Gå till innehåll

PLT - Trn, allt om EPL €200 hos 24hPoker!


Swede

Recommended Posts

Tja,

 

tankte starta en ny trad eftersom jag inte har sett denna nagonstans. Funderade ocksa pa vart jag skulle lagga traden, och sa hittade jag "allt om stars 200+15" har sa jag tankte att detta skulle vara en bra plats...

 

hmm, har PF blivit ett diktaturiskt samhalle? Kanns nastan som det eftersom jag kanner att jag maste ha en lang forklaring for moderatorerna i borjan av mitt inlagg for att visa dem mina tankebanor bakom varfor jag har lagt detta inlagget har. Ar radd for att de skall flytta den, lasa den, eller bara *rp*

 

hehehe

 

OK till sjalva inlagget. Skall spela 200 EPL pa 24 nu. Kanns som om motstandet blir lite tuffare an pa stars o pacific dar jag spelar andra turneringar eftersom det ar for det mesta skandinaver med.

 

Ar EV mindre pa denna turneringen an t.ex. stars 200+15?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har PF blivit ett diktaturiskt samhalle? Kanns nastan som det eftersom jag kanner att jag maste ha en lang forklaring for moderatorerna i borjan av mitt inlagg for att visa dem mina tankebanor bakom varfor jag har lagt detta inlagget har. Ar radd for att de skall flytta den, lasa den, eller bara *rp*

Lite OT, men blivit? :)

 

Seriöst så är det nog inte så farligt, relativt sett så låser vi nog mindre idag än tidigare i och med att mängden postningar ökar rätt kraftigt, däremot är vi nog rätt tydliga när det sker med hänvisningar, just därför att nya postare ska komma in strukturen.

 

Och det här ser bra ut! :)

 

Lycka till Swede! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit, hahaha, det sag jag inte, tackar har nu andrat rubriken sa jag slipper modertorernas hander over mig

 

shit, har aldrig spelat en stor PL turnering. Funderar pa att deregistrera mig nu.

 

Snabbt, om nagon kan ge mig tips om vad den storsta skillnaden mellan PL turn. och NL turn ar sa fortsatter jag att spela

 

mvh

 

Swede

 

edit: hehe, jag ser att det blev en liten rubrikpill anda... jag har inget tecken for euro pa mitt tangentbord. Tack for den QoS, och tack for att jag slapp en *rubrikpill* i min trad. Kanns sa nervarderande.. som att man inte ar kapabel till att skriva en duglig rubrik, hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, jag ser att det blev en liten rubrikpill anda... jag har inget tecken for euro pa mitt tangentbord. Tack for den QoS, och tack for att jag slapp en *rubrikpill* i min trad. Kanns sa nervarderande.. som att man inte ar kapabel till att skriva en duglig rubrik, hehehe

Bara för att jag tycker om dig! ;)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hepp, da var halva stacken redan borta. Fick 99 pa knappen. 4 limpare innan mig (tanker att de har medium hander) raisar potten preflop. Far tva syn. Kan tanka mig att dessa har alt. hogre PP, eller Ax

 

flop kommer A78 tva ruter. Check fram till mig, jag hojer potten for att semibluffa. En synar kallt... andra foldar. turn ger mig fler outs, en 6:a. Jag bettar stort, far en syn, sen kommer en J, personen checkar, ..

 

 

VANTA!!!! AA

 

kolla har

 

fan, far ingen HH fran 24. Postar den sen,

 

vann I alla fall all in mot 3 spelare, tripplade upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag rivstartade med ett set som blev kåk och plockade upp en del småpotter med hyfsade händer som KQs AJ och TT, med eller utan träff. Sen fick jag AK i bb och raisade ett antal limpare, en callade, floppade ess och han callade ner mig med A8 och satte 8an på rivern. Nere under medel men bluffade precis till mig en stor pott när jag dragit på stegen och färgen kom istället. 6500 just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höjde med AJ hjärter och fick en syn. låg flop som jag bettade ut på och fick syn. Turn kom mitt färgdrag och det blev check/check. klonk på river och bra betalt från nån stackare som inte lärt sig hur man lirar T9 :) han klonkade tvåparet på river.

 

Sen tog jag en ganska fin pott när jag floppade triss mot en storstack. Han släppte kroken lite tidigt, men jag kunde inte ta det lugnt med både steg- och färgdrag ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...