanden" innan jag donerar mer pengar till er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett av de sämsta "erbjudanden" jag nånsin sett faktiskt!

 

Hur "betalar det sig att förlora" exakt? Som jag ser det får man samma summa åter om man förlorar, och det är i min värld inte "att betala sig".

 

Hur många kan detta bli aktuellt för? Hur ska det gå till för att lyckas med detta? Det bästa sättet är väl att colluda med nån direkt, sätta in nya pengar, fixa 500 poäng och få de där 50 eurona... Annars är det väl snudd på omöjligt att lyckas med detta?

 

Hahaha, ju mer jag tänker på det, desto sämre är det! Fan det är ju t o m underhållande dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kontakta oss på marketing@24hpoker.com när du har förlorat din insättning på €50 eller mer och tjänat in 500 VIP poäng och vi krediterar ditt cashier konto med ytterligare €50! Därför betalar det sig att förlora på 24hpoker!

 

Bra sales rep.... "Kontakta oss NÄR du har förlorat din insättning"...

Låter det inte en gnutta bättre att skriva "OM du förlorat din insättning". Det blir liksom lite mindre säkert om utgången av dina sessioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med insättning på 50Euro så skulle jag uppskatta att chansen att fixa 500vip på en månad är lika med noll.

Men säg att man lyckas så måste man ju ha en kompis man kan dumpa sin insättning till annars är det ju en lose-lose proposition.

 

Vad får jag för odds att jag lyckas? (och hur mycket får jag spela)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad får jag för odds att jag lyckas? (och hur mycket får jag spela)?

 

Det ska iofs inte vara några större problem att lira in 500 VIP, men varför ens försöka när man inte tjänar något på att göra det? Sjukt kasst erbjudande, men som någon skrev är det faktiskt så kasst att det blir en aning underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ju just därför jag frågade om sidebets, är bara sidovinsten tillräckligt stor så finns motivationen där :-)

 

Jag är beredd att bjuda dig på 100 dollar om du lyckas... vetskapen om att du har haft oändligt tråkigt på lowlimit på B2B är skadeglädje nog att riskera ett par dollar på. Om du misslyckas så betalar du mig 1 euro.

 

Deal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad får jag för odds att jag lyckas? (och hur mycket får jag spela)?

 

Därutöver ska du ju också förlora de intjänade pengarna för att kunna ta del av "erbjudandet". Och då ska du väl också förlora de intjänade pengarna... LOL

 

Bra deal det där;

"Rejka 200 dollar, förlora det du eventuellt vunnit och du får tillbaka det du en gång satte in!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är beredd att bjuda dig på 100 dollar om du lyckas... vetskapen om att du har haft oändligt tråkigt på lowlimit på B2B är skadeglädje nog att riskera ett par dollar på. Om du misslyckas så betalar du mig 1 euro.

 

Deal?

 

Med sidobet på 100$ så har man ju 30%RB, om man lyckas alltså...

Kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är beredd att bjuda dig på 100 dollar om du lyckas... vetskapen om att du har haft oändligt tråkigt på lowlimit på B2B är skadeglädje nog att riskera ett par dollar på. Om du misslyckas så betalar du mig 1 euro.

 

Deal?

 

Om man inte var tvungen att förlora insättningen (för att villkoren ska lösa ut) utan fick behålla eventuella vinster skulle jag nog lätt nappa på det erbjudandet. Men jag har lagt ned mitt spelande, så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är beredd att bjuda dig på 100 dollar om du lyckas... vetskapen om att du har haft oändligt tråkigt på lowlimit på B2B är skadeglädje nog att riskera ett par dollar på. Om du misslyckas så betalar du mig 1 euro.

 

Deal?

 

DEAL (planen är inte att spela låglimit särskillt länge...)

 

Jag PMar dig mina kontuuppgifter efter helgen så du kan följa bravaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DEAL (planen är inte att spela låglimit särskillt länge...)

 

Jag PMar dig mina kontuuppgifter efter helgen så du kan följa bravaderna.

Kul bet!

Hur vet vi att du inte sätter in mer pengar än $50?

 

Du förstår väl att vi måste ha grafer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknar med att du skriver om hur det går i bloggen så att vi alla kan följa äventyret.

 

Självklart! Min korta resa (troligen) påbörjas på måndag.

 

Kul bet!

Hur vet vi att du inte sätter in mer pengar än $50?

 

Du förstår väl att vi måste ha grafer?

 

Nej, inga grafer, orka... men jag kommer att presentera resultatet i bloggen. Hata kommer dessutom få inloggningsuppgifterna så att han kan kontrollera att inget fuffens med insättningar eller transfers försiggår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...