Matfrid Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Du har två tjejer som är lika snälla och trevliga. Den ena är rätt snygg, och den andra är inte lika snygg men ok. Den första är dock inte så bra i sängen som den andra. Sådant får tjejerna själva avgöra genom gyttjebrottning Citera
Fnii! Grrp! Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Utmaningen är ju att lära upp den som är lite sämre i sängen. Kan man inte låta dem lära upp varandra istället? Det låter enklare. Citera
Pedroboy Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2008 Du har inte läst så mycke av vad OP skrivit förut va? Men ge oss lite mer info.. Är de precis likadana på alla andra sätt? Samma ålder, samma humor, samma intressen? Nej men hur lätt är det å hitta en tjej som inte är trevlig och snäll, inte många som är bitchar i sverige. Mindre än 10 % iaf. Skiljer ca 5år men inget som märks överhuve taget. Inte samma humor, men det är inget jag uppskattar hos en kvinna så det spelar ingen roll. Ja typ samma intressen, du vet sånt som tjejer gillar, kläder, shoppa, kolla på tv och sånt. Citera
mrfiskman Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Nej men hur lätt är det å hitta en tjej som inte är trevlig och snäll, inte många som är bitchar i sverige. Mindre än 10 % iaf. Skiljer ca 5år men inget som märks överhuve taget. Inte samma humor, men det är inget jag uppskattar hos en kvinna så det spelar ingen roll. Ja typ samma intressen, du vet sånt som tjejer gillar, kläder, shoppa, kolla på tv och sånt. Jag uppskattar inte heller kvinnor med humor, de tråkiga är bäst helt klart. Jag älskar tjejer som inte får mig att skratta. Citera
Jennez Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 This thread is worthless without pics. Citera
juttis Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 This thread is worthless without pics. Word! Edit: Phil Alba i all ära liksom Citera
elvis77 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Ta den som är mest vältränad och inte bara ligger och jäser på soffan, hon kommer att vara snyggast i längden. Citera
Recommended Posts