drisen Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Gratulerar till fina resultat, födelsedag och systembesök, nice! Själv har man en månad kvar.. Lycka till fortsättningsvis!
OgGiE Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 idag fyller jag år btw. 20. nice. systemet imorgon ^^ gg Fyller också 20 idag Men till mina stora besvikelse har SYSTEMET STÄNGT!
slowboy Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 GRAAAAAAATTTTIS , make this day speciell ^^
maxwell Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Grattis Mårten!!! Hoppas du får en bra dag och klonkar lite Hade missat att du hade en db! sjuka resultat du me, fan vad kör ni på för superriggad lina i sthlm
NikLasVegas Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Skickar mina ödmjukaste kondoleanser till dig på din 20-årsdag. Ska bli grymt med Iläöndsk temafest hemma hos Emil idag:) See you there fizh
demimonde Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Skickar mina ödmjukaste kondoleanser till dig på din 20-årsdag. Ska bli grymt med Iläöndsk temafest hemma hos Emil idag:) See you there fizh Grabben fyller år, han har inte dött! "Att kondolera innebär att man uttrycker sitt deltagande till de anhöriga till någon som avlidit. Man kan framföra sina kondoleanser personligen eller skicka ett kort eller med blommor som skickas hem till de anhöriga före begravningen"
77luck Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Grattis!! Ses imorrn, då får vi fira oss båda. /K
NikLasVegas Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Grabben fyller år, han har inte dött! "Att kondolera innebär att man uttrycker sitt deltagande till de anhöriga till någon som avlidit. Man kan framföra sina kondoleanser personligen eller skicka ett kort eller med blommor som skickas hem till de anhöriga före begravningen" Orkar jag ens svara på det här. NEJ!
kraclob Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Meh banger på att ni inte orkade dra er till kicki.. Annars så är SP senaste avsnitt jävligt roliga men tar upp saker som man inte vill och antar att SP gänget inte ska bry sig om så blir lite skumt dock är det samma status som samma säsonger. Sp har dock inte varit hysteriskt roligt på några säsonger som det varit förut...
maxwell Postad 24 Mars , 2008 Rapport Postad 24 Mars , 2008 tack för stödet , synd att det inte räckte hela vägen.
killerwolf Postad 24 Mars , 2008 Rapport Postad 24 Mars , 2008 lär mig spela hu, ditt eviga plusande sticker nästan i ögonen på en annan stackare med -44ptBB/100 på 3/6 nl hu denna månad. goodluck sista veckan !... måste väl ändå vara rekordmånad på 3/6, 2/4 nl hu ?
Recommended Posts