Gå till innehåll

Vad fan händer Everest!?


Megadeth

Recommended Posts

förutom införandet av nya turneringstyper finns det INGENTING positivt med uppdateringen! ALLT annat har blivit sämre! Måste vara smarta snubbar som jobbar med att uppgradera (nedgradera) mjukvaran.

 

PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), stort och värdelöst info.fönster som tar hela skärmen, rörig layout med massor av nya turneringar och pop-up fönster till varje istället för att komma till bordet direkt som var fallet innan.

 

Detta håller inte Everest! Ändra tillbaka på momangen! Är du själv nöjd everestrepresentanten? Du har iofs aldrig besvarat en fråga från min sida...

 

Ja kör me båda ATM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte läsa sina anteckningar om motspelarna innan Sit and Go-matchen har startat, det kunde man förut. En klar nedgradering. Går detta att ändra på något sätt Everest?

 

 

Jag cashade ut från Eveverest i går, nu är det nog (på ett tag i alla fall), det kändes som att MASSOR AV EDGE gick förlorat när man inte kan se anteckningar och välja plats längre (och så det här med dessa otroligt kassa bonusar man får lida med)

 

Nu blir det lättare på 22s och 55s SNGs i varje fall, jag kommer att vara haj på Sharkscope tills jag kommer tillbaka :-) Nu blir det Full Tilt för hela slanten, min RB där är bättre än Everests bonus (sorgligt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...