galaxxxa Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 hej har för mej att det ska finnas en tråd om SvS+PT hur man gör etc.. men har stirrat mej blind och hittar den inte.. någon som kan tala om hur man gör el nåt?.. sen undrar jag finns det någon HUD som funkar till SvS? Citera
P-O Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 Kolla här: HH Converter PT funkar iof utan HHC nu med, och hur du gör läser du enklast i hjälpen. GT+ fungerar som HUD. I HHC tråden finns guide för hur du ställer in PT+HHC+GT+. Citera
iamdeuce Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 föresten funkar betpot-script till SvS? Citera
Herveao Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 var får man tag på betpot script btw? Sorry för OT men jag har ingen lust att starta en tråd för endast denna fråga.. Svar uppskattas! Citera
AdslVerbe Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPotBossMedia Funkar inte helt klockrent imo dock. Men alltid något. Citera
Herveao Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 tack ska du ha adsl, uppskattas Tyvärr så glömde ja nämna vilken sida jag spelar på, PacificPoker. Finns det nån script som funkar på pacific eller svanska spel? Citera
AdslVerbe Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 Ovan nämda Bossscript funkar/funkade i vart fall på svs. Angående Pacific så vet jag inte. Citera
klanton Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Nu har jag fixat pt2 och tänkte köra det på svs. Har fixat hh converter och gt+. Jag har fixat så pt autoimporterar händer. Men i gt+ hittar jag inte bordet jag spelar på. I hjälpen står det att bordet måste såklart finnas i pt. Hur fixar man det? Tacksam för svar... Citera
klanton Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Nevermind, lyckades klura ut det... Hade valt lite fel i gt+ bara... Citera
Recommended Posts