lagu2653 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Kan man inte få "bet amountet" utskrivet i microgamingklienterna? (Ladbrokes har samma klient men tillhör inte nätverkert, så vitt jag kan se.) Hur skall man kunna spela om man inte ser hur mycket folk betar på något annat sätt än att se hur stor markerhögen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Vet inte vilken vy du kör, men kör man med normalstort eller stort bord så ser du ju hur mycket de bettar i chatten. Annars så ser man ju betstorleken på sin call knapp. Osäker på hur det är i miniview, använder aldrig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagu2653 Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Jag kör i browsern. Klienten kan jag inte köra. Den bara försvinner. Ladbrokes håller på att utreda det hela och jag har postat om det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Provat installera om din burk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagu2653 Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Har jag gjort flera gånger, hjälper inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagu2653 Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Men det påverkar väl inte "bet amount"-funktionen. Den är väl densamma i bägge klienterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 På BetOnBet där jag spelar ser iaf webklienten exakt ut som den vanliga klienten. Så antingen kollar man i chatten eller på call knappen för att se hur mycket folk har bettat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts