goldfever66 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Man ska ha respekt för pengar och ta det lungt när man spelar! Citera
juteji Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 För att det är superviktigt att visa hur farligt det kan vara. Själv gått den hårda vägen...... spelade bort nästan allt.... nu har jag förmyndare för pengarna och endast tillgång till de pengarna som finns på mitt "pokerkonto" ........ jag klarar detta bra än så länge !!! Håller tummarna för er som kämpr.... Ta hjälp, det är inget att skämmas för !!! Citera
RuchYa Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 För att det är superviktigt att visa hur farligt det kan vara. Själv gått den hårda vägen...... spelade bort nästan allt.... nu har jag förmyndare för pengarna och endast tillgång till de pengarna som finns på mitt "pokerkonto" ........ jag klarar detta bra än så länge !!! Håller tummarna för er som kämpr.... Ta hjälp, det är inget att skämmas för !!! Inte det jag menade, självklart är det bra att poängtera riskerna med all form av spel. Men om du läser goldfever66 senaste inlägg finner du att han skapat 3-4 trådar liknande denna. Citera
Klonkbarn Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Det är visa ord du skriver, och är bättre att skriva dom 1 gång för mycket n en fr lite. Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Man ska ha respekt för pengar och ta det lungt när man spelar! Mormor? Hur hittade du in på PF???? EDIT: Klart olämpligt inlägg i spelberoendedelen. /Appel Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Jag skulle betala pengar för att bli spelberoende. På så sätt skulle ajg kunna spela mer -> mer pengar. Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Jag skulle betala pengar för att bli spelberoende.På så sätt skulle ajg kunna spela mer -> mer pengar. Beror väl på vad man för pottodds kanske? Dessutom tror jag att 90% av alla på pf har någon slags av spelberoende redan. Citera
DieHunter Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 alltså är man beroende så fort man torskat alla pengar? Alla pokerproffs är ju fan beroende Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 alltså är man beroende så fort man torskat alla pengar? Alla pokerproffs är ju fan beroende Vem har påstått något annat? Inget mera koks ikväll, lova det. Citera
DieHunter Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Vem har påstått något annat?Inget mera koks ikväll, lova det. lugn karlslok Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 lugn karlslok Jag är lugn, jag bara undrar vem du svarade när du skrev sådär? Var ingen som påtalade att alla eller merparten beroende skulle vara förlorande eller något liknande.. därför kändes det lite som att du tog det ur luften och då associerade jag det till att du fått någon slags hallucination. Citera
JagGårGul Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Folk blir beroende av spel, alkohål, droger, våldsbrott..........Ja listan kan göras lång..... Så ser världen ut 2008! FTF *** FACE THE FACTS *** Citera
Joeduck Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Jo men jag tror ni missat vad OP mena. Spelberoende e så oerhörligt lätt att få......... (på tilt/dåligt humör) Citera
upandcoming Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 alltså är man beroende så fort man torskat alla pengar? Alla pokerproffs är ju fan beroende Vad menar du med det? Citera
strater Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Vad menar du med det? att det kanske inte är själva förlorandet av pengar som avgör om man är beroende eller inte? Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 att det kanske inte är själva förlorandet av pengar som avgör om man är beroende eller inte? Men det roliga var ju att ingen hade skrivit något motsatt i tråden tidigare.. Citera
Kontextus Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Man ska ha respekt för pengar och ta det lungt när man spelar! Varför har ingen talat om det förrän nu?! Citera
hyddlox Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 De som blir beroende är i mina ögon rätt svaga, psykiskt sett. Ofta har de lågt IQ också. (Talar bara från egna erfarenheter) Citera
honest99 Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 De som blir beroende är i mina ögon rätt svaga, psykiskt sett. Ofta har de lågt IQ också. (Talar bara från egna erfarenheter) Om du nu har lågt IQ, finns det kanske risk att din bedömningen inte stämmer... Citera
upandcoming Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 att det kanske inte är själva förlorandet av pengar som avgör om man är beroende eller inte? Och det motbevisade du genom att säga att alla pokerproffs är spelberoende? Citera
FeteMelander Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Väldigt många är förmodligen spelberoende, inte minst jag själv. Betydligt mindre är spelmissbrukare, det är väl där problemen kommer in? Citera
Kontextus Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Jag håller med om att spelmissbrukare är en bättre benämning. Man kan vara beroende av något utan att det innebär problem men ett missbruk blir det när det handlar om ett osunt förhållande till det man är beroende av. Citera
Recommended Posts