ParadiseAlex Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Från och med idag kan du kontrollera din rake under månaden via den här länken. Mätaren uppdateras varje dag innan klockan 11.00 GMT och summan anges i Euro, trots dollartecknat som för tillfället uppenbarar sig. Allt du behöver är din PIN och den finner du under "PROFILE" i klienten. Mvh ParadiseAlex Citera
Odrike Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Har denna slutat att fungera??? Det står "PIN not found" Citera
ParadiseEric Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Har denna slutat att fungera??? Det står "PIN not found" EDIT: Nu ska det fungera! Men det är en ny länk: http://rakechecker.paradisepoker.com/se/index.php Mvh ParadiseEric Citera
Odrike Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 EDIT: Nu ska det fungera! Men det är en ny länk: http://rakechecker.paradisepoker.com/se/index.php Mvh ParadiseEric Det verkar vara något som är fel. Detta är vad som returneras när jag petar in min PIN. Rake = 0 FPP = 0 Raked hands = "mitt namn" Citera
ParadiseEric Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Det verkar vara något som är fel. Detta är vad som returneras när jag petar in min PIN. Rake = 0 FPP = 0 Raked hands = "mitt namn" Beklagar, den senaste uppdateringen blev fel. Nu är den gjord igen och det hela ska fungera. Mvh ParadiseEric Citera
brainslicer Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 nevermind, missade att det var ny länk Citera
Odrike Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Beklagar, den senaste uppdateringen blev fel. Nu är den gjord igen och det hela ska fungera. Mvh ParadiseEric Den fungerade bra innan idag. Men nu efter senaste uppdateringen så verkar mätaren endast räkna senaste dygnets aktivitet. Citera
brainslicer Postad 20 April , 2008 Rapport Postad 20 April , 2008 Den fungerade bra innan idag. Men nu efter senaste uppdateringen så verkar mätaren endast räkna senaste dygnets aktivitet. Samma här, nollställs varje dag nu? Citera
Recommended Posts