Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Äh, QoS pillar på allt och alla. Att bli pillad av gdaily eller Ector skulle däremot vara en ära.

Haha,luktar en ny poll:" Vem vill du helst bli pillad av?" Oj va OT en tråd kan bli,fab5 varning på denna!

Postad

Äsch, jag visste ju redan från början att du var alldeles för lösaktig för att det skulle kunna bli något seriöst mellan oss.

Delade för övrigt av denna tråd då den började spåra iväg på en gång...

Postad

Jag har ett mål här... att aldrig behöva bli pillad av QoS. Mina posts ska vara perfekta... om han någonsin pillar på mig, så är det bara för att jävlas... Iaf, önska mig lycka till :D;)

Postad
Jag har ett mål här... att aldrig behöva bli pillad av QoS. Mina posts ska vara perfekta... om han någonsin pillar på mig, så är det bara för att jävlas... Iaf, önska mig lycka till :D;)

Det är omöjligt att hålla sig oskuld för alltid, du drar dött.

Postad

Haha hur kunde jag missa den här tråden,sist jag läste vad Kubo skrev skrattade jag så pass mycket att morsan funderade på att släpa iväg mig till en psykolog.

Äsch, jag visste ju redan från början att du var alldeles för lösaktig för att det skulle kunna bli något seriöst mellan oss.

Delade för övrigt av denna tråd då den började spåra iväg på en gång...