jagarbosse Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 hej. jag är ny här på forumet och letar efter enkelt sällskapsspel i närheten av södertälje eller mariefred/strängnäs. jag letar inte spel om pengar för att: 1. Jag tycker inte om att spela om pengar (över 50:-) 2. har inte råd så om ni vet något eller bara vill sätta ihop något så hör gärna av er på: tokmasken@hotmail.com (msn) eller ring: 0708782163 om ni vill försöka sätta ihop något eller har något bord med tomma platser =) Inte jag som skrivit: (RP - Kubo) Jag: ok.. det är? Citera
mr_deep Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Tror inte att du kommer att få så mycket svar här. Poker är ett spel om men framför allt MED pengar. Man kan inte ta bort pengarna i tex Monopol pga att det är det huvudsakliga verktyget. Mvh//Johan, en Södertälje bo. Citera
jagarbosse Postad 2 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2005 ok.. det gick inte att ta bort posten, så jag får väl hoppas på att någon kanske ser tråden som t.ex. antingen någon som vill spela,(uppenbarligen inte du ovanför ) eller moderatorer som söfar runt kan ta bort om ni känner för det. Citera
Papa Kubo Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 RP betyder Rubrikpill. Låt tråden vara kvar så länge, nån intresserad kan säkert dyka upp. Citera
Recommended Posts