Gå till innehåll

Range vs squeeze


Recommended Posts

Squeezarn är bra aggro TAG, typ 23/19/4 , 3-bettar/squeezar ganska mycket.

Hero är har liknande stats.

 

 

5-mannabord

NL600

stacks: $600

 

 

Co öppnar $22, Du synar med XX, sb foldar, BB drar upp den till $90, CO foldar, Hero...?

 

Vilken range degar ni respektive synar ni med vs en squeezeglad fi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Squeezarn är bra aggro TAG, typ 23/19/4 , 3-bettar/squeezar ganska mycket.

Hero är har liknande stats.

 

 

5-mannabord

NL600

stacks: $600

 

 

Co öppnar $22, Du synar med XX, sb foldar, BB drar upp den till $90, CO foldar, Hero...?

 

Vilken range degar ni respektive synar ni med vs en squeezeglad fi.

 

mot väldigt squeezeglada blinds vetefan om man ens vill ha en callfold-range. kanske lite exploativt kan synshovea lite halvstål(typ AJo-AQo,ATs,88-JJ,AA typ) och 3beta allt annat. är jag ute och cyklar skyller jag på att jag är väldigt trött och bakis....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

my bad. Synar toppen av våran range KK+

Pushar 99-QQ, AQ-AK. Viker resten.

 

oj det lät ju inte exploativt....Låter ungefär som en strategi för att exploatera en halvmaniac isf. men då kan den förbättras.

 

Folda inget, trebetta en hyffsat vid range och kallsyna med KK+ och det värsta skräpet ( ev foldar du det absolut värsta) är ett exempel på mycket vettigare strategi. Kallsyn på knappen funkar ju rätt bra mot en ivrig blindsqueezare. Effekten blir ju att CO blir squeezad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Co öppnar $22, Du synar med XX, sb foldar, BB drar upp den till $90, CO foldar, Hero...?
Som proffs ser man till att XX är AA om man ändå ska bli squeezad.

 

Det finns också en hemlig kungfuteknik som tar bort alla möjligheter till squeeze, men den tänker jag inte berätta om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mot väldigt squeezeglada blinds vetefan om man ens vill ha en callfold-range. kanske lite exploativt kan synshovea lite halvstål(typ AJo-AQo,ATs,88-JJ,AA typ) och 3beta allt annat. är jag ute och cyklar skyller jag på att jag är väldigt trött och bakis....

 

Hur förändras ditt spel med 200bb stackar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...