Gå till innehåll

Neuen@svs


Neuen

Recommended Posts

hehe kan hålla med om att värdet sjunker på natten då alla 3barnspappor måste lägga sig så att de är pigga vid det löpande bandet dagen efter...Jag spelar heller inte mellan 2 och 5 på eftermiddagen då jag fått för mig att det också är dåligt värde...Lite fjantigt egentligen...:D Det lär ju inte vara så pass stor skillnad rent EV-mässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bestämde mig för att inte spela poker idag på datorn då jag spelade under natten igår och ville vila mig lite. Men sen så tänkte jag att jag måste ju provspela med den bärbara datorn. Så jag körde en turre som sket sig och spelade ett bord cashgame som jag torska några hundra på. Så långsamt med ett bord så att jag inte orkar alltså.

 

Så ett litet back idag, har jag nått att jobba ifatt imorn =)

 

Inge mera poker på den bärbara iaf.. De suger, hehe.. möjligtvis turnering då.. annars är det inget för mig inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session nu och det gick åt skogen, -1500kr. Spelade några händer som en mupp och hade lite otur i vissa, vilket ledde till att jag spelade lite mer händer som en mupp. Gah! Jaha, men jag var lite stressad när jag spelade. Så ska sluta med det. Man får helt enkelt vänta på sina kort. Man kan inte pressa fram bra situationer genom att spela skräpkort.

 

 

Är någon av dessa händer bra spelade? kommentera gärna (alla)

 

 

[Hand 36]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Lakrisal (1140.64)

Plats 2: LeMa?s (237.39)

Plats 3: kopp (626.45)

Plats 4: Neuen (587.91)

Plats 5: sobrilen (1083.45)

sobrilen lägg LM 2.50

Lakrisal lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [Ek, Er]

*** Bet Runda 1 ***

LeMa?s Lägg

kopp Lägg

Neuen Höj till 20.00

sobrilen Lägg

Lakrisal Höj till 35.00

Neuen Höj till 95.00

Lakrisal Syna 95.00

*** Flop(Board): *** : [4h, 6s, 10s]

*** Bet Runda 2 ***

Lakrisal Passa

Neuen Satsa 144.00

Lakrisal Höj till 288.00

Neuen Syna 288.00

*** Turn(Board): *** : [4h, 6s, 10s, 2k]

*** Bet Runda 3 ***

Lakrisal Satsa 220.00

Neuen All-in 204.91

*** River(Board): *** : [4h, 6s, 10s, 2k, 6h]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1163.32

Lakrisal [10k, 10r] Kåk Vinst: 1163.32

 

 

 

[Hand 37]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Snarskank (1508.59)

Plats 2: Neuen (554.98)

Plats 3: A-I-K;-)) (499.50)

Plats 4: a$$ (997.50)

Plats 5: riiikardo (500.45)

A-I-K;-)) lägg LM 2.50

a$$ lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [7h, 7k]

*** Bet Runda 1 ***

riiikardo Lägg

Snarskank Lägg

Neuen Höj till 20.00

A-I-K;-)) Lägg

a$$ Höj till 70.00

Neuen Syna 70.00

*** Flop(Board): *** : [3h, 6r, 5k]

*** Bet Runda 2 ***

a$$ Satsa 95.00

Neuen Syna 95.00

*** Turn(Board): *** : [3h, 6r, 5k, 8k]

*** Bet Runda 3 ***

a$$ Satsa 555.00

Neuen All-in 389.98

*** River(Board): *** : [3h, 6r, 5k, 8k, 8h]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1097.46

a$$ [Knk, Knr] Två par, knektar och åttor Vinst: 1097.46

 

 

 

[Hand 38]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Snarskank (1361.81)

Plats 2: Neuen (454.26)

Plats 3: A-I-K;-)) (455.61)

Plats 4: KurruG (400.75)

Plats 5: riiikardo (357.69)

Neuen lägg LM 2.50

A-I-K;-)) lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [10r, Dk]

*** Bet Runda 1 ***

KurruG Höj till 25.00

riiikardo Syna 25.00

Snarskank Syna 25.00

Neuen Syna 25.00

A-I-K;-)) Lägg

*** Flop(Board): *** : [Ds, Knh, 9s]

*** Bet Runda 2 ***

Neuen Satsa 50.00

KurruG Höj till 150.00

riiikardo Lägg

Snarskank Lägg

Neuen All-in 429.26

KurruG All-in 375.75

*** Turn(Board): *** : [Ds, Knh, 9s, Knk]

*** River(Board): *** : [Ds, Knh, 9s, Knk, Kns]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 841.50

KurruG [Kk, Kh] Kåk Vinst: 841.50

 

 

[Hand 39]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: sobrilen (962.50)

Plats 2: Eureka! (2512.63)

Plats 3: FBK1932 (1187.32)

Plats 4: JTMUG (138.88)

Plats 5: Neuen (627.36)

sobrilen lägg LM 2.50

Eureka! lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [Es, Ds]

*** Bet Runda 1 ***

FBK1932 Höj till 20.00

JTMUG Lägg

Neuen Höj till 65.00

sobrilen Lägg

Eureka! Lägg

FBK1932 Syna 65.00

*** Flop(Board): *** : [5s, 10s, 5h]

*** Bet Runda 2 ***

FBK1932 Satsa 108.00

Neuen Syna 108.00

*** Turn(Board): *** : [5s, 10s, 5h, Kr]

*** Bet Runda 3 ***

FBK1932 Passa

Neuen Passa

*** River(Board): *** : [5s, 10s, 5h, Kr, 3k]

*** Bet Runda 4 ***

FBK1932 Passa

Neuen Passa

*** Showdown *** : Rake: 8.83 Totalpott: 344.67

FBK1932 [Knh, Knk] Två par, knektar och femmor Vinst: 344.67

 

 

 

Efter denna sessionen så hatar jag mig själv lite, fast jag vet att det är fel att göra så. Så jag älskar mig själv istället, fast säger till mig själv, varför gör du så? Sluta med det och det kommer gå bättre. Jag älskar dig (mig). Så det gör inget. Spela bra poker eller dåligt, spelar ingen roll. Men det är roligare när du spelar bra. Så vi satsar på det. Ok..? =) =) =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand36: Denna slår jag upp till lite mer preflop. 105-125 känns okej. På floppen degar jag direkt mot hans raise.

 

Hand 37: Denna är svårare. Allting beror ju på vad du sätter honom på. Om du tror han har högre PP så har du inte odds på att syna turn(har inte räknat men antar att du inte har det). Om det är någon som du spelar mycket mot kan det ju vara bra ur metagame synpunkt att göra detta spelet någon gång för att visa att du inte är någon han kan bluffa med. Känns som ganska onödigt på denna nivån dock eftersom 95% av spelarna inte kommer märka någon skillnad iallafall. Hur som helst, jag säger fold turn.

 

Hand 38: Fold preflop. Du har inget i handen att göra preflop. Om du ska spela denna så ska du själv höjja upp den i poss, inte syna.

 

hand 39: Jag tycker det ser helt okej ut. Vissa lär förespråka raise flop och detta tycker jag inte är fel heller. FBK är regular har jag för mig och detta gör att det kan vara värt att försöka få en billig showdown.

 

Lycka till med liret!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer bli en del upprepning då Rivali skrev en massa vettigt...

 

Hand 36:

 

Omslag ca 110 pre...Hans äckelminraise säger typ inget...antingen har han nöten eller så är han fisk och sitter draget och tror att det är det rätta spelet. Jag hade tryckt...

 

Hand 37:

 

Jag tycker verkligen inte om att syna...:) Du får ingen info alls...han har visat styrka pre så nåt har han troligen. Sätter du honom på AK eller dyl så måste du spela floppen hårt, annars är det bara att folda.

 

Hand 38:

 

VIK PRE!!! Inte första hh:n som du visar där du tycker du får odds pre och synar...;) Trubbel trubbel...

 

Hand 39:

 

se hand 37...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hand 39:

 

en AK är topp av din range pre, du ska inte slå om på floppen då du inte kan reppa mycket som skulle få honom att lägga och han ledde ju ut, så nåt ska han ha/eller bluff. I vilket fall som helst, även om han sitter på ett K (men hans syn på reraise pre skulle nog utesluta KK-AA) vill du få in mycket pengar då du har drag, och har han 77-QQ (minus då TT) har du massor med FE där. 70-80% valuebet (~220-260) på turn, och om han bara synar, en till valuebet på river.

Och därför ska du ha fullt inköp på bordet så du inte blir kvar med 100 spänn på river och få honom att säga: äsch skit, det är ju bara hundra till... syn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för kommentarerna grabbar. TokTILTA idag, så jag torska typ lika mycket till. Blir så jävla förbannad på mig själv. Pillesnoppdum, fasiken. Men så ska det väl vara. Lite självplågeri oxå så att man inte mår allt för bra...

 

Nu blir det till att försöka lugna ner sig, analysera sig själv och vad som gick fel. Varför ballade jag ur?

 

Vad gör ni för att undvika TILTen eller att fortsätta spela när ni har otur och börjar spela ostabilt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt mig för att ha en paus nu tills på fredagkväll, då kanske det finns något fyllo jag kan vinna mot. Sen så är det bra att jag får lite tid att tänka över mitt agerande lite och bli av med känslan av att jag måste vinna tillbaks allt jag just förlorat. Självkontroll is the shit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, sitter och funderar lite. Hur det kan komma sig att man kan bli så "fartblind" när man spelar poker. Pengarnas värde bara försvinner och hjärnan ställs in på någon typ av autoinstinkt att bara kriga vidare utan hämmningar. Det är lite som när man innan en fest säger till sig själv, ikväll ska jag inte dricka så mycket och bli för full. Senare när man efter 7öl blir erbjuden både shots och whisky så klart man inte tackar nej, för då är man kungen som klarar av all alkohol i världen. Sen så rullar det bara på och dagen efter så ångrar man sig och får lida för sin dåliga alkoholkontroll.

 

I efterhand så är det lätt att vara klok och säga till sig själv, hur i hela världen kunde jag göra så. Jag spelade både konstigt och felaktigt ändå fortsatte jag spela när jag visste att jag spela dåligt och mina chanser att vinna är små. Men "lusten" att vinna tillbaks och minska ångesten av ens egna misstag var för stor för att kunna motstå. Satte återigen in pengarna på borden och spelade vidare, med en enda tanke i skallen och det är att jag är just nu minus och måste vinna så mycket för att vara på plus-minus-noll. Stressad och irriterad så spelar man såklart inte bra poker.

 

Så jag måste börja inse när jag inte längre är "klar" i skallen. Jag måste kunna avgöra när jag ska sluta pga dåligt spel. Varför har man så bråttom med att vinna tillbaks pengar man förlorat. Det är ju en dag imorgon oxå. Bättre att logga ut och spela igen när man är stabil.

 

Ja ja, det här händer väl de flesta då och då. Vissa mer än andra, men jag tror att man som pokerspelare behöver lära sig självkontroll och även att känna sig själv. När spelar jag bra och när spelar jag dåligt. Vilka är mina varningssignaler och så vidare...

 

lite tankar i natten bara... ses vid borden på fredag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara använt Cardrunners i ca 1vecka, men känns som det har hjälpt mig massor redan, tänker mer poker när jag spelar, blir jag utdragen har jag lättare att gå vidare än innan. Spelar jag dåligt så stänger jag ner och tar en CR film i kanske 20min och börjar om efter de..

 

Fick mitt gratis, men tror det är värt varenda öre för de som köper det!

Kollar man regelbundet så tror jag man har mycket av tänket i huvudet medan man spelar, händer att jag kommer på mig själv när jag kommenterar mitt spel i huvudet, och då måste jag också berättiga mina spel, vilket gör att jag inte kan spela hur som helst. Försöker lura skallen att jag själv spelar in en film som andra ska se sen.. (ja jag vet, lite psykiska problem har jag).

 

Blev lite luddigt kanske, varit en lång dag!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det låter ju bra, att ha något att ta till när man känner att tilten börjar komma och spelet inte är hundra. Ska nog regga mig på CR, vilka filmer kan du rekommendera?

 

Hur kommer det sig att du fick det gratis?

 

En sak jag kan vara rädd för är att jag ska börja försöka ändra mitt spel allt för mycket och pga det börja förlora. För så kan det vara lite när jag tittat på något pokerprogram på TV och ska försöka spela lite som de på TV. Då slutar det med att jag höjer med T2 offsuited bara för att ett proffs gjorde det.

 

Men det kanske är skillnad på CR och Highstakespoker :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor skillnad, här förklarar de typ alla spel de gör och varför man ska göra just så. Tycker de utvecklat mig ganska mycket redan, kan göra mycket att jag är running good också men det är en annan sak!

 

CTS och Sbrugby är de jag sett än så länge som gett mig mest. Men inte kollat allt för mycket än..

 

Använder en kompis konto och laddar ner filmerna8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, sitter och funderar lite. Hur det kan komma sig att man kan bli så "fartblind" när man spelar poker. Pengarnas värde bara försvinner och hjärnan ställs in på någon typ av autoinstinkt att bara kriga vidare utan hämmningar. Det är lite som när man innan en fest säger till sig själv, ikväll ska jag inte dricka så mycket och bli för full. Senare när man efter 7öl blir erbjuden både shots och whisky så klart man inte tackar nej, för då är man kungen som klarar av all alkohol i världen. Sen så rullar det bara på och dagen efter så ångrar man sig och får lida för sin dåliga alkoholkontroll.

 

I efterhand så är det lätt att vara klok och säga till sig själv, hur i hela världen kunde jag göra så. Jag spelade både konstigt och felaktigt ändå fortsatte jag spela när jag visste att jag spela dåligt och mina chanser att vinna är små. Men "lusten" att vinna tillbaks och minska ångesten av ens egna misstag var för stor för att kunna motstå. Satte återigen in pengarna på borden och spelade vidare, med en enda tanke i skallen och det är att jag är just nu minus och måste vinna så mycket för att vara på plus-minus-noll. Stressad och irriterad så spelar man såklart inte bra poker.

 

Så jag måste börja inse när jag inte längre är "klar" i skallen. Jag måste kunna avgöra när jag ska sluta pga dåligt spel. Varför har man så bråttom med att vinna tillbaks pengar man förlorat. Det är ju en dag imorgon oxå. Bättre att logga ut och spela igen när man är stabil.

 

Ja ja, det här händer väl de flesta då och då. Vissa mer än andra, men jag tror att man som pokerspelare behöver lära sig självkontroll och även att känna sig själv. När spelar jag bra och när spelar jag dåligt. Vilka är mina varningssignaler och så vidare...

 

lite tankar i natten bara... ses vid borden på fredag...

 

Bra inlägg, känner igen mig. Alltid bra att få tänka till lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra inlägg, känner igen mig. Alltid bra att få tänka till lite.

 

Kul att du tyckte det, ja det är bra att reflektera lite över sitt agerande ibland. Speciellt när man spelar poker och inte vinner massa pengar.. :-)

 

Är inne på CR och kollar lite på deras "samplefilmer" och det är faktiskt bra saker de säger. Fast det känns som jag vet allt de säger, men kanske inte alltid att jag praktiserar det jag vet. Måste nog börja bli lite hårdare på att hela tiden spela så som jag tror är rätt och inte lägga till lite skräphänder då och då. Tex så när det går bra eller dåligt så brukar jag ha en tendens att syna preflop mer med svårspelade händer som JT, 78s osv.

 

Sen så fick jag ett bra tips, att fråga mig själv om jag spelar mitt bästa spel. Om svaret är nej så ska man logga av pokerklienten. Smart och enkelt, men så svårt att praktisera förmodar jag :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, eftersom jag har en pokerfri dag idag så har min hjärna gått på högvarv och jag tänkte kolla om det finns några som är intresserade av att komma med sina åsikter på hur man spelar SH poker och vilka händer man synar och höjer med i vissa situationer. Börjar med 4st situationer för att se om jag får någon respons, så kan jag fortsätta med flera situationer allt eftersom. Om det nu finns någon som kan tänkas vilja (våga) skriva sina svar. Mest som en kul grej som kanske kan leda till bättre poker och mera vinst.

 

Gäller för alla händer: 5-Manna, du sitter på knappen, alla sitter med 200bb och inga reads finns.

 

1. UTG höjer till 4xBB, Co fold.

1-1 Vilka händer synar du med?

1-2 Vilka händer höjer du med?

 

2. UTG höjer till 4xBB, Co synar.

2-1 Vilka händer synar du med?

2-2 Vilka händer höjer du med?

 

3. UTG höjer till 4xBB, Co återhöjer till 12xBB.

3-1 Vilka händer synar du med?

3-2 Vilka händer höjer du med?

 

4. UTG synar, Co synar.

4-1 Vilka händer synar du med?

4-2 Vilka händer höjer du med?

 

 

Kopiera understående siffror och lägg in svaren på respektive rad.

 

1-1

1-2

 

2-1

2-2

 

3-1

3-2

 

4-1

4-2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fart i min dagbok, svarar väl själv då så får någon kommentera det.

 

1-1 22-TT

1-2 JJ+, AK, (AJs+)

 

2-1 Axs, 22-TT, 89s+

2-2 JJ+, AK

 

3-1 22-JJ, AK

3-2 QQ+

 

4-1 Axs, 45s+, 46s+,

4-2 22+, AJ+, KQ

 

 

Något som känns fel eller? (kanske glömt något)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, äntligen lön och fredag. Dubbelt så bra alltså. Spelat lite nu på dag och de märks att fisken är tillbaks. Göttmos de. Ska försöka lira lite på kvällen/natten sen och se om jag kan ta tillbaks lite av min förlust i onsdags. Fast jag ska väl inte tänka så, utan nu börjar jag om på ny kula och försöker spela bra poker. Resultaten kommer väl när matematiken tillåter.

 

 

[Hand 40]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Neuen (894.26)

Plats 2: Petros (918.72)

Plats 3: onkill (687.89)

Plats 4: Pikeporcho (847.88)

Plats 5: LongHoppA (794.96)

Petros lägg LM 2.50

onkill lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [Kh, Dh]

*** Bet Runda 1 ***

Pikeporcho Syna 5.00

LongHoppA Höj till 20.00

Neuen Syna 20.00

Petros Syna 20.00

onkill Syna 20.00

Pikeporcho Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [Kr, 9h, 5h]

*** Bet Runda 2 ***

Petros Passa

onkill Passa

Pikeporcho Passa

LongHoppA Passa

Neuen Satsa 70.00

Petros Syna 70.00

onkill Lägg

Pikeporcho Syna 70.00

LongHoppA Lägg

*** Turn(Board): *** : [Kr, 9h, 5h, 2r]

*** Bet Runda 3 ***

Petros Satsa 290.00

Pikeporcho Lägg

Neuen Lägg

 

Fi har spelat som en galning med AI med både nötter och total bluff. Tråkigt att folda en så fin hand. Vet inte heller om jag gjorde rätt.

 

 

[Hand 41]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: rambo4 (115.89)

Plats 2: Neuen (835.98)

Plats 3: gooesta (691.75)

Plats 4: jimmi85 (99.82)

Plats 5: TILTMODE (1016.70)

Neuen lägg LM 2.50

gooesta lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [Kk, Ks]

*** Bet Runda 1 ***

jimmi85 Syna 5.00

TILTMODE Höj till 25.00

rambo4 Lägg

Neuen Höj till 80.00

gooesta Höj till 345.00

jimmi85 Lägg

TILTMODE Lägg

Neuen All-in 835.98

gooesta All-in 691.75

*** Flop(Board): *** : [6k, 2s, 5h]

*** Turn(Board): *** : [6k, 2s, 5h, 3h]

*** River(Board): *** : [6k, 2s, 5h, 3h, Kr]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1398.50

rambo4 Lägger mig Vinst: 0.00

Neuen [Kk, Ks] Triss i kungar Vinst: 1398.50

 

På cardrunner sa en kille, "I don't fold Kings preflop, ever". Med de orden ekandes i mitt bakhuvud så tryckte jag in fast jag var typ 99% säker på att han satt med AA. Rätt, fel eller bara gött med tur?

 

 

[Hand 42]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Neuen (909.21)

Plats 2: Petros (379.34)

Plats 3: tommytomt (753.45)

Plats 4: Pikeporcho (2025.50)

Plats 5: LongHoppA (1037.35)

Pikeporcho lägg LM 2.50

LongHoppA lägg SM 5.00

** Giv **

Neuen [Knk, Dk]

*** Bet Runda 1 ***

Neuen Höj till 20.00

Petros Syna 20.00

tommytomt Syna 20.00

Pikeporcho Lägg

LongHoppA Lägg

*** Flop(Board): *** : [5h, Kr, 10k]

*** Bet Runda 2 ***

Neuen Satsa 35.00

Petros Lägg

tommytomt Syna 35.00

*** Turn(Board): *** : [5h, Kr, 10k, 5k]

*** Bet Runda 3 ***

Neuen Passa

tommytomt Satsa 95.00

Neuen Syna 95.00

*** River(Board): *** : [5h, Kr, 10k, 5k, 3r]

*** Bet Runda 4 ***

Neuen Passa

tommytomt Satsa 195.00

Neuen Lägg

 

Bra spelat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena mannen!

 

Hur gåre ikväll? Sjukt sugen att hoppa in och lira då det är lönefredag. Men är med tjejen och då är poker nono:-) Dock kommer jag ändå lira massa på bussresan i helgen, så hoppas kunna hitta fint plus i helgen ändå.

 

Ville bara önska dig GL med liret ikväll, hoppas riggen är med dig!

 

Checkar in här imorgon förmiddag och kollar hur det gått.

 

//Smek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag gick bra tidigare under dagen idag. Lirade en till session nu som bara var seg, inget hände direkt så jag gick back några hundra. Men ligger lite över +2k för dagen ändå så det känns bra.

 

Se om jag orkar lira lite i natt, lite trött nu. Ska kolla lite på UFC då jag missat den senaste galan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La in händerna i PT nu och såg att jag under kvällen spelat snortajt. hmm, det är väl en effekt av att jag förlorade sist jag spelade. Ska försöka lösa upp mitt spel lite nu nästa gång, fast under fyllekvällar kan det kanske vara bra att vara lite tajtare än annars. Men de handlar väl om läge också...

 

Tajt is right!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en liten session till gick väl upp och net och upp igen. Idag har jag spelat en hel del faktiskt, mer än jag brukar iaf. Totalt 5h typ, inte illa. Men så har jag fått kramp i musklickarfingret oxå.. :P

 

Men totalt +3k idag.. men min fokus ligger på att spela bra och inte att vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...