upandcoming Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Var det bara jag som hörde Luuk nämna 2 girls 1 cup i Melodifestivalen idag? Citera
Playboy Postad 8 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2008 Var det bara jag som hörde Luuk nämna 2 girls 1 cup i Melodifestivalen idag? Jag har länge misstänkt att Luuk var en bajsfantast Citera
kraclob Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 ban before pics plz. Snällla låt inte mindre intelligenta mäniskor googla detta... Citera
liidas Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 japp, rätt sjukt men vad är då pain olympics, so siiicK! Håller helt seriöst på å spy när man ser den, uusch! Citera
heltok Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 kaxigt att nämna det i melodifestivalen... nästan synd man missade det, någon som har en youtubelänk där han säger det? Citera
Odrike Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Så här reagerar man om man kollar på den. Citera
heltok Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Så här reagerar man om man kollar på den. lite andra roliga reactions: http://www.youtube.com/watch?v=EcAz40pP7Y0&feature=related Citera
medullaoblongata Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Kan någon PMa länken till mig, tack! Citera
TTOIA Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 spelade mot "QQ1Cup" på Full Tilt häromdan För övrigt är ju denna långt ifrån värst.. Finns ju 2girls1Finger etc etc som fan är äckligare om det nu är möjligt... Citera
Hjort Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Kan någon PMa länken till mig, tack!Första resultatet i en googlesökning på "2 girls 1 cup". Enjoy! Citera
Playboy Postad 9 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2008 spelade mot "QQ1Cup" på Full Tilt häromdan För övrigt är ju denna långt ifrån värst.. Finns ju 2girls1Finger etc etc som fan är äckligare om det nu är möjligt... Finns säkert många som är värre. Det visar ju att det är något allvarligt fel på folk nu för tiden. Citera
Juggler Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Finns säkert många som är värre. Det visar ju att det är något allvarligt fel på folk nu för tiden. Nu för tiden? Citera
Bluwajt Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 spelade mot "QQ1Cup" på Full Tilt häromdan För övrigt är ju denna långt ifrån värst.. Finns ju 2girls1Finger etc etc som fan är äckligare om det nu är möjligt... Inte sett 2 girls 1 finger men "rekommenderar" BME pain olympics om du vill se något som är värre än 2girls1cup (som för övrigt är rätt överskattad imo). Citera
Tottyville Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Aht3412342tf43tf%€#€#%#€"% fy fan va äckligt. Pain olympics var fan det sjukaste jag sett. FAN vilka äckligt störda jävla människor det finns. Fy fan. Jag är inte ens kräsmagad, jag skrattade åt 2girls1cup, visst det var äckligt men man kunde fan garva lite åt det. Pain olympics klarade jag inte att kolla längre än 10 sekunder på. Mår illa. Citera
Late Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 har ni någon gång kommit på er själva i efterhand med vad fan du gjorde de sista 3timmarna? visade sig att man klickade på nån youtube länk och klickade sig vidare på related videos i 3h, livet är bara för bra haha för övrigt tycker jag alla ska se allting associerat med joe rogan på youtube, speciellt den när han dödar en häcklare när han står på scen och den med feministen joe rogan telling it like it is! Citera
heltok Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 har ni någon gång kommit på er själva i efterhand med vad fan du gjorde de sista 3timmarna? visade sig att man klickade på nån youtube länk och klickade sig vidare på related videos i 3h, livet är bara för bra haha för övrigt tycker jag alla ska se allting associerat med joe rogan på youtube, speciellt den när han dödar en häcklare när han står på scen och den med feministen joe rogan telling it like it is! hehe, gjorde samma sak jag såg 1cup2girls-reactions på youtube första gången... fascinerande att se starka reaktioner. sjukt att folk tvingat sin grandma att se filmen etc. också intressant att se skillnaden på hur tjejer och killar reagerar på BME. Citera
Late Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 bme verkar fruktansvärt sjuk, vågar inte se den jäveln lovar att jag aldrig mer kommer våga slå en sjua efteråt, let alone have sex, fyfan asså Citera
medullaoblongata Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Efter att ha sett folks reaktioner är jag rädd att det är något fel på mig. Jag rörde nämligen inte en min när jag kollade på skiten Citera
Gahlster Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Visst var 2G1C rätt ofräsht, men det var ju knappast så man behövde springa och spy som vissa på youtube verkar göra. Däremot var BME PO riktigt vidrig. Var tvungen att stänga av halvvägs. Bilderna har etstat sig fast och vi får nog pyssla med en hel del för att kopppla bort det för att kunna få en god natts sömn. Den största frågan är om det verkligen är riktigt eller om det bara var fejk. på yahoo-answers eller vad det heter ansåg några som "forskat" om det att det mesta tydde på att det faktiskt var fejk men vad säger folket här? Hoppas att en disskution om detta inte bryter mot några regler här, kan säkert göra det men jag skulle må bättre av att få veta att det är fejk tror jag. Om det skulle vara regelbrott så editera bort den delen av denna post och varana mig. Se INTE BME PO om ni verkligen inte vill må illa är ivf mitt slutgiltiga tips! Citera
Staahla Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Visst var 2G1C rätt ofräsht, men det var ju knappast så man behövde springa och spy som vissa på youtube verkar göra. Däremot var BME PO riktigt vidrig. Var tvungen att stänga av halvvägs. Bilderna har etstat sig fast och vi får nog pyssla med en hel del för att kopppla bort det för att kunna få en god natts sömn. Den största frågan är om det verkligen är riktigt eller om det bara var fejk. på yahoo-answers eller vad det heter ansåg några som "forskat" om det att det mesta tydde på att det faktiskt var fejk men vad säger folket här? Hoppas att en disskution om detta inte bryter mot några regler här, kan säkert göra det men jag skulle må bättre av att få veta att det är fejk tror jag. Om det skulle vara regelbrott så editera bort den delen av denna post och varana mig. Se INTE BME PO om ni verkligen inte vill må illa är ivf mitt slutgiltiga tips! Så här får du bara inte posta. Vet du vilka kval jag lider över om jag ska se det eller ej nu? Förklara vad de gör ffs! Citera
Recommended Posts