gebban Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Hejsan En kompis spelade på en sida. Han spelade en hu sng. Han ställde all in pre, får syn av 33 mot hans kq han träffar och har bättre hand. Ändå går markerna till moståndaren. Bevis på detta finns genom handhistoryn som på denna sida är video. Dom har erkännt felet. Men hur ska man gå till väga? Citera
yberjonte Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Ladda upp videon nånstans, jag vill se ! Citera
Deader Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Sånna där saker händer mej jämt. Typ om jag har JT och min motståndare har AA. Brädan ligger: 3J6T3 och ändå vinner han. Har skickat mejl efter mejl till supporten men jag har gett upp att försöka få tillbaka pengar. Det har ju trotts allt hänt till min fördel några gånger Citera
Rebonius Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Vilken sajt gäller det? Sånna där saker händer mej jämt. Typ om jag har JT och min motståndare har AA. Brädan ligger: 3J6T3 och ändå vinner han. Har skickat mejl efter mejl till supporten men jag har gett upp att försöka få tillbaka pengar. Det har ju trotts allt hänt till min fördel några gånger Dålig levling. Citera
Bein Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Hur stor sanninghetsfaktor just det här fallet innehåller kan vara irrelvant för en bra diskssusion då ämnet faktiskt är intressnat. Hur skulle man agera om en sådan situatuion faktiskt hände. Hur skulle man maximera sina möjligheter till ersättning så att säga? Citera
Loveless Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Jag skulle självklart kräva vinsten, att eventuell bonus de lockat in mig på ska betalas ut utan krav på spelade händer och att utbetalningen som jag gör när jag lämnar sidan ska ske gratis i för mig valbar valuta. Sen skulle jag flytta rullen till någon site som har koll på sin mjukvara. Citera
Recommended Posts