halle888 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Halloj! Jag har nu lirat poker i ungefär 4-5 månader och måste säga att jag älskar det. Lirar en hel del på internet och jag tycker att jag behärskar spelet ganska bra. Är inte helt ny inom pokern så att säga och jag känner att jag vill utveckla mitt spel lite mer. Så därför har jag bestämt mig för att köpa min första pokerbok men är dock lite osäker på vilken. Har hört att No Limit Hold'em: Teori och praktik av David Sklansky är en bra bok att börja med, men ge gärna andra förslag på böcker som ni tycker passar mig. Svar uppskattas oerhört mycket /halle888 Citera
heltok Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 underlättar om du säger vad du spelar och hur van du är vid att läsa böcker. bästa böckerna är enligt mig: mathematics of poker winning in tough holdem games bra nybörjarbok är: small stakes holdem finns ett tjog halvbra böcker däremellan, men inget överdrivet bra. Citera
misternils Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Ett bra komplement till böcker är att läsa och deltaga i trådar kring spelade händer. Detta forum och 2+2 är att rekommendera. Citera
Recommended Posts