Gå till innehåll

Spelberoende e så oerhörligt lätt att få.


goldfever66

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att det är superviktigt att visa hur farligt det kan vara. Själv gått den hårda vägen...... spelade bort nästan allt.... nu har jag förmyndare för pengarna och endast tillgång till de pengarna som finns på mitt "pokerkonto" ........ jag klarar detta bra än så länge !!!

 

Håller tummarna för er som kämpr.... Ta hjälp, det är inget att skämmas för !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det är superviktigt att visa hur farligt det kan vara. Själv gått den hårda vägen...... spelade bort nästan allt.... nu har jag förmyndare för pengarna och endast tillgång till de pengarna som finns på mitt "pokerkonto" ........ jag klarar detta bra än så länge !!!

 

Håller tummarna för er som kämpr.... Ta hjälp, det är inget att skämmas för !!!

 

Inte det jag menade, självklart är det bra att poängtera riskerna med all form av spel. Men om du läser goldfever66 senaste inlägg finner du att han skapat 3-4 trådar liknande denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lugn karlslok

 

Jag är lugn, jag bara undrar vem du svarade när du skrev sådär?

 

Var ingen som påtalade att alla eller merparten beroende skulle vara förlorande eller något liknande.. därför kändes det lite som att du tog det ur luften och då associerade jag det till att du fått någon slags hallucination.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...