tommie88 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Hallo tjena!!! Tänkte dra igång en lite dagbok för att se hur mitt spel funkar, ska försöka spela någon eller några timmar om dagen. Kommer mestadels bli cg men även några turneringar då och då. Har tidigare försökt med att spela efter riktiga bankrullekrav men aldrig klarat att hålla mig på rätt nivå... Kraven kommer se ut ungefär såhär: 0.5-1 cg och turnerinagar upp till 100 kr tills jag har en rulle på 6K 1-2 cg och turneringar upp till 300 fram till 15K Sen e det bara att hoppas att spelet kommer att stämma så kan allt hända8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Kanske kan vara bra att skriva att rullen börja på 1500 nu i veckan och ligger för närvarande på ca 2500. Spelar just nu finalbordet på 100 kr duellen och inkasserar minst 880 kr. Blev en 2:a plats och 880 kronor inkasserade Br: 3351 Kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slimmyjimmy Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Härligt mannen, ser ju bra ut! Hur många va det med i duellen, 64 stycken eller? Anyway, wp! Se nu till att hålla BR kraven så att du skaffar dig en riktig rule den här gången. Together we can do it. Blir grind sedan hemma hos mig sen då, ha de gött så länge och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Tänkte skriva lite om nattens grind som sliutade +/- 0, efter att varit ca 300 back. Har köpt in mig till kvällen pokerforum turnering så just nu liger rullen på 3257. Anmäll er till forumets turre kl 19:15 Kan till lägga att jag hade rätt fina händer i går varav 3 fyrtal och en royal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Anmäll er till forumets turre kl 19:15 vad är lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slimmyjimmy Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 vad är lösenordet? http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/45502-forumturnering-svs.html Står i första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Idag har varit en riktig grind-dag med poker från 2 tiden till halv 11 typ, spelet har varit upp och ner men slutade upp genom vinst i forumturren. Blir nog lite mer lir innan läggdax... Rulle just nu +3914 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slimmyjimmy Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Update fisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Jahopp då va det dags igen för dagboken mest för att få bättre koll på rullen, hjälp med handanalyser och diskutera fiskar:mrgreen: Kan väll till lägga att spelet sen senaste uppdatering varit VÄLDIGT upp å ner... Rullen har legat på som minst tusenlappen och som mest ca 5500... Rulle vid start idag 4040 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2008 Kommer spela 1-2 under kvällen och några turneringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slimmyjimmy Postad 28 Maj , 2008 Rapport Share Postad 28 Maj , 2008 GL man, lägg inte ner DB lika snabbt denna gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 missclick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts