Gå till innehåll

Neuen@svs


Neuen

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ligger denna månad på statsen 22/14/1.9, ska jag vara nöjd med det eller bör jag höja mer pre och vara lite mera aggresiv?

 

Mötte dig några händer idag...kändes "grind"-stabil...Hittade några gamla stats på dig från 0.5/1 då du hade en VPIP på 35+%...:) Så det har gått åt rätt håll iaf..;) Lite mindre syn pre och lite mer agg både pre och post. Samma sak som jag själv jobbar på...utökat min range för 3bett betydligt de senaste 2000 händerna och tycker det känns bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mötte dig några händer idag...kändes "grind"-stabil...Hittade några gamla stats på dig från 0.5/1 då du hade en VPIP på 35+%...:) Så det har gått åt rätt håll iaf..;) Lite mindre syn pre och lite mer agg både pre och post. Samma sak som jag själv jobbar på...utökat min range för 3bett betydligt de senaste 2000 händerna och tycker det känns bra...

 

Trevligt, trevligt. Ja man måste ju utvecklas :-D Så vilka händer har du lagt till för 3bett då och hur spelar du dem? Varierar du nått efter spelartyp, position, stackdjup?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

April glider på och det går bra det lilla jag spelar. Fan har spelat toklite denna månad (6k händer). Men ligger gott över 10 bb/100 för tillfället. Men de kommer väl att ändras i slutet av månaden av tidigare erfarenheter att dömma :roll:

 

 

[Hand 11]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: masen1968 (214.28)

Plats 2: Neuen (518.97)

Plats 3: Devon (577.15)

Plats 4: Raman180 (1059.39)

Plats 5: Olvi (441.95)

Raman180 lägg LM 2.50

Olvi lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Kk, 10k]

 

*** Bet Runda 1 ***

masen1968 Syna 5.00

Neuen Syna 5.00

Devon Lägg

Raman180 Lägg

Olvi Höj till 15.00

masen1968 Syna 15.00

Neuen Syna 15.00

 

*** Flop(Board): *** : [Kh, 3h, Dr]

 

*** Bet Runda 2 ***

Olvi Satsa 20.00

masen1968 Lägg

Neuen Syna 20.00

 

*** Turn(Board): *** : [Kh, 3h, Dr, 6r]

 

*** Bet Runda 3 ***

Olvi Satsa 45.00

Neuen Syna 45.00

 

*** River(Board): *** : [Kh, 3h, Dr, 6r, 5r]

 

*** Bet Runda 4 ***

Olvi Satsa 100.00

Neuen Lägg

 

 

[Hand 12]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Devon (904.14)

Plats 2: Neuen (502.26)

Plats 3: SirLeo (961.57)

Plats 4: Toker81 (437.74)

Plats 5: Martti (203.14)

Martti lägg LM 2.50

Devon lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Es, Er]

 

*** Bet Runda 1 ***

Neuen Höj till 20.00

SirLeo Lägg

Toker81 Lägg

Martti Lägg

Devon Syna 20.00

 

*** Flop(Board): *** : [Kk, 6s, 7s]

 

*** Bet Runda 2 ***

Devon Passa

Neuen Satsa 35.00

Devon Höj till 70.00

Neuen Syna 70.00

 

*** Turn(Board): *** : [Kk, 6s, 7s, 3k]

 

*** Bet Runda 3 ***

Devon Satsa 85.00

Neuen Syna 85.00

 

*** River(Board): *** : [Kk, 6s, 7s, 3k, Ds]

 

*** Bet Runda 4 ***

Devon Satsa 135.00

Neuen Syna 135.00

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 607.50

Devon [10s, 9s] Färg med högsta kort dam Vinst: 607.50

 

Vek som en get!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 11

 

Jag avskyr limpen i förstaskedet...Du sätter dig bara i en jobbig situation med en semistark hand som du har svårt att släppa vid träff. Som spelat nu skulle jag slagit om på flop för att se var jag står...

 

Hand 12

 

Han spelar färgen så tydligt att det skriker om det...minhöjningen på floppen är så äckligt fiskig som man ser VÄLDIGT ofta..Jag hade slagit om rejält där...Om du inte ska spela din AA hårt på den brädan, när ska du då göra det?

 

Som sagt...ja det var väldigt vekt spelat..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 11

 

Jag avskyr limpen i förstaskedet...Du sätter dig bara i en jobbig situation med en semistark hand som du har svårt att släppa vid träff. Som spelat nu skulle jag slagit om på flop för att se var jag står...

 

Hand 12

 

Han spelar färgen så tydligt att det skriker om det...minhöjningen på floppen är så äckligt fiskig som man ser VÄLDIGT ofta..Jag hade slagit om rejält där...Om du inte ska spela din AA hårt på den brädan, när ska du då göra det?

 

Som sagt...ja det var väldigt vekt spelat..:)

 

Hehe, det är enkelt att vara efterklok alltså.. Jag håller med dig fullt på alla saker. Jag brukar aldrig openlimpa, men tänkte "variera" mig lite :roll:

 

Jo jag satte han på hand 12 oxå på färgdrag eller K så det var väl lite dumt att bara syna ner. Borde dragit på lite. Men jag lär mig av misstagen och nästa gång.. Då smäller det... PANG PANG! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, det är enkelt att vara efterklok alltså.. Jag håller med dig fullt på alla saker. Jag brukar aldrig openlimpa, men tänkte "variera" mig lite :roll:

 

Jo jag satte han på hand 12 oxå på färgdrag eller K så det var väl lite dumt att bara syna ner. Borde dragit på lite. Men jag lär mig av misstagen och nästa gång.. Då smäller det... PANG PANG! :-)

 

Hehe...jag anser att openlimpa inte ska finnas i din repertoar över huvudtaget...:D Innan gjorde jag det med låga pp(<55) men har slutat med det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe...jag anser att openlimpa inte ska finnas i din repertoar över huvudtaget...:D Innan gjorde jag det med låga pp(<55) men har slutat med det...

 

Ska försöka lära mig, never to openlimp. Det är en gyllene regel i SH holdem.. :-)

 

Phu, hade just en halvjobbig session, efter att jag blivit tiltad av en utdragning som ledde till en förlust i en Duell-match mot (enligt mig) en sämre spelare så synade jag massa kombodrag i cashgame vilket ledde till en lagom snygg förlust. Men envis som jag är så lyckades jag vinna tillbaks allt (+33kr), mycket tack vare två set, som jag lyckades få betalt med. Även om jag råkade på en del elaka setups själv.

 

Jag foldade ett set också, det är inte varje dag. Fan såklart att snubben klämmer upp korten och visar en ren bluff, sånt får min tilt att växa stort alltså, fy satan. Men som brädan såg ut så var de fan (kanske) bra. Fast jag skulle gått all-in på turn alltså. Han var shortstack och jag var dum.

 

Men så länge jag vinner pengar så måste jag väl gör något rätt. Ska försöka spela lite mera nu och inte ge mig så fort jag vinner lite. Det är ett problem jag har, vid förlust så kan jag spela i 4h utan problem för att vinna tillbaks. Men när jag vinner 1 eller 2 inköp, då kan jag enkelt lämna datorn för att slappa i soffan eller något annat meningsfullt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska försöka lära mig, never to openlimp. Det är en gyllene regel i SH holdem.. :-)

 

Phu, hade just en halvjobbig session, efter att jag blivit tiltad av en utdragning som ledde till en förlust i en Duell-match mot (enligt mig) en sämre spelare så synade jag massa kombodrag i cashgame vilket ledde till en lagom snygg förlust. Men envis som jag är så lyckades jag vinna tillbaks allt (+33kr), mycket tack vare två set, som jag lyckades få betalt med. Även om jag råkade på en del elaka setups själv.

 

Jag foldade ett set också, det är inte varje dag. Fan såklart att snubben klämmer upp korten och visar en ren bluff, sånt får min tilt att växa stort alltså, fy satan. Men som brädan såg ut så var de fan (kanske) bra. Fast jag skulle gått all-in på turn alltså. Han var shortstack och jag var dum.

 

Men så länge jag vinner pengar så måste jag väl gör något rätt. Ska försöka spela lite mera nu och inte ge mig så fort jag vinner lite. Det är ett problem jag har, vid förlust så kan jag spela i 4h utan problem för att vinna tillbaks. Men när jag vinner 1 eller 2 inköp, då kan jag enkelt lämna datorn för att slappa i soffan eller något annat meningsfullt.

 

Jag är EXAKT likadan...igår vann jag 3 inköp på 400 händer och då vill jag inte spela mer...Det är säkerligen därför jag aldrig har några megaplusdagar då jag enbart spelar mkt då det går dåligt...:D Ganska bakvänd tankegång egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är EXAKT likadan...igår vann jag 3 inköp på 400 händer och då vill jag inte spela mer...Det är säkerligen därför jag aldrig har några megaplusdagar då jag enbart spelar mkt då det går dåligt...:D Ganska bakvänd tankegång egentligen...

 

Haha snyggt. Jag gör exakt likadant :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha snyggt. Jag gör exakt likadant :P

 

Så vad ska man då göra för att sluta upp med detta. Fast är det dumt att sluta när man plussat 3 inköp? Ja det borde vara bättre att sluta när man förlorat 3 inköp än tvärtom. Men det är väl bara att köra lite KBT och vinna 3inköp sen spelar man typ 1h till bara för att lära sig att spela med vinsten i ryggen.

 

Så förlorar man allt och blir sur på sig själv för att man inte slutade när man låg plus :-D

 

Gick för övrigt + ganska exakt 3 (100bb) inköp på en 1h session tidigare idag.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vad ska man då göra för att sluta upp med detta. Fast är det dumt att sluta när man plussat 3 inköp? Ja det borde vara bättre att sluta när man förlorat 3 inköp än tvärtom. Men det är väl bara att köra lite KBT och vinna 3inköp sen spelar man typ 1h till bara för att lära sig att spela med vinsten i ryggen.

 

Så förlorar man allt och blir sur på sig själv för att man inte slutade när man låg plus :-D

 

Gick för övrigt + ganska exakt 3 (100bb) inköp på en 1h session tidigare idag.. =)

 

 

Hehe jadu jag vet faktiskt inte. Jag blir inte klok på det där.. men som du säger borde man ju kanske sluta när d går dåligt och inte när det går bra. Men när man plussat 3 inköp känner man sig jävligt nöjd :P Då kan man lika gärna sova :D Spelar du ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe jadu jag vet faktiskt inte. Jag blir inte klok på det där.. men som du säger borde man ju kanske sluta när d går dåligt och inte när det går bra. Men när man plussat 3 inköp känner man sig jävligt nöjd :P Då kan man lika gärna sova :D Spelar du ikväll?

 

Jo så är det, man sover gott med en vinst. Kanske spelar lite nu inatt, men är lite seg och trött så får se hur länge jag orkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 11 tycker jag du under reppat hela din hand och att hans bet på river inte är särskligt starkt trots den stora summan. Har han något och sätter dig på färgdrag vilket är möjligt bör han satsa mindre för att få ur lite värde, som handen spelats haed jag synat river.

 

Jag håller med, jag spelade handen som en åsna. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 1h på nattkvisten, tappade 2inköp där ett av dem gick i handen under här. Kanske inte skulle spelat denna sessionen, slaskade på tok för mycket. Spelade massa skräphänder ur position. Skärpning på det till imorgon.

 

Slutar på litet plus ändå idag så det är väl gott det iaf, kommentera gärna händer tack!

 

 

[Hand 13]

 

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: bridge 66 (1245.91)

Plats 2: metrunui (765.54)

Plats 3: mat_dameon (1219.89)

Plats 4: ullis19 (292.69)

Plats 5: Neuen (530.02)

ullis19 lägg LM 2.50

Neuen lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [4h, 4r]

 

*** Bet Runda 1 ***

bridge 66 Höj till 20.00

metrunui Lägg

mat_dameon Lägg

ullis19 Syna 20.00

Neuen Syna 20.00

 

*** Flop(Board): *** : [4k, 7h, 2k]

 

*** Bet Runda 2 ***

ullis19 Passa

Neuen Passa

bridge 66 Satsa 65.00

ullis19 Lägg

Neuen Höj till 165.00

bridge 66 Syna 165.00

 

*** Turn(Board): *** : [4k, 7h, 2k, 9k]

 

*** Bet Runda 3 ***

Neuen Satsa 215.00

bridge 66 All-in 1060.91

Neuen All-in 345.02

 

*** River(Board): *** : [4k, 7h, 2k, 9k, 10r]

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1065.04

bridge 66 [Knk, 10k] Färg med högsta kort knekt Vinst: 1065.04

 

 

[Hand 14]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Vbhing (1525.28)

Plats 2: Orkalee (1159.98)

Plats 3: HammerT (1151.91)

Plats 4: Neuen (757.44)

Plats 5: DonTjulitz (644.62)

Neuen lägg LM 2.50

DonTjulitz lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Kr, Ek]

 

*** Bet Runda 1 ***

Vbhing Lägg

Orkalee Lägg

HammerT Lägg

Neuen Höj till 20.00

DonTjulitz Syna 20.00

 

*** Flop(Board): *** : [9k, 8k, Eh]

 

*** Bet Runda 2 ***

Neuen Satsa 35.00

DonTjulitz Höj till 70.00

Neuen Höj till 190.00

DonTjulitz Syna 190.00

 

*** Turn(Board): *** : [9k, 8k, Eh, 8h]

 

*** Bet Runda 3 ***

Neuen Satsa 210.00

DonTjulitz Lägg

 

inte vek som en get längre !!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle väldigt gärna vilja ha kommentarer på Hand 13 då jag funderat på den hela natten (i drömmen), och vet inte hur jag ska agera korrekt... Hjälp mig..

 

Måste jag re-rejsa mer på floppen, för att det ska bli "mer" felaktigt av honom att syna. När han väl synar och ett till klöver kommer bör jag betta då eller check/syna, för inte kan man väl folda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle väldigt gärna vilja ha kommentarer på Hand 13 då jag funderat på den hela natten (i drömmen), och vet inte hur jag ska agera korrekt... Hjälp mig..

 

Måste jag re-rejsa mer på floppen, för att det ska bli "mer" felaktigt av honom att syna. När han väl synar och ett till klöver kommer bör jag betta då eller check/syna, för inte kan man väl folda?

 

Skulle gjort det till 185-190 med din stacksize och sen bara stekdegat turn.

 

Du har inte spelat fel nånstans hur som helst. De enda du skulle kunna gjort annorlunda är att betta ut, vilket är en helt okej linje, precis som den du tog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gjort det till 185-190 med din stacksize och sen bara stekdegat turn.

 

Du har inte spelat fel nånstans hur som helst. De enda du skulle kunna gjort annorlunda är att betta ut, vilket är en helt okej linje, precis som den du tog.

 

Okai.. bra att veta.. tack för info =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite middagsgrind, slutade på typ plus-minus noll.

 

 

[Hand 15]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: UmeStenis (530.66)

Plats 2: Humle17 (150.88)

Plats 3: namo66 (576.19)

Plats 4: Neuen (458.36)

Plats 5: Karte (911.04)

UmeStenis lägg LM 2.50

Humle17 lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Ks, Kr]

 

*** Bet Runda 1 ***

namo66 Lägg

Neuen Höj till 20.00

Karte Lägg

UmeStenis Syna 20.00

Humle17 Lägg

 

*** Flop(Board): *** : [Knh, 8r, 10k]

 

*** Bet Runda 2 ***

UmeStenis Satsa 20.00

Neuen Höj till 60.00

UmeStenis Syna 60.00

 

*** Turn(Board): *** : [Knh, 8r, 10k, 5k]

 

*** Bet Runda 3 ***

UmeStenis Passa

Neuen Satsa 120.00

UmeStenis Syna 120.00

 

*** River(Board): *** : [Knh, 8r, 10k, 5k, 9k]

 

*** Bet Runda 4 ***

UmeStenis Satsa 150.00

Neuen Syna 150.00

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 690.00

UmeStenis [Dk, Er] Stege med högsta kort dam Vinst: 690.00

 

 

 

[Hand 16]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: TS-Sillen. (618.10)

Plats 2: Lisa007 (307.30)

Plats 3: Neuen (806.39)

Plats 4: Cougar_55 (669.94)

Plats 5: tomj (1404.93)

tomj lägg LM 2.50

TS-Sillen. lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Kr, Dr]

 

*** Bet Runda 1 ***

Lisa007 Lägg

Neuen Höj till 20.00

Cougar_55 Lägg

tomj Lägg

TS-Sillen. Syna 20.00

 

*** Flop(Board): *** : [5s, Dh, 5h]

 

*** Bet Runda 2 ***

TS-Sillen. Passa

Neuen Satsa 30.00

TS-Sillen. Syna 30.00

 

*** Turn(Board): *** : [5s, Dh, 5h, 4k]

 

*** Bet Runda 3 ***

TS-Sillen. Passa

Neuen Satsa 65.00

TS-Sillen. Höj till 190.00

Neuen ?

 

Vad gör vi nu...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan read är det väl bara att gråt-mucka i hand16... Om det är en känd bluffpelle blir det väl syn och syna riverställ dock.

 

I hand15 tycker jag du ska höja mer på floppen (~100) om du ska höja, vilket jag tycker att du ska. River är en insta-muck mot denna fi i min mening. Tror det är väl optimistiskt att han ska bluff-donka den där betsizen där (det enda du slår är en bluff).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan read är det väl bara att gråt-mucka i hand16... Om det är en känd bluffpelle blir det väl syn och syna riverställ dock.

 

I hand15 tycker jag du ska höja mer på floppen (~100) om du ska höja, vilket jag tycker att du ska. River är en insta-muck mot denna fi i min mening. Tror det är väl optimistiskt att han ska bluff-donka den där betsizen där (det enda du slår är en bluff).

 

Tjena Jerico, kul att du skriver. Trodde inte du hängde kvar på forumet. Ja fold i hand 16 kände jag oxå. Hand 15 synad jag river endast pga att fi känns så fiskig men klart borde kunnat folda river.

 

Jag inser såhär i efterhand att jag borde rejsat mer på floppen. Han får för bra odds helt enkelt.. Hmm.. Hur ska man enkelt hinna räkna ut sådana saker när man grindar 4 bord? kan det funka att ta pottens totala värde gånger 1.5?

 

Jag menar när fi bettar ut och man tror sig ha fi slagen, då vill man ju inte ge fi odds att syna så hur bestämmer man vilken summa man ska rejsa med så fort som möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade just en liten kort session, gick superbra.

 

Månadens största vinstpott för mig, jag köper ju endast in med 100bb så inte så ofta jag ser dessa (åka min min väg iaf). Förra månaden så torska jag 2 st potter på 400bb, det är ju mindre kul. Men det kanske kan ställas till rätta denna månad. :-D

 

[Hand 17]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: IRRITATOR (1000.00)

Plats 2: megakillah (1513.34)

Plats 3: REKOP06 (387.27)

Plats 4: Too-rye-ay (499.76)

Plats 5: Neuen (1202.33)

Neuen lägg LM 2.50

IRRITATOR lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [3k, 3r]

 

*** Bet Runda 1 ***

megakillah Lägg

REKOP06 Lägg

Too-rye-ay Lägg

Neuen Höj till 15.00

IRRITATOR Höj till 70.00

Neuen Syna 70.00

 

*** Flop(Board): *** : [4s, 3h, 8r]

 

*** Bet Runda 2 ***

Neuen Passa

IRRITATOR Satsa 100.00

Neuen Höj till 250.00

IRRITATOR Syna 250.00

 

*** Turn(Board): *** : [4s, 3h, 8r, 5s]

 

*** Bet Runda 3 ***

Neuen Satsa 425.00

IRRITATOR All-in 680.00

Neuen Syna 680.00

*** River(Board): *** : [4s, 3h, 8r, 5s, 10r]

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1985.00

IRRITATOR [8s, 6r] Par i åttor Vinst: 0.00

Neuen [3k, 3r] Triss i treor Vinst: 1985.00

 

 

Kan tillägga i IRRITATORs försvar att korten inte hade varit snälla mot honom i några potter med mig innan, då jag fick kåk över hans kåk och visade en gång upp ett floppar 4tal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite söndags-grind slutade på mini-plus, men spelet känns bra, vann ett inköp, backade ett och sen vann ett och lite till. Upp och ner och tillbaks till noll, standard typ...

 

 

[Hand 18]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: Neuen (767.46)

Plats 2: joelbite (462.13)

Plats 3: tehsuk (517.65)

Plats 4: Shalabi (1577.96)

Plats 5: etlam (1400.39)

joelbite lägg LM 2.50

tehsuk lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Es, Ek]

 

*** Bet Runda 1 ***

Shalabi Lägg

etlam Syna 5.00

Neuen Höj till 25.00

joelbite Syna 25.00

tehsuk Lägg

etlam Lägg

 

*** Flop(Board): *** : [Dh, 7r, Knk]

 

*** Bet Runda 2 ***

joelbite Satsa 25.00

Neuen Höj till 75.00

joelbite Syna 75.00

 

*** Turn(Board): *** : [Dh, 7r, Knk, 7s]

 

*** Bet Runda 3 ***

joelbite Passa

Neuen Satsa 105.00

joelbite Syna 105.00

 

*** River(Board): *** : [Dh, 7r, Knk, 7s, 10s]

 

*** Bet Runda 4 ***

joelbite Passa

Neuen Satsa 285.00

joelbite All-in 257.13

 

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 919.26

Neuen [Es, Ek] Två par, ess och sjuor Vinst: 919.26

 

 

 

[Hand 19]

 

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit)

Plats 1: okarfasec (1611.93)

Plats 2: Zinedin (614.97)

Plats 3: berntman (375.53)

Plats 4: Neuen (531.86)

Plats 5: luvsG (877.78)

Zinedin lägg LM 2.50

berntman lägg SM 5.00

 

** Giv **

Neuen [Kns, Er]

 

*** Bet Runda 1 ***

Neuen Höj till 20.00

luvsG Lägg

okarfasec Lägg

Zinedin Lägg

berntman Syna 20.00

 

*** Flop(Board): *** : [Knr, Eh, 10s]

 

*** Bet Runda 2 ***

berntman Passa

Neuen Satsa 35.00

berntman Syna 35.00

 

*** Turn(Board): *** : [Knr, Eh, 10s, 9h]

 

*** Bet Runda 3 ***

berntman Passa

Neuen Satsa 80.00

berntman Syna 80.00

 

*** River(Board): *** : [Knr, Eh, 10s, 9h, 9s]

 

*** Bet Runda 4 ***

berntman Satsa 135.00

Neuen Syna 135.00

 

*** Showdown *** : Rake: 13.56 Totalpott: 528.94

berntman [9k, Kh] Triss i nior Vinst: 528.94

 

Kanske skulle foldat river, men vafan jag har ju "the två par" 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...