Santa_Bege Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Deal Verkar ju vara lite underhållande men frågan är om de lagt ned någon research på pokerdelen? Citera
lolzor Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Verkar vara riktigt kass ja. Burt Reynolds, säger allt liksom.. Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Bah, för oss som växte upp med Cannonball Run och Smokey and the Bandit så är Burtan kung! Den här ska jag se, den får vara precis hur cheesy den vill. Go Burt, GO Citera
Santa_Bege Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Verkar vara riktigt kass ja. Burt Reynolds, säger allt liksom.. Född tidigt på 70-talet, med andra ord satt jag som bänkad och såg på Burt i Cannonball o dylika fina filmer. Tror nog jag står ut med en film till, sedan lär han väl inte få någon Oscar men va f*n, det är få Oscars-filmer som jag inte gäspat hälften av tiden (finns det någon Oscars-film som är under 2,5 timme?). Citera
Santa_Bege Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Bah, för oss som växte upp med Cannonball Run och Smokey and the Bandit så är Burtan kung! Den här ska jag se, den får vara precis hur cheesy den vill. Go Burt, GO Vi kanske skall ta oss en omogen kväll tillsammans? Vika biobiljetten och vissla, slänga popcorn på nörden till höger och ropa "SWISCH!!" varje gång Burt tuggar på en tandpetare? Och som småbarnsförälder kan jag redan nu avisera att mitt fest-batteri tar slut runt 20.30 så jag uppskattar om vi tar den tidiga bion... Citera
mr_telefon Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Någon som sett Pistol Whipped? På tal om poker i filmer. Steven Seagals senaste rulle (säger iofs allt). Men kolla in pokerscenen i början av filmen haha, sämsta jag sett. Seagal förlorar med 88 på brädan 810J4Q typ och är helt förvånad att han förlorar. Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Vi kanske skall ta oss en omogen kväll tillsammans? Vika biobiljetten och vissla, slänga popcorn på nörden till höger och ropa "SWISCH!!" varje gång Burt tuggar på en tandpetare? Och som småbarnsförälder kan jag redan nu avisera att mitt fest-batteri tar slut runt 20.30 så jag uppskattar om vi tar den tidiga bion... Det är taget! Och har vi lite tur kanske vi kan hitta nån föreställning dit man får ta med sig barnvagnen Jag säger då det, Clintan och Burt, de var de coola killarna jag minns från barndomens filmer. Citera
PianoPer Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Det är taget! Och har vi lite tur kanske vi kan hitta nån föreställning dit man får ta med sig barnvagnen Jag säger då det, Clintan och Burt, de var de coola killarna jag minns från barndomens filmer. Får jag vara med också? Småbarnsförälder född 1972! Citera
larsdissler Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Urusel, som alla andra pokerfilmer kassa pokerscener och resten är bara nå löjligt kärleksdravvel. huvva:) Citera
Hakflem Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Någon som sett Pistol Whipped? På tal om poker i filmer. Steven Seagals senaste rulle (säger iofs allt). Men kolla in pokerscenen i början av filmen haha, sämsta jag sett. Seagal förlorar med 88 på brädan 810J4Q typ och är helt förvånad att han förlorar. Tack för tipset! /Seagal-lover Citera
Recommended Posts