kurtkatt Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 ok, så ja spela ept mc sat på evp. har inte hh för hittar inte mig själv på tourneys i pt och evp. 8 kvar, ettan får paket, 2an 4.2k och sen neråt ja e shortie på bordet med typ 10k på 1200/600 nivån, inte lyckats hitta nån push det här varvet så sitter UTG med 89cc nu push eller fold? edit: glömde säga att den här posten kom pga hampulito och mitts käbblande om shortstack push ranges i olika situationer. i stort sett standard varje turnering ja spelar... Citera
Perli Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Det hade varit väldigt intressant att veta de andras stackstorlekar. Citera
kurtkatt Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 ja det hade det. synd att ja inte hittar hhn. men ska försöka göra ett försök utg(jag 10k) utg+1 (33k) mp1(14k) mp2(16k) efter det e ja lite osäker, men en till runt 15k och resten över. Citera
Perli Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Ok, det är nästan big blind som är mest intressant. Är det en väldigt stor stack så kan du inte samma FE som om du gör stor skada med din ai. Största värdet med denna hand är ju ändå att sno blindsen, medans om du får syn så är det ju inte helt hopplöst ändå. Jag ställer väldigt ofta med suited connectors. Föredrar såklart att ha några som lagt innan men det börjar bli lite akut läge för dig i vilket fall så med den lilla info jag har hade jag ställt. Citera
kurtkatt Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 ingen e mkt över 30k i chips, så alla känner endå av 10k,bb kan ha vart 20k ungefär, lol turbo everest turrar... undra hur turbos skulle se ut, average på 4bbs efter en timma Citera
Recommended Posts