Pedroboy Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Du har två tjejer som är lika snälla och trevliga. Den ena är rätt snygg, och den andra är inte lika snygg men ok. Den första är dock inte så bra i sängen som den andra. Citera
Fnii! Grrp! Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 ...och nu måste jag göra slut med en av dem? Citera
inqy Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Om du tror att #1 har nyfikenhet och lyhördhet på den fronten, så det finns utrymme att få det bättre så väljer du #1, annars #2. Citera
PeO Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Knepigt... Själv brukar jag slå tärning i dessa lägen. Citera
mrfiskman Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Du har alltså 2 tjejer som är rätt fula varav en av de är kass i bingen? Citera
Pedroboy Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2008 Om du tror att #1 har nyfikenhet och lyhördhet på den fronten, så det finns utrymme att få det bättre så väljer du #1, annars #2. Så bra sex med någon som ser ok ut är bättre än ok sex med någon som ser bra ut. Extremfall undantaget givetvis. Svårt å veta gränserna förståss åt båda hållen, men inom ramarna för ens egna godkända nivåer. Citera
Pedroboy Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2008 Du har alltså 2 tjejer som är rätt fula varav en av de är kass i bingen? Nä läs om läs rätt Citera
affe2000 Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Så bra sex med någon som ser ok ut är bättre än ok sex med någon som ser bra ut. Extremfall undantaget givetvis. Svårt å veta gränserna förståss åt båda hållen, men inom ramarna för ens egna godkända nivåer. Det beror väl på vad man själv tycker är viktigast. Varken sexet eller utseendet måste ju vara avgörande när det gäller val av partner. Sex brukar ju bli sjukt mycket bättre efter en tids träning tillsammans så om det redan nu är ok så kan det ju bli riktigt bra efter ett tag. Hade jag trott på god sexlivsutveckling så hade jag valt den snyggare tjejen om de i övrigt är likvärdiga. Citera
mrfiskman Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Jag tror du ljuger. Jag tror tjejerna är fula. Citera
Pedroboy Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2008 ...och nu måste jag göra slut med en av dem? Båda har gjort det väldig klart att det inte är ok att välja båda. Citera
Pedroboy Postad 26 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2008 Jag tror du ljuger. Jag tror tjejerna är fula. Beror på vad man jämför med, de är kanske inga olsen-brothers, men helt ok imo. Citera
JNL Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Beror på vad man jämför med, de är kanske inga olsen-brothers, men helt ok imo. Menar du att Olsen-bröderna (dansk schlager va?) är snygga? I så fall tror jag som mrfiskman. Citera
KingCosmoKramer Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Beror på vad man jämför med, de är kanske inga olsen-brothers, men helt ok imo. Ungefär lika snygg som Phil Alba? Citera
tamtaram Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Beror på vad man jämför med, de är kanske inga olsen-brothers, men helt ok imo. Varför måste jag välja? Citera
Jennez Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Kör på med båda så länge det går. Du kommer ändå inte att kunna hålla ihop med ngn av dem var för sig särskilt länge ändå. Citera
greywolf Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Du har två tjejer som är lika snälla och trevliga. Den ena är rätt snygg, och den andra är inte lika snygg men ok. Den första är dock inte så bra i sängen som den andra. för mig är det inte så svårt, Bra sex går alltid före. Nu ska jag berätta något som du inte får höra på aftonbladets sexspalt och det är att en halva brännvin eller den berömda påsen över huvudet kan vara en hjälp på traven om det är ett riktigt töm o glöm ras det handlar om. Citera
Waggho Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Jag skulle nog välja den jag var kär i. Citera
Cyntax Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Utmaningen är ju att lära upp den som är lite sämre i sängen. Jag vill veta vem som är smartare och har bättre utbildning/jobb. För lite fakta, så jag tar den som är lite sämre i sängen. Citera
hnat Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Jag skulle nog välja den jag var kär i. aaawwww:h: Citera
Pedroboy Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2008 Jag skulle nog välja den jag var kär i. I en perfekt värld kanske det funkar så. Citera
Snabelguy Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Inte dags att införa åldersgräns på pf? Citera
Fudge Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Det beror väl på vad man själv tycker är viktigast. Varken sexet eller utseendet måste ju vara avgörande när det gäller val av partner. Sex brukar ju bli sjukt mycket bättre efter en tids träning tillsammans så om det redan nu är ok så kan det ju bli riktigt bra efter ett tag. Hade jag trott på god sexlivsutveckling så hade jag valt den snyggare tjejen om de i övrigt är likvärdiga. Du har inte läst så mycke av vad OP skrivit förut va? Men ge oss lite mer info.. Är de precis likadana på alla andra sätt? Samma ålder, samma humor, samma intressen? Citera
Recommended Posts