Gå till innehåll

Ibland får nätpoker en att undra!


gfs86

Recommended Posts

Vilken ful client :shock:

 

Håller med.

 

För övrigt kan man ju inget annat än att undra. Chansen för att nåt liknande inträffar igen borde ju vara ganska liten. Man kan ju tänka själv, om man hade en pokersajt och av nån anledning hamnade i ekonomiska bekymmer så är det ju en ganska enkel match om man kan koda lite att rigga här och där för att öka raken på var 100e hand eller så. Detta skulle nog vara extremfallet i så fall.

 

Sen vill jag bara säga att jag personligen tror att detta är en osannolik händelse, och att det inte har nåt med riggade sajter att göra. Saknar den paranoida genen som många spelare verkar vara födda med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som tänkt på att det finns två spader 9? 8-)

 

Hmmm...skumt!

 

Håller mig borta från budgetsajter i fortsättningen 8-)

 

Nja, det är väl snarare så att hans "kompis" fejkat bilden.

 

Haha visste inte att dom här siterna hade ett sånt enormt stort förtroende från allmänheten.. Men men,om du vill att bilden ska vara fejkad så får den väll vara de..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner också han som var ned om den handen, och jag kan också intyga om att bilden inte är falsk.

 

Det var heller inte första gången det händer honom där, en annan gång så satt han och spela då det plötsligt dök upp 2st 5 :heart: på bordet :)

 

Så han fortsätter att spela där även fast han vet att sidan är grymt kasst programmerad, om det nu är sant. Om sådant kan hände så kan man ju aldrig vara säker på att ha nöten, exempelvis att man sitter med 7 :heart: vilket gör att ingen kan ha SF. Femtal, är det bättre eller sämre än royal flush? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner också han som var ned om den handen, och jag kan också intyga om att bilden inte är falsk.

 

Det var heller inte första gången det händer honom där, en annan gång så satt han och spela då det plötsligt dök upp 2st 5 :heart: på bordet :)

 

låter ju helt sjukt ju!

 

vågar inte tro på det förrän själv sett det med egna ögon, bilden med 2 spader 9 är solklart en fejk enligt min åsikt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så ni menar att ni lirar på en site där samma kort kan komma flera ggr. Har ni sett fler än 5 kort av samma valör eller. Det måste vara svårt att få en read på spelarna, jag menar alla kan ju sitta med AA. Jag ser inte heller varför ni skulle hitta på detta men ni får gärna berätta sen?

 

MVH rotbag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...