Megadeth Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 har inte gått att spela SNG hela dagen och nu när man kan registrera sig är det ju sjukt rörigt! Ingenting är som förr och allt är sämre... bra uppdatering Everest! Bra med införande av speed SNG dock... men skärp er det går ju inte och se vilka spelare som sitter vid borden man registerar sig till och en massa extra popup-fönster som bara irriterar.. Det var bättre förr! Citera
Megadeth Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 !!!!! AAAArrgggg varför vill ni inte veta av oss spelare och försöker med alla medel skrämma iväg oss? Sämre o värdelös bonus, ljug om summitpoint-shop och nu detta! Bra jobbat Everest!!!! tack och adjö ps. gillar speciellt att ni har bytt det lilla smidiga tourneyinfo-fönstret mot ett som upptar hela skärmen och tar 2 min. att få upp. Fantastiskt! Citera
Megadeth Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 inte en spänn, blir bara så förbannad! Kör mina första sng just nu efter en massa strul... Citera
Alow Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 var samma här! kunde inte heller lira någon sng. Citera
AdslVerbe Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Gillade inte flaggorna för nationalitetsbeteckningar i lobbyn. Blev bara e "röd-grön" röra. Bättre när det stod med text imo. Citera
Zet Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Man kan inte läsa sina anteckningar om motspelarna innan Sit and Go-matchen har startat, det kunde man förut. En klar nedgradering. Går detta att ändra på något sätt Everest? Citera
n3philim Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 och förövrigt kan ni sluta doomswitcha mig era fittor, börjar bli löjligt:evil: Citera
bigdwarf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 GameTime+ funkar knappt heller längre pga uppdateringen..... Citera
Late Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 jävla evp så riggat nu för tiden, såg att bigdwarf var uppe på nl 400, stärker bara min teori haha kidding kidding hur gick det bigdwarf? Citera
bigdwarf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 jävla evp så riggat nu för tiden, såg att bigdwarf var uppe på nl 400, stärker bara min teori haha kidding kidding hur gick det bigdwarf? Testade 12tabla NL100 gick sådär eftersom inte GT+ funkar som man är sjukligt beroende av. Annars gåre faktiskt stabilt, fixat laptop me 1920x nu så då kan man iaf lira 8 bord igen. Hur gåre förej!? NL200!?? Citera
Late Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 försöker långsamt gå över till betway, men sidan är åt HELVETE riggad, ÄCKLIGT somfan satt och räknade häromdagen då jag haft 12flushdraws varav 4 var med +par och jag träffade inte någon av dem vid allin. fruktansvärt är det verkligen. så jag håller mig på evp nl 200 där jag vet att det går an så jag känner plusset lite, håller på att scoopa runt på ett par sidor nu, gått och blivit paranoid för skattmasen på evp vill gärna inte hålla till där längre. Tji där fick ni evp ! Citera
bigdwarf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 försöker långsamt gå över till betway, men sidan är åt HELVETE riggad, ÄCKLIGT somfan satt och räknade häromdagen då jag haft 12flushdraws varav 4 var med +par och jag träffade inte någon av dem vid allin. fruktansvärt är det verkligen. så jag håller mig på evp nl 200 där jag vet att det går an så jag känner plusset lite, håller på att scoopa runt på ett par sidor nu, gått och blivit paranoid för skattmasen på evp vill gärna inte hålla till där längre. Tji där fick ni evp ! Jo börjar också bli orolig det där med skatten, PMa om du hittar nåt nice nätverk Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 förutom införandet av nya turneringstyper finns det INGENTING positivt med uppdateringen! ALLT annat har blivit sämre! Måste vara smarta snubbar som jobbar med att uppgradera (nedgradera) mjukvaran. PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), stort och värdelöst info.fönster som tar hela skärmen, rörig layout med massor av nya turneringar och pop-up fönster till varje istället för att komma till bordet direkt som var fallet innan. Detta håller inte Everest! Ändra tillbaka på momangen! Är du själv nöjd everestrepresentanten? Du har iofs aldrig besvarat en fråga från min sida... Citera
gdaily Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), Bra, bra och troligen bra. Citera
EverestPoker Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Problemet med S&G-borden ska nu vara löst. Jag ber att ni nu provar igen och återkommer med saklig feedback som jag kan vidarebefordra till ledningen för Everest Poker. Jag vill även be att vi flyttar diskussionen till tråden nedan, eftersom diskussionen först inleddes där. http://pokerforum.nu/forum/everest-poker/45684-no-dbp-speed.html Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Tycker att denna tråden passar mycket bättre! Det säger ju mer av innehållet "vad fan händer Everest" än den andra om "DBP". Jag tycker vi fortsätter här! Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$! Seriöst ni måste fixa så att man kan se spelare och notes på de som är anmälda till en SNG, annars är allt mitt tableselection och antecknande om spelare och sharkscopande helt bortkastat! Citera
XoteR Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 PLO HU sngs startar fortfarande inte hur länge man än väntar. Citera
Zet Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$! Seriöst ni måste fixa så att man kan se spelare och notes på de som är anmälda till en SNG, annars är allt mitt tableselection och antecknande om spelare och sharkscopande helt bortkastat! Absolut. Det var en av huvudanledningarna att jag lirade på Everest. Jag spelar flera hundra sessioner per månad och kommer söka mig vidare om inte detta åtgärdas inom kort. Citera
AdslVerbe Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Hysch... FATTAR NI INTE VARFÖR DET ÄR SÅ BRA VÄRDE PÅ EVEREST??? Citera
León Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Funkar verkligen inte PT och GT+? Låter ju verkligen jättelockande då att börja lira på Everest igen. Tack för en kanonuppdatering Everest! Märkte att man kan tolka det som att jag är ironisk, men det är jag inte. Vore verkligen kanon om Everest blev den första sajten som förbjöd HUDs. Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Hysch...FATTAR NI INTE VARFÖR DET ÄR SÅ BRA VÄRDE PÅ EVEREST??? Jovisst, skulle registrera mig för några purace-10$sng, finns inte ett bord med mindre än 5 storgrindare. På ett bord hade ALLA spelare en +ROI mellan 8 och 30%. Detta på 10$ bord! Förr i tiden hade man otur om det var 1 spelare med +ROI på dessa bord! Jag överdriver inte heller, bra värde jovisst ibland men man får fan leta och välja rätt tillfällen.... Citera
Megadeth Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Funkar verkligen inte PT och GT+? Låter ju verkligen jättelockande då att börja lira på Everest igen. Tack för en kanonuppdatering Everest! Märkte att man kan tolka det som att jag är ironisk, men det är jag inte. Vore verkligen kanon om Everest blev den första sajten som förbjöd HUDs. klart att det kommer att fungera så småningom när det släpps uppdateringar, det är ju endast de nya turneringarna som inte funkar än också, så tyvärr för din del då Citera
bigdwarf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 http://www.pokertracker3.com/forums/viewtopic.php?f=26&t=1571&st=0&sk=t&sd=a&start=10 Verkar som att everest håller på med en lösning iaf, jag bojkottar evp så länge! Citera
Recommended Posts