affe2000 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Slow train coming hette den. Och ja, den är grymt bra men den kom -79 så den räknas inte. Ah, fel på både utgivningsår och titel. Inte bra. Citera
Klyka Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Jag tycker det bara ska heta "-39" eller "Minus 39". 1960 - 1999 = -39 Citera
FreePlopp Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2008 Gjorde klar min kalkyl för företagets första år, för en stund sedan. JESUS vad mycket skatter det finns. Verkar ändå lösa sig ganska bra. Citera
TotalFarsa Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Gött. Vem är farsgubben då? Någon Nybroprofil? Jag har inte lyckats ta mig härifrån, från denna trötta stad. Det är därför jag ska smälla upp ett fik för att bidra med lite nöje och skvaller. Farsan heter Guy, det borde räcka. Stan är ju inte så stor Profil? Mjaaaeee. Inte mer än att han är Kährs vassaste truckgubbe och är en jäkel på att spela kubb Citera
Bubbla Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Haha, VA?! Vem hittar dit? Varför var du där? Detta är tokigt. Ingen fikar där. Bodde där en vecka faktiskt för några somrar sen. I den gamla kontorslokalen mitt emot fiket. Var tvungen att testa fiket bara för att. Men det var inget drag dit, så jag hoppas att det är ett annat ställe du köpt. Men det låg fint... Citera
Recommended Posts