ribberfors Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Provade fulltilt idag. Varje gång det är min tur vid ett bord blinkar rutan gult nere i aktivitetsfältet. Irriterande, hur får man bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Känns som det är så på de flesta klienter väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Kan du inte bara plocka bort aktivitetsfältet medans du spelar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Kan du inte bara plocka bort aktivitetsfältet medans du spelar då? kan man plocka bort det helt? under "egenskaper för aktivetsfältet" provade jag att dölja fältet automatiskt men det ploppar upp varje gång ett fönster börjar blinka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastapesto Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Om du tar tag i ovankanten på fältet så kan du ju minimera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Dagens i-landsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Om du tar tag i ovankanten på fältet så kan du ju minimera det. har provat det, kan ju göra fältet hur stort som helst men när jag vill minimera det stannar det vid standardstorlek... Dagens i-landsproblem. yep. några u-landsproblem har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastapesto Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Märkligt hörredu, för jag antar att du har låst upp fältet eftersom du lyckats förstora det. Här funkar det utmärkt att dra ner det så man endast ser det som ett tunt streck längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Dagens i-landsproblem. Känns som väldigt få av de problem man som pokerspelare tvingas begrunda är typiska u-landsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Känns som väldigt få av de problem man som pokerspelare tvingas begrunda är typiska u-landsproblem. Erkänner mig skyldig till en onödig kommentar. Kunde inte hålla mig. Trodde att alla hade sett Hipp Hip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Trodde att alla hade sett Hipp Hip. Klart man sett Hipp Hip(p?)! Wehldewth kewl! Men det var väl inte de som myntade uttrycket? Eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Jag trodde det. Men det är snömos i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts