Gå till innehåll

AQ på parad bräda NL$100


Recommended Posts

Hej hej. Ursäkta för att det ser så fult ut och att frågan är dum. Är inte så haj på hur man fixar med handkonvertering från Unibet och är ganska dålig på poker.

 

Jag är Saltbreaker, ganska så ABC-grinder antar jag. Inte spelat på siten på länge men hittade $100 som jag skottat upp till lite mer. Har ingen bra info att ge om ElCaninho. Båda har typ $130 vid bordet. Och klimatet är mycket tight.

 

--

 

FullRulle folded

ElCaninho Raised $4

Saltbreaker (D) Called $4 :As::Qc:

austin1998 SB Folded

JWA BB Folded

min1me Folded

 

FLOP :4s::Qs::4c:

ElCaninho Raised $4.75

Saltbreaker Raised $23.75

ElCaninho Raised $76.00

Saltbreaker ????

 

--

 

Är ganska förvirrad vid det här laget. Antar att inte syn är ngt alternativ, så push eller fold? Är inte så jävla het på hur man använder 3-betting bra. Tycker ni jag borde gjort det pre? Kommentarer genom hela handen uppskattas. I snäll ton helst.

 

Tack för mig,

Pey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker först och främst att du ska reraisa till 12 pre flopp.

 

På floppen tycker jag att du ställer. Har fi triss eller färg så är det bara att hoppas på att du får ett till spader och drar till nötfärgen. Jag tycker bara att det finns ett alternativ: all-in. Även om han har KK eller AA så kan du vinna på Q eller spader.

 

Det ända jag tycker är konstigt är att det kommer två spader fyra på floppen. Jag hade anmält det till support först och främst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såg jag att det var ändrat till klöver fyra.

 

Jag hade ändå ställt. Han kan ha färgdrag, då leder du enormt. Han kan mycket väl va så dum att han reraisar med KQ eller QJ.

 

Har han triss, AA eller KK så är det bara att skriva nh och köpa in sig igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...