Gå till innehåll

Hej !


Recommended Posts

Hej alla!

 

Blev rekommerad detta forum för ett tag sedan, är inne så gott som dagligen. Är nybörjare, spelat ca 2 år på låga nivåer. Spelar hyfsat. mest på single tables. Har hängt med i olika tråda på forumet,många bra ideer och tips. Får många infallsvinklar när det gäller att tänka till i olika situationer.

Däremot har jag svårt att förstå tjafset!

Jag är ny här och kanske fler med mig....vågar vi uttala oss? Har ni inget att lära av oss? Vågar jag ställa en fråga ...ni som är så proffsiga....kul ändå att ni har tid att vara här och inte bara är upptagna av proffskontrakt och diverse sponsringsavtal!

Jag har ingen lust att bli mobbad på det forum jag valt...vill däremot kunna diskutera saker hur små dom helst kan vara.

Är här för att lära mig saker samt dela med mig av min tyvärr bristfälliga erfarenhet.. Hoppas jag kan få del av er kompetens, det behöver jag,,,,skippa tjafset bara!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen!

 

Tyvärr som på alla internetforum så blir idioter högljuddare idioter för att de sitter bakom en skärm. I nybörjarfrågordelen är det lite snällare klimat och tycker man att någon går över gränsen så klicka på varningstriangeln vid inlägget så rapporteras det till moderatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir lätt en hönsgård när många killar samlas på ett ställe.

 

För övrigt tror jag inte att så många har som ambition bli sponsrade eller skriva proffskontrakt (vad nu det innebär). En av de fina bitarna med poker är att du inte behöver en arbetsgivare för att tjäna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...