SimonX Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Jag undrar om det finns några bra gratisfilmer/artiklar/texter om strategier till SH-Sng:s. Är inne i en lång losingstreak och behöver se/läsa något givande för just SH Sng så jag fräshar upp mitt spel lite grann. Tack... Citera
4queens Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 De länkar som Cyntax har samlat ihop går ju att applicera även på shorthanded i en del fall. Annars vet jag inget specifikt på rak arm. Skadad som man är får man gratulera till klockslaget ditt inlägg gjordes Citera
SimonX Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 De länkar som Cyntax har samlat ihop går ju att applicera även på shorthanded i en del fall. Annars vet jag inget specifikt på rak arm. Skadad som man är får man gratulera till klockslaget ditt inlägg gjordes Jo jag vet, har kollat lite där men hittade inte ngn som direkt var för SH. Aja får väl kolla vidare där då. Hoppades på att ngn hade hittat en bra text om SH Sng redan. Angående klockslaget så är jag ganska nöjd själv. Tack:) Citera
Recommended Posts