Saint_Bjorn Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 mycket moget... Nä men kul. Läs din op en gång till. Trodde du verkligen på allvar att den här tråden inte skulle spåra ut? Jösses.... Citera
heltok Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2008 Nä men kul. Läs din op en gång till. Trodde du verkligen på allvar att den här tråden inte skulle spåra ut? Jösses.... givetvis spårar den ut som alla andra OT-trådar. men hade hoppats på att det skulle komma roligare poster än de ovan. avsaknaden av lolcats, mspaintbilder, [x], akronymer är talande. finns bilder på henne på deras hemsida, är bara att ms-painta: EDIT: Bilden borttagen på begäran av personen på bilden /Appel Citera
Saint_Bjorn Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Nä men kul. Nja, håller med om att det mest blev fånigt. Citera
Saint_Bjorn Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 För att visa att jag inte bara fånar mig åkte jag ner till Gbg idag. Blev riktigt fin faktiskt! Citera
Supertequila Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 [x] thread delivers Heltok din gamla AJ-pushande Pokerstovenörd. Är du i Götet o har inte PMat mig för lite öl och badbeat story sharing? Jag vill också ha en EV-graf. Citera
heltok Postad 16 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2008 Heltok din gamla AJ-pushande Pokerstovenörd. Är du i Götet o har inte PMat mig för lite öl och badbeat story sharing? Jag vill också ha en EV-graf. Tyvärr har jag inga badbeats Men jag kan iaf bjuda på en ev-graf: Ur den grafen ser man att AJo helt klart äger på en majoritet av flopparna. Citera
JimLate Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 heltoks mspaint posts är den bästa humorn på hela pf Citera
Supertequila Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Tyvärr har jag inga badbeats Men jag kan iaf bjuda på en ev-graf: Ur den grafen ser man att AJo helt klart äger på en majoritet av flopparna. U are a sick puppie Citera
Othello Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Försök att ha sex med henne. HUR I HELVETE KAN JAG BLI VARNAD FÖR DET HÄR???????????????????????????????????????????????????? Du glömde att även begära en trip report, ldo. Citera
eyedol Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Är den där "söta" (rolf) tjejen 24? Ser ju lätt tio år äldre ut, utan smink förmodligen tjugo. Tror jag fortsätter gå till Hair Art på Vasagatan. Citera
Supertequila Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Du får tänka på att Heltok är van vid thailändska shemales så hans standard kanske inte är så hög som den borde. Citera
KingCosmoKramer Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Tror jag fortsätter gå till Hair Art på Vasagatan. nice Citera
Juggler Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Haha, fan vad coolt att ha sonic the hedgehog inrakad. Jag bokar tid på stört. Citera
Appel Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 nice Jag satt själv hårmodell ett gäng år på 80 och 90talet, och en av gångerna fick vi för oss att raka ut mitt personnummer i nacken. Detta visade sig inte få plats så vi nöjde oss med de två första siffrorna. Detta tog folk av ngn anledning helt fel. Är iof född 69...... Citera
eyedol Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 nice [*] Du kan fejka en logga i nåt bildredigeringsprogram. [*] Avsaknad av humor. Citera
Jennez Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Är iof född 69...... Du skojar!!! Fyller du 40 nästa år?!?!?! Kan bara inte stämma. Othello, gdaily eller Ängeln hade jag köpt... men du ser ju ut oms... umm... 25-30 MAX! Det är menat som komplimanger. Och för att jag gärna skulle vilja bjuda dig till Lund för lite medicinsk forskning på din lekamen. Medicinsk. Citera
heltok Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 Du får tänka på att Heltok är van vid thailändska shemales så hans standard kanske inte är så hög som den borde. hellre de än brasilianska shemales iaf. vad säger du om hon här? hade du klarat urskilja henne i mörkret efter några shots? (NSFW) http://img99.imageshack.us/my.php?image=7591candydadaah2.gif Citera
The Grand Bark Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 hellre de än brasilianska shemales iaf. vad säger du om hon här? hade du klarat urskilja henne i mörkret efter några shots? (NSFW) http://img99.imageshack.us/my.php?image=7591candydadaah2.gif Hmm, det där var ett komplicerat ljumskbråck. Citera
Supertequila Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 hellre de än brasilianska shemales iaf. Bild på en av årets carnevaldrottningar som vår vän Pamela skickade ner. Hur vet du om en tjej går på anabola? När ni har sex så drar hon ner dig på alla fyra o kn*llar dig i röven med sin klitoris Citera
Recommended Posts