Gå till innehåll

DrCox returns-slaktar primas NL100


DrCox

Recommended Posts

Lyckades reda upp lite av backet. Avslutar dagen $414 ner. Ganska besviken då jag i efterhand kan konstatera hur mycket sämre jag spelar när jag tappat ett par BI. Får jobba på det.

 

Har analyserat 11000händer från April i PT utifrån en bra tråd på 2+2. Tror mig ha hittat ett par läckor i mitt spel. Ev utvecklar jag vidare imorgon.

 

Lust att dela med dig av tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

FI:s range AA-TT AKs-ATs

 

Text results appended to pokerstove.txt

45,540 games 0.031 secs 1,469,032 games/sec

Board: 4s 5d 6s

Dead:

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 49.453% 47.94% 01.51% 21834 687.00 { 3h3s }

Hand 1: 50.547% 49.04% 01.51% 22332 687.00 { TT+, ATs+ }

 

 

FI:s range AA-QQ +AKs

 

Text results appended to pokerstove.txt

21,780 games 0.005 secs 4,356,000 games/sec

Board: 4s 5d 6s

Dead:

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 44.291% 42.75% 01.54% 9312 334.50 { 3h3s }

Hand 1: 55.709% 54.17% 01.54% 11799 334.50 { QQ+, AKs }

 

Slutsats: Syn

 

Precis som jag gjorde i handen alltså. turn:4c river: 10d

FI visar ATs....ridå....

 

Btw, att bara skriva A10s innefattar väl alla A10suited d.v.s hjärter klöver ruter också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, att bara skriva A10s innefattar väl alla A10suited d.v.s hjärter klöver ruter också?

Korrekt.....gör om och gör rätt.

 

Detta borde stämma. Lite större skillnad men fortfarande syn..

FI:s range beräknad till QQ+, AsKs, AsQs, AsJs, AsTs (s=spader denna gången)

 

Text results appended to pokerstove.txt

21,780 games 0.005 secs 4,356,000 games/sec

 

Board: 4s 6s 5d

Dead:

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 40.565% 39.09% 01.47% 8514 321.00 { 3h3s }

Hand 1: 59.435% 57.96% 01.47% 12624 321.00 { QQ+, AsKs, AsQs, AsJs, AsTs }

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI är en klassisk fisk som spelar typ 40/12

 

 

- YourBankroll sitting in seat 1 with $191.31

- HERO sitting in seat 2 with $73.00

- Yaya24 sitting in seat 3 with $110.03

- N_W_ sitting in seat 4 with $96.74

- bagaren1 sitting in seat 6 with $132.12 [Dealer]

 

YourBankroll posted the small blind - $0.50

HERO posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: 9 of s, 7 of s

Yaya24 folded

N_W_ folded

bagaren1 raised - $2.00

YourBankroll folded

HERO called - $2.00

 

** Dealing the flop: 7 of d, 7 of c, K of d

HERO checked

bagaren1 bet - $2.25

HERO raised - $9.00

bagaren1 called - $9.00

 

CR för att bygga upp potten med förmodligen bästa handen.

 

** Dealing the turn: 5 of d

HERO bet - $10.00

bagaren1 called - $10.00

 

Gillar inte scenariot. Flopspelet liknar drag. En bättre sjua är inte omöjlig heller.Vill inte binda för mycket i potten och är beredd att släppa vid omslag.Brukar inte beta så lite men FI är fisk och kommer inte tolka det som svaghet. Kan inte ge gratiskort här.

 

** Dealing the river: 6 of c

HERO ??

Här ska det ju betas men frågan är huruvida det blir en stoppbet eller en värdebet. Hur mycket?

Jag ser massor av händer FI kan ha och vet inte var jag står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett skitkort på turn och genast ett svårt läge.

Hans syn av din CR på floppen signalerar antingen ett färgdrag/kungen eller ett poketpair ink. KK. Har han sjuan så hade han troligtvis slagit om igen efter din CR.. Dock finns det tomtar som enbart väljer att syna här med 7:an när färgdraget är ute. Din bet på mindre än halva potten på turn gör det inte enklare att definera hans hand. Här borde han syna med alla händerna han synade din CR med. Nu till frågan om du skall värdebetta? Finns det händer han synar med här som du slår? Ja, tack vare ditt "weaka" bet på turn så ser jag defintivt ett utrymme för ett värdebet. Här skulle en halv-pot funka fint antar jag. Synande han Turn så synar han river också. Vid omslag så foldar du bara(slowspelad KK, flush, 76s, mfl.). Att betta mer här ger inget mer värde då det är svårt att representera exempelvis en missad draghand. Hans WtSD stats kan också peka kring hans synrange på river. (om du har tillräckligt med händer på han)

 

Personligen så hade jag bettat ut på floppen och inte CR. Min erfarenhet säger mig att dessa 45/12/x spelare släpper väldigt sällan när de väl väljer att höja Pre.. Jag bygger en bättre pott på detta sätt.Hade du varit aggressorn pre... SÅ hade en check-raise kunnat vara aktuell mot en väldigt aggressiv spelare, mot passiva så är det nog alltid bättre att leda ut.

 

Tycker för övrigt att din dagbok är världsklass. Väldigt intressant att läsa om dina analyser kring spelet och hur du resonerar kring money management etc.

 

Keep it up!

 

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett skitkort på turn och genast ett svårt läge.

Hans syn av din CR på floppen signalerar antingen ett färgdrag/kungen eller ett poketpair ink. KK. Har han sjuan så hade han troligtvis slagit om igen efter din CR.. Dock finns det tomtar som enbart väljer att syna här med 7:an när färgdraget är ute. Din bet på mindre än halva potten på turn gör det inte enklare att definera hans hand. Här borde han syna med alla händerna han synade din CR med. Nu till frågan om du skall värdebetta? Finns det händer han synar med här som du slår? Ja, tack vare ditt "weaka" bet på turn så ser jag defintivt ett utrymme för ett värdebet. Här skulle en halv-pot funka fint antar jag. Synande han Turn så synar han river också. Vid omslag så foldar du bara(slowspelad KK, flush, 76s, mfl.). Att betta mer här ger inget mer värde då det är svårt att representera exempelvis en missad draghand. Hans WtSD stats kan också peka kring hans synrange på river. (om du har tillräckligt med händer på han)

 

Personligen så hade jag bettat ut på floppen och inte CR. Min erfarenhet säger mig att dessa 45/12/x spelare släpper väldigt sällan när de väl väljer att höja Pre.. Jag bygger en bättre pott på detta sätt.Hade du varit aggressorn pre... SÅ hade en check-raise kunnat vara aktuell mot en väldigt aggressiv spelare, mot passiva så är det nog alltid bättre att leda ut.

 

Tycker för övrigt att din dagbok är världsklass. Väldigt intressant att läsa om dina analyser kring spelet och hur du resonerar kring money management etc.

 

Keep it up!

 

/L

 

 

Får börja med att tacka för berömmet. Känns jäkligt skoj att höra att analyserna uppskattas. Har försökt lägga mycket vikt vid att välja kluriga händer och frågeställningar runt dem.

 

Ang. handen ovan så är det en grym analys. Har själv tänkt i många av de banorna. På floppen betar jag i regel ut här, åtminstone mot bättre FI.

 

River valde jag att beta ut strax under halvpott med avsikt att vika mot omslag. FI synar ner med KQo.

 

Hoppas verkligen att du fortsätter posta här. Det höjer nivån på DB:n ytterligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Båda FI har stats runt 28/20

 

- bialy31 sitting in seat 1 with $100.00

- iisdon sitting in seat 2 with $192.04

- TheStunna sitting in seat 3 with $185.38

- elad28kado sitting in seat 4 with $104.10 [Dealer]

- HERO sitting in seat 5 with $78.83

- poisonous sitting in seat 6 with $99.00

 

HERO posted the small blind - $0.50

poisonous posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: K of d, A of h

bialy31 raised - $4.00

iisdon called - $4.00

TheStunna folded

elad28kado folded

HERO raised - $20.00

poisonous folded

bialy31 called - $20.00

iisdon called - $20.00

 

Standard

 

** Dealing the flop: 6 of c, 10 of s, Q of c

HERO??

 

Vad gör vi nu då? Det finns ju minst ett högt PP hos någon av FI. 4 nötouts och kanske överkort. Raise-syn av allin känns som ett spel med hööög varians medan check-fold känns otroligt vekt

 

Synpunkter?

 

Vid närmare eftertanke så har jag inte full stack i ochmed att jag ej hunnit reloada. =i praktiken comitad?

 

Hur spelar vi med 100BB eller 150BB? Hur hade vi spelat i position?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade med fina $318. Skönt att snabbt fixa gårdagens back och inte inleda någon downstreak. Tyckte spelet stämde bra idag. Tightade till mig för att hitta tillbaka till ett stabilt spel. Hade typ 24/22 över 1000 händer igår, vilket jag tycker är lite för löst.

 

Tänkta lägga upp en utvärdering från 10000händer i PT men har inte orkat sammanställa det än. Blir förhoppningsvis de närmsta dagarna ifall jag får tummarna loss.

 

Inspirerad av Jgrande har jag sportsbettat på C-league både igår och idag med ca 1000 kr plus. Kan nog tänkas fortsätta framöver(med separat rulle i så fall).

 

Aprilresultatet hittills följer nedan. Over and out.

 

 

 

April

 

1/4 $153

2/4 $800

3/4 $130

4/4 $1530

5/4 $244

6/4 $97

7/4 $35

8/4 $414

9/4 $318

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt svår hand.

Att göra ett squeeze play och få kallsyn av UTG raisern OCH UTG +1 är normalt sett väldigt kallt. Nu har du en gutshot och två överkort, dock endast tre nötouts då en Jc inte ger nöten. Potten är lika stor som din stack, en halvpot/helpot bet = samma utgång, allt går in i mitten. Check-raise? Att göra en Check-raise här känns kallt, ingen fold-equity alls får du. Det sista alternativet, Check-fold känns vekt. Jag hade bettat lite mer än halvpot, endast för att låtsas vilja ha syn. Det signalerar mer styrka än en AI. Då har du maximerat Fold-equityn och synar naturligtvis vid omslag och är oftast efter, dock någon gång kan du vara före ett färgdrag.

 

Hade jag varit i position med fulla stackar och det hade checkats till mig, så är det mycket mer read-dependable och även kring din egen image kring bordet, dina alternativ blir många fler här. Finns kanske ett optimalt spel, som gäller mot den generella motspelaren, men som sagt, jag försöker att skapa mig en read på motspelaren och även ta hänsyn till min image i dessa lägen.

 

Btw. Kul att du uppskattar analyserna, och intressant att du skriver att 24/22 är för löst spel. Det är också min upplevelse att 24/22 är för löst för mig. 21/19 är mer optimalt med tanke på min aggression. (3.1) Dock är det roligare att spela 24/22 :-)

 

 

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att du blivit inspirerad och att bettingen gick bra! :-) Handen som du postat är riktigt svår men med tanke på din stack betar jag nog 2/3 pott och synar ett omslag. Känns som iisdon kan ha ett lågt PP med hans call/call. Andra FI är lite svårare att sätta en hand på. Tror han degat med AK/AA/KK preflop då du höjt ganska mkt och har bara $58 kvar. Vet faktiskt inte riktigt vad vi sätter honom på. Med större stackar betar jag den floppen iaf och ser sedan vad som händer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra åsikter. Tolkar det som att fold inte är ett alternativ. Handen hade varit något lättare i position.

 

JGrande: Jag är inte alls säker på att han degar AA,KK,AK preflop mot min $20-raise. Ser väldigt ofta syn här på denna nivån. Oavsett vilket så är nog AK det sämsta han kan tänkas ha. Sätter honom på AA-JJ +AK. FI nr2 känns som QQ-99, AK-AJ, KQ-KJ. Vi är efter det mesta i hans range också även om han lägger några händer mot en shove.

 

Loucetius: Vet inte om min avsikt är att squeesa utan snarare att tunna ut fältet. AK är jäkligt stark preflop men vi vill givetvis inte ha 2 syn.

Helt rätt med behov av reads. Dock känns det som att det är för få FI man hinner få tillräckligt med reads på vid den här nivån(utöver HUD-stats). Har gått från 4 till 3 bord för att kunna utveckla den förmågan mer utan att tappa för mycket i vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loucetius: Vet inte om min avsikt är att squeesa utan snarare att tunna ut fältet. AK är jäkligt stark preflop men vi vill givetvis inte ha 2 syn.

Helt rätt med behov av reads. Dock känns det som att det är för få FI man hinner få tillräckligt med reads på vid den här nivån(utöver HUD-stats). Har gått från 4 till 3 bord för att kunna utveckla den förmågan mer utan att tappa för mycket i vinst.

 

Håller med, det är ju inte den traditionella squeezen med en kass hand, dock ser det ut som en squeeze, fel ordval av mig bara. Har funderat kring denna hand idag. Slutändan så ligger det lite i vilken image du har kring bordet för att bedöma fold equity.

Du har 32% chans att vinna mot deras möjliga range av händer om de synar med alla. Se pokerstove uträkning nedan. En del kommer alltså att folda sina händer, som exempelvis mellanparen. Och det är där du har foldequityn, som gör att en bet är vinstgivande i detta fall(som annars går jämt upp mot den total range de kan tänkas ha). En del gånger så är du nästan död och har endast fyra outs andra gånger har du en bättre chans om de väljer att syna dig. Men, det stora värdet ligger alltså i fold equityn. Du bettar pot och ger motståndaren 2:1 (33%) dvs. de måste vinna var tredje gång för att gå jämt upp. Du ger dig själv chansen få dem till att begå misstaget att folda bättre händer och därmed ökar ditt ev. dvs. de foldar oftare än var tredje gång mot den förmodade range de kan tänkas ha.

Kritisera gärna ovan om jag gör en tankegroda.

Exempelvis gjorde jag en i första inlägg kring denna hand där jag sa att du leder om du blir synad med ett färgdrag, du är som bäst coinflip och mer troligt en 40% underdog om du blir synad av ett färgdrag.

 

Board: 6c Ts Qc

equity win tie pots won pots tied

Hand 0: 32.276% 27.07% 05.21% 14472 2783.00 { AhKd }

Hand 1: 67.724% 62.52% 05.21% 33422 2783.00 { AA, KdKh, KdKs, KhKs, QdQh, QdQs, QhQs, JJ, TcTd, TcTh, TdTh, 99-77, 6d6h, 6d6s, 6h6s, AcKc, AhKh, AsKs, KJs, AcKh, AcKs, AhKc, AhKs, AsKc, AsKh, AdQh, AdQs, AhQd, AhQs, AsQd, AsQh, KdQh, KdQs, KhQd, KhQs, KsQd, KsQh }

 

Har själv arbetat väldigt mycket i mars månad med PAHUD och readingskills och känner att jag har en del kvar. Men, har blivit mycket bättre på tack vare att jag gick från sex bord till 2 bord. Speciellt med stort focus på PAHUD, och här kommer jag in på en fråga till dig..

Vilka stats använder du i PAHUD?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow! Grymt. Gjorde en uträkning själv igår och hamnade i de trakterna också. Många bra tankar och jag tror du har rätt i att det bästa vi kan göra av situationen är att utnyttja den FE vi har och betala av då FI har en hand.

 

Vilka stats använder du i PAHUD?

 

Använder de 4 vanliga(VPIP/PFR/AF/antal händer) samt. CB/fold to CB/RR CB

 

Samtidigt känns det som att man inte skall stirra sig blind på siffrorna och ta beslut uttifrån dem. Reads vid bordet är långt mer värdefullt, förutsatt att man kan fokusera på alla FI.

Störst värde har jag nog av dessa stats vid tableselection då det är väldigt lätt att urskilja nittiga grinders och riktiga fiskar. Undviker helst att spela alltför mycket mot FI med 19-21/16-20 över ett par hundra händer. Dessa är dock rätt sällsynta på Primas NL100.

 

Vilka nivåer håller du till på och var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loucetius, sköna första inlägg. Antar att du hängt här tidigare.

Vad är HUD som ni snackar om?

Bra analyser.

Jag betar typ 3/4 pott på floppen i detta läget. Dels som ni säger för fold EQ, men även för att det finns outs, men i första hand för min image. Jag vill kunna göra samma bet med monster och få betalt. Som sagt, ser starkare ut än ai.

Sedan är man ju fast.

Med riktigt djupa stackar är det väl det sista försöket jag gör på potten. Blir check fold på turn om fi är kvar.

Men jag är NL100 FR och Sh-fisk som bara spelar på känsla. Inga hjälpprogram.

Har funkat i ett par år nu, men det kanske är dags att börja ta all nödvändig hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar NL100/200 på FTP. Gillar klienten skarpt och blev sugen att pröva något nytt efter att spelat på B2B nätverket sedan 2004. Cardrunners SBRugbys videos är ju nästan uteslutande på FTP och därför blev övergången lättare.. Trist dock med att det är ej skattefritt. Men, men, är inte professionell så det kan ju kvitta.

 

Jag själv har utvecklats oerhört efter att börjat använda PAHUD. Redan efter ett 50-100 händer så har du relativt säkra tal på VP$iP och PFR. AF skall man ta lite med en nypa salt, dock är det vägledande redan då. Tycker också CC(Cold Call) statistiken är vägledande redan efter 50-100 händer. Har även CB% och FoldCBET % samt Steal %. Funkar efter ca. 100 händer.

Efter 300-500 händer kan man även använda WtSD och W@SD samt Bet River. Men väldigt osäkert. Du är ju medlem i Card Runners, det finns en bra artikel skriven om ovan stats. Läs den om du inte gjort det redan. Jag håller med att det är inget som du uteslutande skall använda dessa. Men, jag har själv ökat min BB/100 rejält efter att börjat använda dem.

 

PÅ FTP finns det en hel drös med "nits" med 18/12/4 MT spelare. Och jag har naturligtvis väldigt svårt att spela mot dessa. Vilka uppenbara leaks ser du hos dessa generellt? Du gör en table selection av ovan stats för att du kan datamina(stavas så?) Prima eller? PÅ FTP måste du vara aktiv i handen för att få statsen. eller?

 

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loucetius, sköna första inlägg. Antar att du hängt här tidigare.

Vad är HUD som ni snackar om?

Jepp, registrerade mig under ett annat nick sommaren 2004 tror jag och vann faktiskt en PF-turnering och det skapade grunden för min rulle på B2B(24H). :-). Var inte speciellt aktiv i forumet dock, tittade mest in ibland och då mest i dagböckerna.

 

PAHUD = Poker Ace Hud.. En ovärdeligt hjälpmedel, fungerar dock ej på B2B.

Sök på google så finner du.

 

Din kommentar kring image är också väldigt viktig. Man måste kunna göra dessa moves utan speciellt mycket(Dock med EQ) för att kunna få betalat nästa gång med ett monster. Good point!.

 

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PÅ FTP finns det en hel drös med "nits" med 18/12/4 MT spelare. Och jag har naturligtvis väldigt svårt att spela mot dessa. Vilka uppenbara leaks ser du hos dessa generellt? Du gör en table selection av ovan stats för att du kan datamina(stavas så?) Prima eller? PÅ FTP måste du vara aktiv i handen för att få statsen. eller?

 

/L

 

Har konto på FTP också. Har för mig att datamining inte är några problem där, men inte säker. Tycker dock att där är alldeles för tight.

Försöker i regel hitta bord med i alla fall ett par spelare med VPIP mer än 35 och sikta in mig på dessa. Kan man ha en nit till höger lär man få vara i fred i blindsen också.

 

Läckorna hos de lirarna är egentligen för små för att sikta in sig på, men man brukar kunna vara ganska säker på att det har stål då de slår om i en pott där du varit aggressor. Försöker nog sno blinds från dessa tills de tröttnar. Sen ser du till att ha nötterna när de spelar tillbaka.

Siktar hellre in mig på tex 30/10 spelare som openlimpar-synar raise-foldar mot CB. Går att tjäna massor av småpotter mot dessa.

 

 

Bandini: PA-HUD är ett hjälpprogram som jobbar med Pokertracker och redovisar FI:s stats direkt på bordet. PT+HUD kosta typ$100 men är definitivt värt det. Rekomenderas varmt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi spelar 41/20 och raisar det mesta pre.

 

- Dalton222 sitting in seat 1 with $99.50 [Dealer]

- Teuton sitting in seat 3 with $200.45

- merits1 sitting in seat 5 with $110.42

- HERO sitting in seat 6 with $113.95

 

Teuton posted the small blind - $0.50

merits1 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: Q of d, Q of c

HERO raised - $4.00

Dalton222 folded

Teuton called - $4.00

merits1 raised - $25.00

HERO ??

 

 

 

FI har spelat 8/4 desenaste 100 händerna.

 

- Dalton222 sitting in seat 1 with $180.03 [Dealer]

- JiriHudler sitting in seat 2 with $129.08

- gothgo sitting in seat 3 with $80.50

- GOLDEHILL2 sitting in seat 4 with $160.86

- Dalle72 sitting in seat 5 with $134.29

- HERO sitting in seat 6 with $93.96

 

JiriHudler posted the small blind - $0.50

gothgo posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO: A of c, K of h

GOLDEHILL2 folded

Dalle72 folded

HERO raised - $4.00

Dalton222 folded

JiriHudler folded

gothgo raised - $13.00

HERO called - $13.00

 

FI:s range är typ AA-TT AK-AQ

 

** Dealing the flop: J of s, 8 of d, A of s

gothgo bet - $13.25

HERO called - $13.25

 

Känns som standard CB. Tror mig säkert ha bästa handen. och synar bara för att kanske få honom att skjuta igen. Enda händer som slår mig känns som AA,JJ och split på AK

 

** Dealing the turn: J of c

gothgo bet - $26.50

HERO ??

Allin??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 slår jag om igen med dina stats och din read och försöker få in pengarna preflop

 

Hand 2 är helt klart klurig. Jag hade nog raisat flop för att kolla vart jag står. Som spelade har jag nog svårt att folda turn, hade nog raisat där och stoppat in även om han kan tänkas ha AA/JJ/AK, men tycker nästan hans halvpottbets på flop och river känns svagt. Svårt utan några större reads

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 är lite klurig också, QQ är inte stål. Men, har du en bra image och tror dig få honom till att betala av med JJ/TT. Han kan exempelvis vara en som ALDRIG foldar medium pockets till en trebet. Här skulle jag kunna tänka mig att en shove är det bästa.. Varför? Därför att du representerar en AK och då synar han dig med alla hans par + AK. Önskas mindre varians så är en syn ok, och syns inga A/K på floppen, så låter du honom betta och du shovar.

 

Hand 2.

Lite risk för att låta extra dryg.. ALDRIG Höja här för information!.. Han är supertight och älskar sina höga pockets.. Du vill ju inte att han foldar KK/QQ här. Turn är ett superbra kort. JJ kan nästan uteslutas.. och AJ har han aldrig med dessa stats du hade på honom. Fakiskt tycker jag att du var lite för vid i din analys över hans Tre bet range.. TT/JJ/QQ kallsynar oväntat ofta här. Han har AA/KK, AK de flesta av fallen och AA är inte så självklart om du har ett A själv. Du synar naturligtvis hans bet på turn då du inte har något värde kring att höja.

 

På river så checkar han KK, och om färgen har missat så skall du beta STORT!

Simulerar ett missat färgdrag och han kan få för sig att syna med KK.

Om färgen completar så checkar han också, här är det dock jäkligt tight att betta ut, MEN, om du sätter honom på AK så har du möjligheten att trycka ut honom.

 

Låter det förnuftigt?

 

/L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...