Gäst Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Hej alla kära forumiter, Här kommer vi posta brag, whine, HHs och lite annat roligt. Tror de flesta har lite koll på vilka vi är och jag är för lat för att skriva en lång presentation nu, så vi hoppar över det . Vi spelar båda i huvudsak MTTs och det är det dagboken kommer handla om främst. Vi kör det mesta, typ $50+ freezouts och $30+ rebuys. Ibland fyller vi även ut med billigare för att få in större volym. Jag kör även en del HU SnGs vid sidan av och då $200+. Ibland blir det även en del NL400 HU. Jag blandar och ger men MTTs är mitt huvudspel. eisenhower kör även han en del annat men han får nog presentera det själv lite närmare . För tillfället är jag rankad nr 1 i Sverige på p5 och har som mål att hålla eisenhower bakom mig (han är 2a obv) . Var bara tvungen att nämna det . Det är rätt troligt att vi kommer få en till (eller kanske två?) medlem i dagboken men det tar vi vid ett annat tillfälle. Vi hoppas båda kunna vara seriösa med skrivandet och inte enbart resultatrapportera utan även posta mycket HHs. Enjoy! Citera
Ekstrom Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ser ju minst sagt lovande ut, ser fram emot stundande uppdateringar Citera
emilio_15 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Såja, tur att jag hann, borde ge tur. GOGOGO GL GL Citera
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 GL, hitta lite medrigg nu. I can teach... /SK Citera
hajen Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Åhhh! En enda stor pokerbigami Trevligt att se dig/er tillbaka! Citera
Hakflem Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Himly mysigt. Den blir faktiskt värd att offra en bookmark på Citera
sturedenstore Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Min fantasidagbok är verklig! Hoppas denna ska kunna hjälpa mig att sluta suga på mtts, lycka till bois! Citera
Cosmo_Kramer Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Välkommen tillbaka och god tur. Har följt consp. tidigare 73;-) dagböcker med stort intresse. Citera
MikeTime Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Välkommen tbx Consp! Under din frånvaro från pf - har det blivit några stora MTT-klonks? Citera
almanzur Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Mycket kul att du är tillbaka:-) Lycka till båda två! Citera
Rebonius Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 GLGLGLGL! Det här kommer att bli forumets nya nötdagbok. Se till att inte göra mig besviken! Citera
Tele Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ni kommer inte ligga etta och tvåa länge till Kul dagbok, kommer givetvis förlja den dagligen. Lycka till båda 2! Citera
mendieta19 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ni kommer inte ligga etta och tvåa länge till Kul dagbok, kommer givetvis förlja den dagligen. Lycka till båda 2! . Citera
Alow Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 MTT kungarna är alltså tillbaka? Kul som fan Denna kommer jag helt klart att följa! Lycka till båda två! Citera
mr-flow Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Nice. Och by the way consp. även fast du kanske inte fick ut något av din förra film så fick jag ut mkt så det skulle uppskattas med en til :-) .. LYCKA TILL. Citera
DjLuppy Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 NÖT! Är det möjligtvis fhaugen som tänkt smyga in på ett hörn också? Detta ska verkligen följas GL! Citera
emilio_15 Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Välkommen tbx Consp! Under din frånvaro från pf - har det blivit några stora MTT-klonks? Kan ju börja med vad han inte klonkat. Citera
SouthEast Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Trävligt, velkåmmän tillbauka. God tur. Citera
Rebonius Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Nice. Och by the way consp. även fast du kanske inte fick ut något av din förra film så fick jag ut mkt så det skulle uppskattas med en til :-) ..LYCKA TILL. Jag skulle säkert kunna kommentera ifall du lägger upp en film. Är det förresten någon som vet om den gamla ligger kvar? Jag har inte sett den Citera
Recommended Posts