scarface81 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 hej! undrar lite om olila rakeback metoder, hur mycket förlorar jag ungefär i procent om jag spelar på en sida som har average contributed rakeback jämfört med dealt rakeback om jag är en spelare som spelar 6-manna bord 0.5-1 nl och ser ca 20-22% av flopparna? jag har nu 50% rakeback av redbet (contributed) men frågan är hur mycket det ungefär är värt för mig i dealt rakeback? anledningen att jag frågar är att jag enligt rakebackräknaren på rakerebate skulle ha fått mer än dubbelt så mycket än jag i verkligheten har fått av redbet. jätte tacksam för svar, sköt om er!!!!!!!! Citera
DrRoland Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Rakebackmätare kan du glömma. De visar alltid för höga värden. Sen undrar jag även vilken Redbet du spelar på, B2B eller Boss media? Citera
sexyterran Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 1 inlägg, smurferi! lock&ban :] Citera
scarface81 Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 På Boss, tack för att du är go och svarar istället för de andra loserna.... Citera
DrRoland Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Svårt att säga utan pokertracker eller Pokeroffice data. Boss kör med sämsta tänkbara rakeback metoden hursomhelst. FT+RB+bonus lär ju vara hästlängder bättre iaf. Citera
pellepackad Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Svårt att säga utan pokertracker eller Pokeroffice data. Boss kör med sämsta tänkbara rakeback metoden hursomhelst.FT+RB+bonus lär ju vara hästlängder bättre iaf. FT=full tilt? Vilka sidor kör så här? Citera
DrRoland Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Crypto, men de har kvaddat både rakebacken och bonusarna så de är inte så bra längre. Citera
pokker Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Som V.I.P fick man dock behålla bonus och rakeback... =) Frågan är dock om nya spelare kan förhandla till sig vip status och tillgång till bra bonus och rakeback. Månadsbonusen blev tom ännu bättre än förr... de tog bort insättningskravet - bara att välja bonus fritt. Kanske måste spela rätt mkt för att bli vip men kan va bra att veta att det finns... Citera
Recommended Posts