Gå till innehåll

Vem skulle du välja av dessa två tjejer?


Pedroboy

Recommended Posts

Om du tror att #1 har nyfikenhet och lyhördhet på den fronten, så det finns utrymme att få det bättre så väljer du #1, annars #2.

 

Så bra sex med någon som ser ok ut är bättre än ok sex med någon som ser bra ut. Extremfall undantaget givetvis. Svårt å veta gränserna förståss åt båda hållen, men inom ramarna för ens egna godkända nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så bra sex med någon som ser ok ut är bättre än ok sex med någon som ser bra ut. Extremfall undantaget givetvis. Svårt å veta gränserna förståss åt båda hållen, men inom ramarna för ens egna godkända nivåer.

 

Det beror väl på vad man själv tycker är viktigast. Varken sexet eller utseendet måste ju vara avgörande när det gäller val av partner. Sex brukar ju bli sjukt mycket bättre efter en tids träning tillsammans så om det redan nu är ok så kan det ju bli riktigt bra efter ett tag. Hade jag trott på god sexlivsutveckling så hade jag valt den snyggare tjejen om de i övrigt är likvärdiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har två tjejer som är lika snälla och trevliga. Den ena är rätt snygg, och den andra är inte lika snygg men ok. Den första är dock inte så bra i sängen som den andra.

 

för mig är det inte så svårt, Bra sex går alltid före. Nu ska jag berätta något som du inte får höra på aftonbladets sexspalt och det är att en halva brännvin eller den berömda påsen över huvudet kan vara en hjälp på traven om det är ett riktigt töm o glöm ras det handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl på vad man själv tycker är viktigast. Varken sexet eller utseendet måste ju vara avgörande när det gäller val av partner. Sex brukar ju bli sjukt mycket bättre efter en tids träning tillsammans så om det redan nu är ok så kan det ju bli riktigt bra efter ett tag. Hade jag trott på god sexlivsutveckling så hade jag valt den snyggare tjejen om de i övrigt är likvärdiga.

 

Du har inte läst så mycke av vad OP skrivit förut va?;-)

 

Men ge oss lite mer info.. Är de precis likadana på alla andra sätt? Samma ålder, samma humor, samma intressen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...