Gå till innehåll

IRL Bad Beat Day!


Leppo

Recommended Posts

Hmmm...först är man iväg på turné till grannklubben för att lira turneriing och håller enorm fokus och lirar drömpoer fram till första pausen, SEN drar det iväg utför, börjar slaska i ALLA potter och åker ur på ett idiotspel med A8.

 

Sätter sig istället ner och lirar cashgame då man väntar på att resekamraterna ska vinna eller åka ur, slaskar även där bort några gråskägg för att istället fokusera på alkoholen.

 

 

Även detta misslyckas, och man beger sig hemåt, väl hemma så slänger man bort en massa dollar på nätet för att sedan få ett samtal i stilen "Kan inte du komma ut och göra oss sällskap och sen kan du väl sova hos mig inatt?"

 

UNDERBART !!! En ljusning på denna gråa dag, så man slänger på sig parningsdräkten och beger sig ut på krogen för att där bränna ett visst antal papperslappar på shots och öl, för att sedan träffa objektet från samtalet.

 

Då vi precis börj<t prata så dyker GIVETVIS en gammal flickvän upp för att "prata" (hetare än någonsin för att få det hela korrekt) och då vissa dela reflekterar över detta så försvinner det första lilla spanet iväg med endast en liten spydig kommentar i stil med " Då har tydligen sällskap redan ".

 

Och vad slutar detta med då ? Jo att exflickan bara ville säga hej , för att sedan dra vidare, och att man nu står på krogen utan flicka och fattigare än beräknat, så det slutar med lite nattmat och vidare förluststreak på nätet.

 

Känns som att man från denna dag kan kalla 26 Februari som "BAD BEAT DAY".

 

Tack för ordet....

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyvaken, tungan fast i gommen, taskig andedräkt, och ja...ensam...hmmmm...var inte vad man räknat med, men nya tag bara...dags för en fika med polarna nu innan dagens Rebuyturnering startar.

 

1 tjej ? Varför, trevligare med fler..fråga lortswede, fick nyss info om att han vart Malmös lortigaste student..:shock:..elller hur det nu var...nu blev det lite spänt kanske :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ?

 

1. Jag vet vad jag får med den andra, och jag är mer än nöjd med det. (om jag nu hade fått det)

 

2. ALKOHOL !!!

 

3. Hallå ?! 2 Tjejer är ju bättre än 1 har jag hört :shock:

 

Men, nu blev man helt utan istället....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...