gfs86 Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 * Lite RP, antar att alla som kan rösta är medlemmar i POKERFORUM.nu - QoS * Att få bli pillad av dig QoS är en ära Citera
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Att få bli pillad av dig QoS är en ära Äh, QoS pillar på allt och alla. Att bli pillad av gdaily eller Ector skulle däremot vara en ära. Citera
QoS Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 gfs86, det är en ära att få pilla... Kubo, du är bara svartis! - QoS Citera
gfs86 Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2005 Äh, QoS pillar på allt och alla. Att bli pillad av gdaily eller Ector skulle däremot vara en ära. Haha,luktar en ny poll:" Vem vill du helst bli pillad av?" Oj va OT en tråd kan bli,fab5 varning på denna! Citera
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Äsch, jag visste ju redan från början att du var alldeles för lösaktig för att det skulle kunna bli något seriöst mellan oss. Delade för övrigt av denna tråd då den började spåra iväg på en gång... Citera
QoS Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Kubo, men jag looovar att vara trogen... - QoS Citera
Papa Kubo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Jojo, det kan man väl lita lika mycket på som då du lovade att sluta trycka in degen med Montana Banana i forumturneringarna. Citera
Largo-Sama Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Att få rubriken pillad av QoS är mer tillfredställande än att sätta nötterna Citera
Milo Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Jag har ett mål här... att aldrig behöva bli pillad av QoS. Mina posts ska vara perfekta... om han någonsin pillar på mig, så är det bara för att jävlas... Iaf, önska mig lycka till Citera
Largo-Sama Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag har ett mål här... att aldrig behöva bli pillad av QoS. Mina posts ska vara perfekta... om han någonsin pillar på mig, så är det bara för att jävlas... Iaf, önska mig lycka till Det är omöjligt att hålla sig oskuld för alltid, du drar dött. Citera
Swede Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 ar jag den enda medlemmen som sitter och smeker moderatorernas avatarer pa skarmen? Citera
QoS Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Är det bara jag som känner mig alldeles HET? - QoS Citera
gfs86 Postad 1 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2005 Haha hur kunde jag missa den här tråden,sist jag läste vad Kubo skrev skrattade jag så pass mycket att morsan funderade på att släpa iväg mig till en psykolog. Äsch, jag visste ju redan från början att du var alldeles för lösaktig för att det skulle kunna bli något seriöst mellan oss. Delade för övrigt av denna tråd då den började spåra iväg på en gång... Citera
Recommended Posts