Gå till innehåll

LÄNK: SnG-bot hos Partypoker!


Ingpin

Recommended Posts

Enligt rykten som spridits hela dagen finns det en fungerande SNG-bot. I all min nyfikenhet så gick jag naturligtvis och kollade när jag satt i mitt eget grindande.

 

Hursom helst, vill ni se en funderande sng-bot så sök på "Saabpo" på Party. Den sitter numera på en $22 sit'n'go i taget (för några timmar sedan körde den 4 i taget). Blev faktiskt lite imponerad själv trots att den är rätt exploaterbar... Den checkhöjer ALDRIG, all-in eller fold, blinkar ett visst antal gånger innan den ska gå All-in, ett mindre antal innan den ska lägga sig.

 

Har just sett färdigt andra turneringen den spelat. Den kom 2:a resp. 3:a. En rolig svaghet ni kommer märka är hans/dennes HU-spel är übertight om ni ska spela med den. :lol:

 

Länk till 2+2

 

(Pill, pill - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

***** Hand History for Game 1652754936 *****

SACAC: that was a all uin for her

200/400 TourneyTexasHTGameTable (NL) (Tournament 9919453) - Sat Feb 26 18:10:20 EST 2005

Table Table 14520 (Real Money) -- Seat 8 is the button

Total number of players : 4

Seat 3: em224g00t (1550)

Seat 5: saabpo (2660)

Seat 7: mrzarembsky (665)

Seat 8: FugitivSlave (3125)

em224g00t posts small blind (100)

saabpo posts big blind (200)

** Dealing down cards **

mrzarembsky raises (665) to 665

mrzarembsky is all-In.

FugitivSlave folds.

Eddie_Haskel: bwaaaaahahaha, its not micro$oft

em224g00t folds.

clarisabel: it was only 270 more on the 53 hand

o_Samantha_o: Saabpo sohuld call.

einbrt: will he call

saabpo calls (465)

Creating Main Pot with $1430 with mrzarembsky

** Dealing Flop ** : [ 6c, 8h, Th ]

** Dealing Turn ** : [ Qh ]

FugitivSlave: whoa, does saabpo ever make pot odds calls?

o_Samantha_o: Oof.

** Dealing River ** : [ 9h ]

** Summary **

Main Pot: 1430 |

Board: [ 6c 8h Th Qh 9h ]

em224g00t balance 1450, lost 100 (folded)

saabpo balance 3425, bet 665, collected 1430, net +765 [ Js Jh ] [ a straight flush, queen high -- Qh,Jh,Th,9h,8h ]

mrzarembsky balance 0, lost 665 [ Tc 9c ] [ two pairs, tens and nines -- Qh,Tc,Th,9c,9h ]

FugitivSlave balance 3125, didn't bet (folded)

 

 

 

Eftersom han inte kan spela HU så kom han tvåa som vanligt iaf :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, spelstilen är ju väldigt enkel att programmera. Håller man sig på riktigt låga nivåer så kan det kanske vara en möjlighet att få +EV - om man lär den spela HU.

 

Om det suger på HU så finns det ingen chans att det är en vinande bot, om den inte kan vinna mer än en bråkdel av SnGerna menar jag, utan bara komam 2/3:a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, spelstilen är ju väldigt enkel att programmera. Håller man sig på riktigt låga nivåer så kan det kanske vara en möjlighet att få +EV - om man lär den spela HU.

 

Jag är rätt säker att den är +EV i jämförelse med det motståndet.

 

 

Om det suger på HU så finns det ingen chans att det är en vinande bot, om den inte kan vinna mer än en bråkdel av SnGerna menar jag, utan bara komam 2/3:a

 

Är nog inte så stort problem eftersom mörkarna är förhållandevis stora när man väl kommer till HU. Just nu är den alldeles för tight. Att programmera in att den ska ställa in varje gång från knappen oavsett kort skulle nog förbättra EV:et rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, om inte motståndet lär sig kontra... vilket måste vara mycket enkelt, speciellt efetrssom man "vet" att det är en bot som spelar grupp A-händer typ...

 

Måste vara bättre för botten att spela två 10$-bord än ett 20$ bord dock.

 

HU så borde den verkligen ställa in på allt - eller tll och med när det är tre kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från 2+2

 

Here are updated numbers...

Player saabpo

Games played 67

Wins 22 (32.84%)

Losses 45 (67.16%)

Average value wagered $20

Players with better winning percentage 69198

Players with worse winning percentage 145246

$20 Table: 22 wins / 45 losses

 

Wins borde vara ITM och det är rätt stor skillnad på 3:a eller vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var stor humor...

 

Dear XXXX,

 

Thank you for contacting us.

 

We would like to inform you that there are no robots playing at our sites . However we have forwarded your concern to the appropriate department for investigations.

 

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Sonia

Poker Customer Care

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det där verkar lite läskigt faktiskt... Det kan inte vara någon omöjlighet att vekrligen göra en bot som är lite svårare att upptäcka eller som använder sig av PT databaser eller den här sidan som jag hittade igår natt testa att söka på er själva...

 

Hur ska partynätverket kunna få stopp på sånt på ett smidigt sätt egentligen? det måste ju gå att utnyttja systemet något otroligt.

 

(Länkpill - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det där verkar lite läskigt faktiskt... Det kan inte vara någon omöjlighet att vekrligen göra en bot som är lite svårare att upptäcka eller som använder sig av PT databaser eller den här sidan som jag hittade igår natt testa att söka på er själva...

 

Hur ska partynätverket kunna få stopp på sånt på ett smidigt sätt egentligen? det måste ju gå att utnyttja systemet något otroligt.

 

(Länkpill - Kubo)

 

Holy shit, den höll koll. Testade att söka på mig själv, men sidan måste vara nystartad. Har bara kört två $10 SnG på Multi i år, och förlorat båda. Men jävlar, sånt där är skrämmande...

 

Så fort pengar är inblandat så är det någon som vill ta del av dem... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...