Cyntax Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Aouww crap. Jag var tvungen starta om datorn och då passade jag på att fixa en macka i köket. Väl tillbaka vid datorn gör jag en sökning efter dig... men du är inte där. BUST Vad hände?
mendieta19 Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Aouww crap. Jag var tvungen starta om datorn och då passade jag på att fixa en macka i köket. Väl tillbaka vid datorn gör jag en sökning efter dig... men du är inte där. BUST Vad hände? åkte 88 mot kk på 7424, han slowplayade till turn..
mendieta19 Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 för dålig för Party Poker million may madness
mendieta19 Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 slutade $27k ca denna månaden men skickat iväg $15k utöver det till diverse TS medlemmar.. bittert men så är det:cry: jämnar obv ut sig i längden.. edit: är jävligt nöjd:-D
kravmärkt Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 slutade $27k ca denna månadenmen skickat iväg $15k utöver det till diverse TS medlemmar.. bittert men så är det:cry: jämnar obv ut sig i längden.. edit: är jävligt nöjd:-D gj!
mendieta19 Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 gj! ty! 8a i big deal ochh 551r1a på ftp, 18e i 40k ftp jag vill sova
SouthEast Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 ty! 8a i big deal ochh 551r1a på ftp, 18e i 40k ftp jag vill sova Varför är du chippe med 6st kvar i 215 R på Stars nu då?? edit: chippe med 5 kvar.
Donner Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Du står för underhållningen de första timmarna på jobbet varenda morgon nu för tiden ju . Alltid nåt FT på gång. Heja heja!
SouthEast Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 HU och deal diskuteras tydligen. mendieta leder med 7-8bb. 1. $44,415 2. $31,584 Från deras chat: rivermanl: 35 each play 4 the rest rivermanl: ?? mendieta19: sounds fine rivermanl: done rivermanl: 35 each HostRichardR [support]: Ok so thats $35,000 each leaving $5,999 to play for rivermanl: i agreeee mendieta19: agree --------------------------------- SLUT Grattis till 2a platsen mendieta!!!!
mendieta19 Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 LIJHLUEAHFLJWNILGJUGRÖIJRÖIWETMFJBPWMBRWHB kom precis 2a i 200r flör 35k men FAN vaäckligt att jag inte får vinna.sljhgilsrjprjgpijpsijrpmgjpikjpgikmjwpmjrikjwmpgvikjmepjnhpj DIAGF pokerstars sån fittig motrigg där hela jävla tiden ÖRGLJSHNLPRNGTPÅÖIKFRMIKBÖÄEMFB
JoseGuti Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 LIJHLUEAHFLJWNILGJUGRÖIJRÖIWETMFJBPWMBRWHB kom precis 2a i 200r flör 35k men FAN vaäckligt att jag inte får vinna.sljhgilsrjprjgpijpsijrpmgjpikjpgikmjwpmjrikjwmpgvikjmepjnhpj DIAGF pokerstars sån fittig motrigg där hela jävla tiden ÖRGLJSHNLPRNGTPÅÖIKFRMIKBÖÄEMFB Men lol. Get a grip.
Donner Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Av ren nyfikenhet, hur mycket av en $35k klonk "ryker" till övriga TS?
IRLsucks Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 LIJHLUEAHFLJWNILGJUGRÖIJRÖIWETMFJBPWMBRWHB kom precis 2a i 200r flör 35k men FAN vaäckligt att jag inte får vinna.sljhgilsrjprjgpijpsijrpmgjpikjpgikmjwpmjrikjwmpgvikjmepjnhpj DIAGF pokerstars sån fittig motrigg där hela jävla tiden ÖRGLJSHNLPRNGTPÅÖIKFRMIKBÖÄEMFB Haha en jag gillar det här inlägget:D här får jag skit för att jag skrev att det kändes bittert när jag blev cp utdragen i 20k$ hu på ongame. vet hur det känns, skönt att du dealde iaf. grattis till klonk. Haha vart är han thorn nånstanns som klagar?
gibbsson Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Av ren nyfikenhet, hur mycket av en $35k klonk "ryker" till övriga TS? INGET:cry:´ Riktigt sick att jag inte lyckades byta %
Rebonius Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 INGET:cry:´ Riktigt sick att jag inte lyckades byta % Welcome to my world
mendieta19 Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 haha var obv ett skämtinlägg, jag är jättenöjd över att ha kommit 2a i turneringen med svårast starfält, även om det var väldigt få bra(i jämförelse) spelare kvar de sista timmarna.. Jag vill tacka pokerstars.com:h: greatest pokersite there is! Om jag var lite bättre så skulle jag vinna varje turnering jag spelar på stars med min medrigg:h: synd att jag donkade bort headsupen där vi spelade för $7k men får vara nöjd ändå.. bra start på juni!! edit: tack för gratulationer, orkar inte multicitera då det är lite för standard..
mendieta19 Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Grattis! Snart top 20 på p5 nu då? Tack! ja det kan jag lova att jag är på onsdag(rankingen uppdateras då), tror dessutom inte att min 109r seger från förra veckan är med i senaste uppdateringen och nu ligger jag 23a:-P sitter och funderar på om jag ska spela idag, men blir isf inatt med $1k på ftp bland annat, ska vinna den nån gång tänkte jag:-) blir nog uppstart vid 24 eller framåt..
Recommended Posts