Skogiss Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Vilken site var det som erbjöd servicen att sätta upp en på gästlistor osv om man spelade på deras site? Citera
misternils Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Purple Lounge. vet dock inget om villkoren, eller om erbjudandet finns kvar längre. Citera
Skogiss Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 nja jag tror inte det var PL. har för mig att jag läste detta för max 2 veckor sedan, och man skulle spela in X antal poäng för att få tjänsten under 2008. har testat att söka här på pf men hittar inget. Citera
Skogiss Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2008 hittade nu, letade igenom lite emails. Concierge Service för XXX.se-spelare Alla spelare från XXX.se som samlar minst 3000 MPP i mars får tillgång till en exklusive Concierge Service under hela 2008! Dygnet runt kan du som medlem ringa ett nummer och få hjälp med tex: * Gästlistor på de hetaste nattklubbarna världen över * Bokningar på de bästa restaurangerna * Biljetter till alla typer av evenemang. Detta innefattar även exklusiva slutsålda evenemang som tex Fotbolls-EM Servicen är helt gratis och ingen fråga är för stor eller för liten. Din Concierge gör allt för att lösa ditt problem 24/7! * * Tjänsten är gratis, men du betalar givetvis själv för den produkt/tjänst du beställer. Citera
kraclob Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Tror BestPoker har någon liknande tjäns också. Citera
valhed Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 hittade nu, letade igenom lite emails. Vilken site var det som hade erbjudandet då? Citera
Recommended Posts