jello Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 coachar du? yep, min rate är $800/h + 25% av sessionens eventuella vinster. från nl400 och uppåt (eller motsvarande i annan valuta än dollar). Citera
cobb89 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Vilka jävla sjuka timlöner är man så rik att man kan betala 5000kr/h för coachning förstår jag inte vad man ska ha den till... Citera
asfalten Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 haha, tappade respekten för vanessa selbst fullständigt efter hennes beteende HU om wpt-titeln... vilket jävla gnäll. håll käften och spela för fan. http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=8551 (det ballar mest ur i slutet) Citera
fonzie Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Vilka filmer/filmserier tar upp ämnet postflopspel? Att nästan alla videos gör det är underförstått men utav dem vilka är bra för att förbättra sitt postflopspel? Citera
keftwe Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Vilka filmer/filmserier tar upp ämnet postflopspel? Att nästan alla videos gör det är underförstått men utav dem vilka är bra för att förbättra sitt postflopspel? Prova From the ground up: Episode three Citera
Supertequila Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Vilka filmer/filmserier tar upp ämnet postflopspel? Att nästan alla videos gör det är underförstått men utav dem vilka är bra för att förbättra sitt postflopspel? Tycker just vanessa selbst och Dj Senseis videos är bäst på det här. Titta på serierna unconventional wisdom och Remix för lite bredare tankar. Citera
Staahla Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 haha, tappade respekten för vanessa selbst fullständigt efter hennes beteende HU om wpt-titeln... vilket jävla gnäll. håll käften och spela för fan. http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=8551 (det ballar mest ur i slutet) Där vann han min respekt. Citera
Aaaah Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 yep, min rate är $800/h + 25% av sessionens eventuella vinster. från nl400 och uppåt (eller motsvarande i annan valuta än dollar). Vilket skämt Dyrare änn CTS ffs Citera
Diaaz Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Vilket skämtDyrare änn CTS ffs Tror han levlar Citera
Appel Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Har nu rensat två sidor av totalt dravel, pajkastning och prepubertalt beteende. Jag VET att ni är bättre än så här grabbar. Skärp er! Citera
tamtaram Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Där vann han min respekt. Hon har en av de fyndigaste titlarna på en pokervideo; "Poker for lesbians or how to play without the nuts" Citera
bananuz Postad 28 April , 2009 Författare Rapport Postad 28 April , 2009 Helvete vad sega dom har blivit... Citera
Recommended Posts